News
EuroCup XVII
Czy będzie ETQWPro 0.6?
Co tam w 1.5
Infinity odchodzi
QWCup Finały
Dusk Mod a3
Forum
preso na tanka navaho
Mały pomysł Mah
Mirror's Edge navaho
Anti-Personnel Assassyn
Pytanie _KaszpiR_
Frontlines: Fuels of War … Sephii
Artykuły
Podsumowanie rozgrywek ClanBase z udział…
Minęło parę miesięcy od premiery Enemy Territory: Quake Wars, nadszedł patch 1.4... » czytaj
Wywiad ze Stanem, Kayohim oraz Ojcem
PGA 2007 - relacja video
SpaceCommander przepytany przez taken'a
Dusk Mod a3
_KaszpiR_ - wtorek, 06.05.2008, 21:42
Piątego maja światło dzienne ujrzała wersja A3 tego ciekawego modu. Co nowego?
- od razu można grać z botami powyżej 16
- gra nie wywala graczy z powodu błędów obiektów - koniec z disconnectami z d....
- packi można od razu używać bez potrzeby wcześniejszego ich podnoszenia
- można używać noża w wodzie i drabinkach - koniec bezpiecznych miejsc :)
- Stroggi są wolniejsze i zadają trochę mniej obrażeń - 12 zamiast 15 -  za to bardziej szlajają się po mapie i dłużej kontynuują pościg za graczem, oraz mniej zwiewają na boki
- więcej broni na mapach - np zwiększono ilość min do 15 na mapie, jest machine pistol oraz mp z tłumikiem
- miny teraz mają limit  20 wybuchów po czym znikają, na szczęście miny zbliżeniowe wybuchają o wiele szybciej, dodatkowo nie znikają po zmianie klasy gracza
- usunięty błąd z podnoszeniem broni  i znikaniem paczek, problem z ilością paczek u Field Ops'a
- dodano celownik w trzeciej osobie w pojazdach, zwiększono zakres strzelania z pojazdów na boki
- dodano nową mapę - Valley
- na Refinery usunięto respawn Stroggów koło bumblebee, dodano mg do naprawy
- na Salvage nie ma respawnu Stroggów wewnątrz bazy GDF - inaczej nie można tam było wejść bo była dzika masa zombiaków
- na Island usunięto spawn Stroggów  koło radionadajnika, dodana motorówka, escape zone trochę wyżej ale pokrywa się z mapką
- nie trzeba się gimnastykować przy pobieraniu paczek z supply crate

Do pobrania w pierwszym poście na dole.
#1 LaX wtorek, 06.05.2008, 22:03
fajne ;d
#2 Orenospl wtorek, 06.05.2008, 22:49
W końcu (;
#3 $_KaszpiR_ środa, 07.05.2008, 00:09
niestety nadal zdarza sie blad z obracajacym sie bumblebee ktorego potem nie da sie naprawic
ale tak to jest ok, nie wywala graczy
#4 SuNRisE środa, 07.05.2008, 21:25
ladne ladne :) Kozackie :D
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: mahq.pl