Obiekty
Ostatnia aktualizacja: piątek, 20.04.2007, 18:18 |
Global Defence Force (GDF)
Anti-Missile
Działko przeciw rakietowe może być wezwane przez inżyniera klasy GDF by chronić żołnierzy przed bombardowaniem STROGG. Raz przywołane będzie namierzać i niszczyć wszystkie atakujące rakiety przeciwnika używając obracającego się działka. Działko nie może jednak obronić GDF`u przed nalotami wroga.
Anti-Personnel
Zrzucana z powietrza, wieżyczka przeciwpiechotna frakcji GDF posiadająca radar i samoistną kontrolę nad ogniem. Raz wezwana przez inżyniera, automatycznie wykryje i zaatakuje wrogie jednostki posługując się 20mm działkiem Gatlinga. Zawodnicy GDF-u mogą zając stanowisko ogniowe w wieżyczce tym samym kierować systemem auto-namierzania oraz razić cele, które sami wskażą.
Anti-Vehicle
Działko przeciw pojazdom jest samo naprowadzającą wyrzutnią rakiet która atakuje wszystkie poruszające się pojazdy wroga wliczając w to samoloty. Wystrzeliwuje samo namierzającą rakietę która będzie dążyła za wszelką cenę do dogonienia celu bez względu na stopień ciężkości tego zadania. Działko może być przywołane przez Inżyniera klasy GDF.
Artillery
Artyleria GDF jest wyrzutnią pocisków dużego kalibru na dużą odległość przywołana przez Zaopatrzeniowca GDFu zostaje zrzucona przez samolot transportowy JOTUN. Artyleria jest bronią która razi duży obszar wroga atakując salwą pięciu pocisków. Między salwami działo potrzebuje przerwy na automatyczne przeładowanie amunicji.
Radar
Radar jest wieżyczka wykrywającą jednostki wroga zrzucaną z powietrza. Może zostać przywołana przez agenta klasy GDF. Radar wykrywa piechotę, pojazdy naziemne i latające zaznaczając je żołnierzom na radarze.
Rocket Artillety Deployable
Rozlokowywana zrzutem z powietrza artyleria rakietowa posiadająca wielokrotny system wystrzeliwania rakiet składająca się z automatycznie ładujących się pocisków 18 x 300mm zamontowanych na potężnej wieży. Zaopatrzeniowcy GDF-u wzywają ją, gdy określą dla niej cele. Wystrzeliwywane całą salwą rakiety wybuchają w powietrzu, tym samym zasypując cel gradem odłamków. Przeładowywanie jest automatyczne, ale mimo to istnieje pauza przed oddaniem kolejnej serii.
Hammer Missile
Jest to wyrzutnia pocisków masowego rażenia, rozmieszczana przez zaopatrzeniowca. Głowica Hammer’a detonuje się nad terenem celu tworząc termo-baryczną falę i zadająca maksymalne obrażenia piechocie oraz słabo opancerzonym pojazdom.
Pocisk ten jest stosunkowo nieszkodliwy dla struktur oraz nie może zniszczyć punktów strategicznych, które muszą być zaatakowane Strategicznym Atakiem Pocisków (Strategic Strike Missle), wystrzelonym przez pojazd MCP.
STROGG
Strategic Strike Gun
Strategiczne działo uderzeniowe Stroggów jest ogromnym taktycznym urządzeniem służącym do ostrzału, rozlokowywanym przez Zaopatrzeniowca. Działo to jest oryginalnym prototypem połączenia broni z Quake II "Big Gun" i "BFG". W ETQW, SSG reprezentuje aktualny stan technologii Stroggów Bosonic Orb, która generuje i wystrzeliwuje pulsującą kulę ognia, zataczającą śmiercionośny łuk wokół pola walki, roztrzaskując się o cel by zadać mu katastrofalne obrażenia.
Shield Generator
Jest to generator pola siłowego. Jego zadaniem jest chronienie jednostek Strogg-ów przed ostrzałami ze strony GDF-u.
Pole siłowe neutralizuje działanie między innymi artylerii, rakiet, pocisków typu "Hammer". Nie chroni ono natomiast przed nalotami powietrznymi nakierowywanymi przez ręcznie rzucane granaty dymne.
Rail Howitzer
Jest to potężne urządzenie bombardujące, rozmieszczane przez Zaopatrzeniowca. Także ta klasa definiuje cele, do jakich ma strzelać dane działo. W ciągu krótkiego okresu czasu, działo wystrzeliwuje salwę super szybkich, wybuchowych pocisków, dewastujących wszystkie jednostki w pobliżu celu.
Psi-Radar
Jest to inteligentne urządzenie inwigilujące, wzywane przez Szpiega klasy STROGG. Radar ten wykrywa i śledzi jednostki wroga znajdujące się w jego zasięgu, przesyłając gromadzone dane do Centrum Dowodzenia, które następnie projektuje je na mapach zawodników usuwając mgłę wojny oraz ostrzegając ich przed przemieszczającymi się jednostkami ludzi.
Plasma Mortar
Miotacz plazmy, to potężne urządzenie bombardujące, wystrzeliwujące jednostkę plazmy, po dużej trajektorii lotu, po to by uderzyć w jednostki wroga, najefektywniej niszcząc tych posiadających silną frontalną osłonę. Miotacz plazmy pozwala Zaopatrzeniowcowi Stroggów zadawać druzgoczące straty jednostkom GDF-u znajdującym się na pozycjach strategicznych.
Anti-Personnel
Jest to przeciwpiechotna wieżyczka, zrzucana z orbity na wezwanie Konstruktora, która strzela do wrogiej piechoty znajdującej się w jej zasięgu. Działko plazmowe Strogów bardzo szybko się przegrzewa, więc wieżyczka ma zamontowane aż osiem takich działek by zachowywać wysoki poziom ostrzału. Zawodnicy Stroggów mogą zasiąść w wieżyczce, by przejąć kontrolę nad automatycznym namierzaniem i strzelać do wybranych przez nich celów.
Anti-Vehicle
Rozmieszczana przez Konstruktora, wieżyczka przeciw pojazdom, niezależnie wykrywająca i prowadząca ostrzał rakietowy do wrogich pojazdów (także latających), znajdujących się w zasięgu. Wystrzelone rakiety będą leciały w stronę wrogiego pojazdu do momentu zniszczenia go, bądĽ oddalenia się pojazdu poza teren zasięgu wieżyczki. |
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa
zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów. Coded by: gief.pl
|