News
Dusk Mod A7
ET:QW INF 4v4 OpenCup Fall 2008
Dogfight Mod
Rok nie wyrok
Tribal Wars
ClanBase Open Cup Fall 2008
Forum
WOLFENSTEIN GreeD
Gdy wejde na serwer to t … westsider
Inny kolor celownika .. Korno
Egipt _KaszpiR_
nexo Looking for Clan st4chu
Help :D Ogoor
Artykuły
Wywiad z nkm'em.
WERSJA PL _Amigo: Może najpierw powiedz coś o sobie. nkm: Witam, jestem Peter ... » czytaj
Podsumowanie rozgrywek ClanBase z udział…
Wywiad ze Stanem, Kayohim oraz Ojcem
PGA 2007 - relacja video
Pojazdy
Ostatnia aktualizacja: wtorek, 06.05.2008, 21:01

Global Defence Force (GDF)

Pancernik
Opancerzenie: lekkie
Sposób poruszania się: ląd
Miejsca: 5 - kierowca, pasażer, gunner i 2 strzelców
Broń: karabin maszynowy
Wabiki: wystrzeliwane do góry
Opis: Najszybszy pojazd lądowy GDF, posiada napęd 4x4, jest zwrotny i pojemy. Przydatny do transportu ludzi lub szybkiego dostania się do celu.

Trzmiel
Opancerzenie: średnie
Sposób poruszania się: powietrze
Miejsca: 5 - pilot, 2 gunnerów i 2 strzelców
Broń: 3 karabiny maszynowe
Wabiki: wystrzeliwane w dół
Opis: Ciężki, powolny lecz nieźle opancerzony Trzmiel wytrzyma uderzenia 2 rakiet. Przydatny do transportu ludzi lecz dla wprawionego pilota także i do zabijania - poprzez przytrzymanie klawisza Caps Lock można celować z karabinu zamontowanego pod kabiną pilota

Mobilne Centrum Dowodzenia (MCD)
Opancerzenie: b. ciężkie
Sposób poruszania się: ląd
Miejsca: 2 - kierowca i gunner
Broń: 2 karabiny maszynowe
Wabiki: wystrzeliwane w górę
Opis: Wielkie i masywne MCD wykorzystywane jest tylko w niektórych misjach. Może jeździć tylko po wyznaczonych trasach i najczęściej na krótkiej trasie. Jest bardzo często atakowany lecz nie da się go całkowicie zniszczyć.

Anansi
Opancerzenie: lekkie
Sposób poruszania się: powietrze
Miejsca: 2 - pilot/artylerzysta i gunner
Broń: Pociski LAW, Rakiety i karabin maszynowy
Wabiki: wystrzeliwane w dół
W slangu: Ananas
Opis: Szybki, zwrotny i bardzo groźny - to dewiza Anansi. Jak na pojazd powietrzny bardzo trudny do pilotowania lecz po długim treningu przez całą mapę można latać w tym samym Anansi. Posiada samonaprowadzające pociski bardzo skuteczne na lekko i średnio opancerzone pojazdy.

Husky
Opancerzenie: b. lekkie
Sposób poruszania się: ląd
Miejsca: 1 - kierowca
Broń: brak
Wabiki: wystrzeliwane w górę
Specjalne zdolności: może zostać zrzucony
Opis: Dość szybki, 1-osobowy quad służący do szybkiego przemieszczania się.

Trojan
Opancerzenie: ciężkie
Sposób poruszania się: ląd i woda
Miejsca: 6 - kierowca/gunner, gunner i 4 wolne
Broń: karabin maszynowy i pociski PLOT
Wabiki: wystrzeliwane w górę
Opis: Szybka amfibia uzbrojona w lekkie samonaprowadzające pociski PLOT. Bardzo dobra do transportu ludzi bez narażenia ich na jakąkolwiek szkodę.

Dziobak
Opancerzenie: lekkie
Sposób poruszania się: woda
Miejsca: 2 - kierowca i gunner
Broń: karabin maszynowy
Wabiki: wystrzeliwane w górę
Opis: Bardzo rzadko wykorzystywana łódka. Słabo opancerzona, przydatna do szybkiego morskiego transportu. W przypadku konfrontacji z wrogim pojazdem zazwyczaj przegrywa.

Tytan
Opancerzenie: ciężkie
Sposób poruszania się: ląd
Miejsca: 2 - kierowca/artylerzysta i gunner
Broń: armata i karabin maszynowy
Wabiki: wystrzeliwane w górę
Opis: Po prostu dobrze opancerzony i uzbrojony czołg.

Magog Sky-Crane
Opis: Bezzałogowy śmigłowiec typu 'Magog' jest sterowanym komputerowo transportowcem. Służy do dostarczania strategicznych obiektów.

STROGG

Cyklop
Opancerzenie: ciężkie
Sposób poruszania się: ląd
Miejsca: 1 - kierowca/gunner
Broń: działko plazmowe
Wabiki: wystrzeliwane w górę
Specjalne zdolności: tryb oblężniczy
Opis: Masywny, powolny Cyklop jest najbardziej skuteczny w obronie. Wspierany przez konstruktora i dobrze osłonięty potrafi być niezastąpiony przez żadną wieżyczkę.

Ikar
Opancerzenie: b. lekkie
Sposób poruszania się: powietrze i ląd
Miejsca: 1 - pilot/gunner
Broń: strojbomby
Wabiki: wystrzeliwane w górę
Specjalne zdolności: może zostać zrzucony
Opis: Ikar jak sama nazwa mówi to coś co dodaje skrzydeł. Szybki do przemieszczania się jak i dotarcia na wysokie góry i trudno dostępne miejsca. Uzbrojony w strojbomby spełniające funkcję granatów.

Knur
Opancerzenie: lekkie
Sposób poruszania się: ląd
Miejsca: 2 - kierowca i gunner
Broń: tarcza i Hipermiotacz
Wabiki: wystrzeliwane do góry
Specjalne zdolności: taranowanie
Opis: Knur to najszybsza jednostka lądowa Stroggów. Posiada tryb taranowania w tym samym czasie zwiększając swoją prędkość.

Plugawiciel
Opancerzenie: średnie
Sposób poruszania się: ląd i woda
Miejsca: 2 - kierowca/artylerzysta i gunner
Broń: działo plazmowe i Hipermiotacz
Wabiki: wystrzeliwane w górę
Specjalne zdolności: tryb oblężniczy
Opis: Średnio opancerzona lecz lepiej uzbrojona wersja amfibii GDF. Posiada tryb oblężniczy w którym szybkość przeładowywania amunicji jest krótsza.

Dręczyciel
Opancerzenie: lekkie
Sposób poruszania się: powietrze
Miejsca: 2 - pilot/artylerzysta i gunner
Broń: działko plazmowe, Strakiety i Hipermiotacz
Wabiki: wystrzeliwane w dół
W slangu: Biedronka
Opis: Bardzo charakterystyczny pojazd. Dobrze uzbrojony, szybki i zwrotny. Posiada samonaprowadzające Strakiety i szybsze działko plazmowe.
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: gief.pl