Klasy
Ostatnia aktualizacja: sobota, 01.12.2007, 10:55 |
Global Defence Force (GDF)
Globalne Siły Obronne to międzynarodowe elitarne oddziały szybkiego reagowania. To najlepsi wybrani spośród najlepszych by bronić naszej planety przed inwazją STROGG. Oni reprezentują pierwszą i jedyną linie obrony przed naszymi wrogami...
Soldier
Piechota klasy GDF. Piechociarz może nosić ze sobą ciężkie karabiny maszynowe takie jak N93, GPMG i wyrzutnie rakiet N72 Law. Posiada również granaty i wysokiej klasy ładunki wybuchowe.
Specjalność:
Walka i zniszczenie
Zadania:
Zniszczenie/zdemolowanie
Bronie:
* Assault Rifle
* Shotgun
* GPMG (Heavy Machine Gun)
* Rocket Launcher
Wyposażenie:
* HE Charge (High Explosive Charge)
Medic
Medyk klasy GDF. Jego zadaniem jest supportowanie drużyny, leczenie i 'podnoszenie' defibrylatorem ciężko rannych. Medyk może zaaranżować zrzut stacji zaopatrzeniowej. Wyposażony w karabin maszynowy N80 stanowi pomoc w leczeniu i walce naziemnej.
Specjalność:
Leczenie i resuscytacja
Bronie:
* Assault Rifle
* Shotgun
Wyposażenie:
* MedPack
* Defibrillators
Engineer
Inżynier klasy GDF. Jest jednostką naprawczo-pomocniczą konstruuje lub naprawia obiekty, pojazdy i wypełnia przeznaczone dla niego zadania (np. naprawa mostu). Obsługuje również działa naziemne takie jak wyrzutnia rakiet przeciw pancernych lub przeciw piechocie. Posiada shotgun`a N22 i wielozadaniowe miny.
Specjalność:
Konstrukcja i obrona
Zadania:
* Konstrukcja
* Rozbrojenie wrogich ładunków plazmy
Bronie:
* Assault Rifle
* Shotgun
Wyposażenie:
* Repair kit
* Deploy Tool
* Plant Mines
Obiekty:
* Anti-Personnel Turret
* Anti-Vehicle Turret
* Artillery Interceptor Turret
Field Ops
Zaopatrzeniowiec klasy GDF, może rozstawiać działa pomocnicze (Artyleria, Wyrzutnie rakiet naprowadzających i Strategiczną wyrzutnie rakiet typu 'Hammer') na polu walki i ustawiać im cel zniszczenia. Może również przywołać nalot powietrzny na dany cel. Jego ekwipunek stanowi karabin N80.
Specjalność:
Wsparcie artylerii i odnawianie amunicji
Bronie:
* Assault Rifle
Wyposażenie:
* Ammo Pack
* Air Strike Markers
* Artillery Deploy Tool
* The Targeting Tool
Obiekty:
* Artillery
* Rocket Artillery
* Hammer Launcher
Covert Ops
Agent klasy GDF, specjalizuje się w infiltracji terenów wroga i elektronicznych sabotażach jego obiektów. Może zostawiać na polu walki kamery '3rd Eye' i relacjonować drużynie położenie wroga. Posiada karabin snajperski N38 i granaty dymne.
Specjalność:
Snajper, Przebranie i Haker
Zadania:
Hackowanie
Bronie:
* Scoped assault rifle
* Sniper rifle
Wyposażenie:
* Radar Deploy Tool
* Hacking Tool
* Third Eye Camera
* Smoke Grenade
* EMP Grenades
Obiekty:
* Radar
STROGG
Są barbarzyńską rasą telepatycznych cyborgów, których jedynym celem jest dominowanie nad wszystkim. Proces, w którym usunięto im 'własną wole' doprowadził do powstania śmiercionośnych maszyn, które niszczą wszystko na swojej drodze.
Aggressor
Piechota klasy STROGG. Agresor może wybierać z pośród ciężkiej broni takiej jak szybko-strzelny 'HyperBlaster' i 'Obliterator Bosonic Orb'. Nosi ze sobą również dużą liczbą granatów typu 'Shrap' i Plazmowe materiały wybuchowe.
Specjalność:
Walka i zniszczenie
Zadania:
Demolowanie
Bronie:
* Lacerator
* Obliterator
* Hyperblaster
* Nailgun
Wyposażenie:
* Plasma Charge
Technician
Technik klasy STROGG. Jest on połączeniem medyka z zaopatrzeniowcem. Jego głównym zadaniem będzie leczenie drużyny i zaopatrywanie jej w amunicje. Technik jest wstanie ustawić specjalną tarcze siłową, która ochroni jego przyjaciół od pocisków na linii frontu. Może również utworzyć punkty spawnu z poległych jednostek GDF. Jego ekwipunkiem jest standardowa wersja broni typu 'Lacerator'.
Specjalność:
Leczenie i resuscytacja
Bronie:
* Lacerator
* Nailgun
Wyposażenie:
* Stroyent Cells
* Stroyent Tool
Constructor
Konstruktor klasy STROGG. Ekspert w sprawach inżynieryjnych, zajmuje się konstruowaniem i naprawianiem dynamicznych celów. Obsługuje działa pomocnicze przeciw-pancerne i przeciw-piechocie. Może wybierać swój ekwipunek spośród dwóch typów. Broń typu 'Nailgun' lub zmodyfikowana wersja broni typu 'Lacerator' z wyrzutnikiem granatów. Posiada również miny typu 'Proximity' i robota, który automatycznie naprawia uszkodzone pojazdy drużyny.
Specjalność:
Konstrukcja i obrona
Zadania:
* Konstrukcja
* Rozbrojenie wrogich ładunków
Bronie:
* Lacerator
Wyposażenie:
* Artillery Deploy tool
* Tactical Shield
* Violator Beacon
* The Targeting Tool
Obiekty:
* Anti-Personnel Turret
* Anti-Vehicle Turret
* Artillery Interceptor Turret
Oppressor
Supporter klasy STROGG. Specjalizuje się w naprowadzaniu artylerii (Plasma Mortar, Rail Howitzer, Orbital Laser) na cele wroga. Jego ekwipunek stanowi szybko-strzelną broń typu 'Lacerator'.
Specjalność:
Wsparcie artylerii i odnawianie amunicji
Bronie:
* Lacerator
Wyposażenie:
* Artillery Deploy tool
* Tactical Shield
* Violator Beacon
* The Targeting Tool
Obiekty:
* Rail Howitzer
* Plasma Mortar
* Dark Matter Cannon
Infiltrator
Szpieg klasy STROGG. Jego zadaniem jest sabotowanie i infiltracja terenów wroga. Infiltrator może posiąść ciało żołnierza GDF oszałamiając go Bio-Elektryczną bronią i tym sposobem zapuszczać się do bazy GDF będąc niezauważonym. Jego ekwipunkiem jest długo-dystansowa broń snajperska typu 'Railgun' lub zmodyfikowana wersja broni typu 'Lacerator'. Posiada również robota, który może służyć do wykrywania pobliskich jednostek wroga.
Specjalność:
Snajper, Przebranie i Haker
Zadania:
Hackowanie
Bronie:
* Scoped Lacerator
* Railgun
Wyposażenie:
* Scrambler Grenade
* Hacking tool
* Deploy Tool
* Flyer Drone
* Teleporter
Obiekty:
* PSI-Radar
|
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa
zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: gief.pl