Co tam w 1.5
_KaszpiR_ - środa, 07.05.2008, 23:47 |
Na stronie Community objawił się news na temat wprowadzanych zmian w patchu 1.5. Jeszcze go nie ma, a grając w beta 1.5 można się poczuć jak podczas lizania lizaka przez szybkę - niby jest ale.....
Z treści wiadomości wynika, że Splash Damage pracuje nad dopieszczeniem patcha w kooperacji z id Software (Windows i Linux), Activision, Aspyr (wersja na Maca), Valve Software (dystrybucja poprzez platformę Steam), DemonWare (konta online). A ponieważ changelog się pojawił, to znaczy, że sprawy już się zbliżają ku końcowi - poniżej skrócona lista zmian.
Interfejs użytkownika
- opcje do wyświetlania minimalistycznego HUD'a
- będzie można ustawić parametry powiadamiania o namierzeniu przez wieżyczkę - czy ma być napis, czy dźwięk, czy jedno i drugie albo kompletna cisza.
- jak wyżej, ale w stosunku do min, dodatkowo wielkość ikon min nie będzie mogła być z poza zakresu 0-20
- w menu klasy mamy ekstra klawisz do automatycznego podłączania się do słabszej drużyny, dla niedecydowanych ;)
- znika fragment listy 2 gorących serwerów - ten niestety nietrafiony pomysł zostanie zastąpiony klawiszem 'join best server' dzięki któremu dołączymy do pierwszego serwera który kwalifikował się do 'gorącego' - dzięki temu odzyskamy sporo miejsca zachowując funkcjonalność jak wcześniej.
Nowe zmienne
- chodzi głównie o masę zmiennych dzięki którym będzie można dostosować czułość myszki itd w zależności od tego, w jakim znajdujemy się pojeździe - koniec z mega tasiemcami bindami które robiły to samo.
- dorzucono zmienne do kontrolowania punktów odradzania się na mapie - mniej więcej tak jak punkty odradzania się (ale nie wybór klasy) jak w ETQWPro.
- dorzucono zmienne do automatycznego nagrywania demek i robienia screenów
- sporo zmiennych aby ustawić sobie ładnie widok podczas oglądania spotkań na ETQWTV - do wybory poprzedniej, następnej, albo wybranej osoby, punktu na mapie itd - przyda się przy produkcji filmów.
Rangi i statystyki
- statsiarze na pewno się ucieszą, że wrócą ikony rang koło nicków graczy w liście nt teamów - dzięki temu szybko się kapniecie z kim nie grać ;)
- poprawiono błędne naliczanie się punktów jak choćby podczas konstrukcji lasera, donoszeniu energy cell do statku obcych na Quarry i takie tam.
- naprawiono naliczanie zabić pojazdami - ach... kochany deployable crush :).
- serwery rankingowe będą mieć na sztywno maksymalnie 24 graczy oraz nie będzie można uruchomić gry mając poniżej 6 żywych graczy.
Boty
- boty będą jeszcze lepiej grać, a to dlatego, że wersja konsolowa musiała miec bardziej kumate stworki - tak więc od razu dorzucono to do patcha. Szczerze przyznam, że zna bardzo mało gier gdzie by tak cisnęli na boty, uważam, że dobrze.
Bugi, exploity
- poprawiono cała masę błędów, jak choćby exploit z kamerą Covert Ops'a i przesyłaniem danych, czy też teleportacją związaną z wzywaniem icarusa.
- głosowanie na mapy poprawione, ach te dramaty na meczach gdy ktoś miał niestandardowe mapki....
- dzikie komunikaty o nieistniejących napisach już tak nie będą straszyć
- zapisywanie ustawień profilu nie znikają po zmianie moda - typowa kara w ETQWPro
- podobno koniec z wykonywaniem niektórych akcji na odległość jak chociażby hacking albo reperowanie
- koniec biegania pod mapami, Lax ;), zaklejono dziury, MCP nie powinien też kozaczyć podczas jazdy.
