Dusk Mod a3 _KaszpiR_ - wtorek, 06.05.2008, 21:42 |
|||||||||||||||||||||
![]() - od razu można grać z botami powyżej 16 - gra nie wywala graczy z powodu błędów obiektów - koniec z disconnectami z d.... - packi można od razu używać bez potrzeby wcześniejszego ich podnoszenia - można używać noża w wodzie i drabinkach - koniec bezpiecznych miejsc :) - Stroggi są wolniejsze i zadają trochę mniej obrażeń - 12 zamiast 15 - za to bardziej szlajają się po mapie i dłużej kontynuują pościg za graczem, oraz mniej zwiewają na boki - więcej broni na mapach - np zwiększono ilość min do 15 na mapie, jest machine pistol oraz mp z tłumikiem - miny teraz mają limit 20 wybuchów po czym znikają, na szczęście miny zbliżeniowe wybuchają o wiele szybciej, dodatkowo nie znikają po zmianie klasy gracza - usunięty błąd z podnoszeniem broni i znikaniem paczek, problem z ilością paczek u Field Ops'a - dodano celownik w trzeciej osobie w pojazdach, zwiększono zakres strzelania z pojazdów na boki - dodano nową mapę - Valley - na Refinery usunięto respawn Stroggów koło bumblebee, dodano mg do naprawy - na Salvage nie ma respawnu Stroggów wewnątrz bazy GDF - inaczej nie można tam było wejść bo była dzika masa zombiaków - na Island usunięto spawn Stroggów koło radionadajnika, dodana motorówka, escape zone trochę wyżej ale pokrywa się z mapką - nie trzeba się gimnastykować przy pobieraniu paczek z supply crate Do pobrania w pierwszym poście na dole. |
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany! |
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa
zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: mahq.pl
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: mahq.pl