News
The Ultimate Flying Guide by Szakalot
Wydarzenie miesiąca!
Clan Base Summer Cups / Warleagues zakoń…
Sunday Night Custom Map Nirvana
Żywe designate, martwe Wiechury
Euro Dog?ights
Forum
Problem z myszka Go7hMoG
Dobry gracz szuka dobreg … Riddick66…
The Ultimate Flying Guid … Am1go
Odblokowywanie FPS-ów (P … varfare
DODS i TF2 guest pass do … varfare
Awansowanie w grze inter … _KaszpiR_
Artykuły
Wywiad z nkm'em.
WERSJA PL _Amigo: Może najpierw powiedz coś o sobie. nkm: Witam, jestem Peter ... » czytaj
Podsumowanie rozgrywek ClanBase z udział…
Wywiad ze Stanem, Kayohim oraz Ojcem
PGA 2007 - relacja video
FAQ: Możliwości
Ostatnia aktualizacja: sobota, 11.08.2007, 20:10
Wszystkie informacje zostały zebrane na podstawie wcześniejszych wyjaśnień i wywiadów.

Co z systemem pogodowym?

Walka będzie rozgrywała się w dzień, w nocy, w deszczu, w śnieżycy a nawet w pustynnej burzy. Czy pogoda będzie się zmieniać podczas gry? Nie mamy pojęcia.

Czy będzie Single Player?

Nie, Enemy Territory: Quake Wars będzie bazowała na rozgrywkach drużynowych (tzw. teamplay) i tylko multiplayer.

Czy w planach są 'boty'?

Tak, ich twórcą będzie John Dean, który odpowiadał wcześniej za stworzenie moda pod tytułem "Fritz Bot" do RTCW, a aktualnie pracuje dla id Software.

Co z misjami treningowymi?

Misje treningowe "solo" będą dostępne podczas gry na serwerze. Kryć się będą pod nimi drugorzędne, mini cele, między innymi niszczenie osłon oraz radarów wroga, leczenie przyjaciół. Wskazówki dotyczące danej misji będą znajdowały się na HUD'dzie. Tą drogą będziesz zarówno poznawał grę, jak i pomagał Twemu team'owi w osiągnięciu wygranej.

Dowódca drużyny może manualnie przydzielić cele każdemu członkowi drużyny.

Czy modele zawodników odzwierciedlają ich status życia/amunicji?

Wszystkie przedmioty niesione przez zawodnika są widoczne na jego stroju. Gdy kolega z twojej drużyny GDF nie ma więcej amunicji, będziesz widział brak magazynków na jego stroju. Gdy Strogg ma mało życia jego plecak jest do połowy pusty. System shaderów jest stworzony tak by dodawać/usuwać pewne przedmioty by zagwarantować bardziej realistyczne środowisko.

Czy będzie czat głosowy tak jak w Wolfenstein: Enemy Territory ?

Tak, czat głosowy będzie pozwalał na szybkie wysyłanie poleceń oraz próśb to członków swojej drużyny. Ilość wiadomości nie jest jeszcze znana, ale powinna być całkiem niezła tak jak w ET (70+).

Jak dużo map będzie w pełnej wersji gry?

W grze będzie dostępnych 12 map. Ich wielkość jest optymalizowana pod 24-32 graczy. Typowa kampania, będzie składała się z trzech map.

Jaka jest maksymalna ilość graczy na serwerze?

Dowolna liczba graczy. Spalsh Damage nie wprowadził żadnych odgórnych ograniczeń, wszystko zależy od mocy serwera i przepustowości łącza. Optymalna liczba graczy to 24-32.

Oryginał tego dokumentu znajduje się pod adresem:
http://www.theredstuff.com/faq/enemy_territory_quake_wars/features.html Tłumaczenie:
QuakeWars.pl
Pewne informacje zostały zaktualizowane.
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: gief.pl