FAQ: Rozgrywka Ostatnia aktualizacja: sobota, 11.08.2007, 20:11 |
|
Wszystkie informacje zostały zebrane na podstawie wcześniejszych wyjaśnień i wywiadów.
Jakie tryby gry będą w Enemy Territory: Quake Wars ?Głównym trybem będzie 'Objective' bazowana na rozgrywce drużynowej tak jak w Wolfenstein: Enemy Territory. Jedna drużyna broni, druga atakuje. Drużyna atakująca musi wykonać określone zadania by wygrać mapę. Zadaniem drużyny broniącej jest powstrzymanie przeciwnika. Wszystkie mapy posiadają różną historie i zupełnie inne cele do wykonania. Seria map (generalnie trzy) będzie jedną kampanią.W profesjonalnej grze, będzie możliwość zatrzymania czasu. Celem jest zredukowanie czasu przeciwnika. W pierwszej rundzie jedna drużyna atakuje. Natomiast w kolejnych rundach dochodzi do zamiany stron tak, aby każda drużyna miała możliwość wyzerowania czasu przeciwnika. Czy będą bronie do odblokowania?Nie, to nie fair dla nowego gracza, walczyć z kimś, kto ma super-hyper-mega odblokowane bronie, ponieważ gra w tą grę dłużej.Jak często gracze będą się 'odradzać' ?Czas spawnu będzie na pewno różny na każdej mapie z troszkę dłuższym czasem dla drużyny broniącej. Czas spawnu będzie wynosił ok. 15-25 sekund. Odrodzeni w „zwykły” sposób gracze są nieśmiertelni przez okres 5 sekund, natomiast dla osób odrodzonych na punktach spawnu ustawionych przez Medyków, bądź reanimowanych czas nieśmiertelności wynosi nieco poniżej 5 sekund.Na jakich typach terenu będzie odbywała się akcja?Będziemy walczyć na pustyni, w dżungli, w kanionach i w pokrytych śniegiem arktycznych terenach. January Issue of Computer Gaming World wspominała także być może o miejskich mapach, lecz ta informacja nie pojawiła się nigdzie indziej.Jak i kiedy będę mógł zmienić/wybrać moją klasę postaci?Tak jak w Wolfenstein: Enemy Territory po wybraniu klasy, będzie ona zmieniona podczas spawnu. W Enemy Territory: Quake Wars będziemy mogli zmienić klasę również w mobilnym centrum dowodzenia.Czy będą jakieś punkty doświadczenia?Jest planowany podobny system do tego, jaki miał miejsce w grze Wolfenstein: Enemy Territory. Podczas gry dostajesz nowe odznaki, za różne zadania w formie zdobywania doświadczenia. Posiadasz je do momentu zakończenia się kampanii. Nie jest jeszcze znane czy dane odznaczenia będą wpływały na szybkość przeładowywania broni, bądĽ zwiększenia ilości życia nie lub posiadania większej ilości amunicji. Nie są planowane globalne systemy rankingowe.Jakie drużyny będą w Enemy Territory: Quake Wars?Globalne Siły Obronne (Global Defence Force 'GDF') i STROGG. Te dwie drużyny, które mają zupełnie różne modele, bronie i możliwości.Jak wiele klas będzie w ET:QW ?Każda drużyna posiada 5 różnych klas. Każda klasa posiada unikalne możliwości, narzędzia i cele do wykonania. KlasyCzym jest Stroyent?Jest to coś w rodzaju paliwa dla Stroggów. Stroyent będzie zwiększał poziom twojego życia, bądĽ regenerował amunicję, od ciebie zależy, co wybierzesz. Jedyną klasą, która zbiera i rozprowadza Stroyent jest Technician.Co można zrobić z pojazdami?Koła, skrzynki z amunicją i inne obiekty mogą być przestrzelone po to by dany pojazd lub obiekt stał się bezużyteczny. Dla przykładu zniszczenie jednego z silników Nasi Gyrocopter’a w znaczący sposób zredukuje jego prędkość.Czy będę miał możliwość kierowania i strzelania w tym samym czasie?Tak - dla pojazdów, które posiadają broń. Jedną z cech Enemy Territory: Quake Wars jest możliwość równoczesnego kierowania oraz strzelania z ograniczonym polem widzenia. Inny gracz natomiast może strzelać wokół własnej osi. Będąc kierowcą będziesz decydował o tym czy będziesz chciał sam zająć się strzelaniem, bądź też pozwolisz, aby inny gracz był twoim gunnerem. Trzeci zawodnik w pojeździe dostanie konsolę dowodzenia, po to by pomagać innym w identyfikacji wroga.Co z widokiem z trzeciej osoby?Widok z trzeciej osoby jest dostępny, gdy jesteś w pojazdach lub, gdy wzywasz obiekty.Czy będzie tu możliwość zmieniania broni w czasie rzeczywistym?Tak, Splash Damage planuje taką możliwość.Oryginał tego dokumentu znajduje się pod adresem: http://www.theredstuff.com/faq/enemy_territory_quake_wars/gameplay.html Tłumaczenie: QuakeWars.pl Pewne informacje zostały zaktualizowane. |
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa
zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: gief.pl
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: gief.pl