Na zakończenie podziękowano ludziom biorącym udział w becie za pomoc, gdyż ta beta to była beta bety i tak naprawdę dopiero teraz gra nabiera sensownego kształtu. Teraz czekać aż któregoś pięknego dnia nie będzie się można zalogować do gry, wszystkie serwery umrą aby powstać po kilku godzinach z nowym patchem na pokładzie. A czy będzie radość czy płacz i zgrzytanie zębów - to zobaczymy.
|
|
nadal nic o latających czołgach. ehhhhh :( |
|
"A ponieważ changelog się pojawił, to znaczy, że sprawy już się zbliżają ku końcowi - poniżej skrócona lista zmian. "
Hehe jak ostatnio się pojawił to zaledwie w 2 miechy uporali się z wypuszczeniem. Nie ma wzmianki o kodzie sieciowym.. dalej lags rules ^^
|
#4
LaX
czwartek, 08.05.2008, 01:56
|
|
|
ladny news ;d
co do tych bugow to dobrze ze to porpawia ;d przynajmniej oducza sie ludzie wchodzic pod mapy. Ale dzisiaj przypadkowo wpadlem 2razy pod mape na arei ROTFL. Musze te miejsce tylko dobrze obczaic ;xD
i jeszcze "poniżej żywych graczy." tam powinna byc chyba jakas liczba :D? |
|
no to zdolny jestes. Gram w qw pol roku i ani razu misie takie cos nie zdazylo i nigdy tego nie widzialem ; o |
|
Dokładnie, ja też o tym nic nie wiem. O_o |
|
W ET ludzie byli bardziej ogarnieci i jak ktos wlazl np. do zbugowanej beczki na railgun - zaraz dostawał kopa z miejsca, lub bana. |
|
na klankówkach :) na publikach każdy na to lał i tam nie chodził :( chociażby ... ta beczka na railgunie czy 2 beczki przy 1 spawnie axis na braundorfie ... |
#5
LaX
czwartek, 08.05.2008, 01:57
|
|
|
a tak konkretnie to kiedy mozna sie tego pacza spodziewac ? |
|
Co do botów to chodzi o liczbę 6 graczy, a w przypadku kamery oczywiscie Covert Ops a nie Field Ops. Mimo wszystko fajny news, dobrze że ktoś o tym napisał. |
|
Co do terminu to z tego co mi napisał gość z SD - ASAP ;-) Jak bedzie naprawdę, będziemy mieli okazję się przekonać. |
|
No to Czekamy na Patch coś wniósł do tej pieknej gry :DD |
|
No wreszcie. Po tak długim czasie... Ciekawe, czy patch będzie tak dobry, jak go piszą, bo 1.4 to była (w niektórych przypadkach) wielka klapa. |
|
No oby szybko nadszedł..:) a Ty Latexiu musisz być wyjątkowo zdolny i szukać tych dziur..bo ja grając od początku wydania QW nigdy nie wpadłem do takowej:):) |
|
poprawilem bledy
ja czuje ze 1.5 bedzie rpzed wypuszczeniem gry na konsole, czyli przed czerwcem, czyzby prezent na dzien dziecka? :D |
|
a w smianki o kodzie sieciowym nie ma bo pewnie nie beda juz go zmieniac, to ze sa sciny wynika z serwerow rankingowych, ciekawe czy etqwpro przejdzie na serverSnapshotsDelay 0, to sie bedzie gralo sensownie. |
|
navaho akurat miales na mysli et > etqw ;) |
|
Powiedzcie mi tylko jak oni to robia, ze olali scene, postawili na ffa i przez prawie rok czasu nie dodali ani jednej mapy ?? Już nawet do wiedźmina dodali dodatek darmowy z patchem 1.3, a tu dalej cisza i bida z nędzą... |
|
Nie wiem, srają na to. U nas tez sie zastanawia pare osób czy nie przejsc na stare et. A gdzie jest RTCW 2 ? |
|
Ja zawiesiłem swoją grę klanowa.. W tym tygodniu jedynie poloilem na ffa bo bylem na L4. Na ten moment nie widze sensu dalszej gry klanowej w QW. Malo sie dzieje, nie oplaca sie poswiecac czasu, ktory mozna spozytkowac w duzo lepszy sposob. |
|
To jest porazka,ze nawet dla przyjemnosci gry klanowej nie da sie w te gre poloic. Nawet jak ktos chce tylko w CB sobie pykac to nie ma zbyt wielkich szans. W 4v4 34 klany i 21 w 6v6 - umowienie meczu graniczy z cudem. O turniejach nie wspomne... EC do, ktorego dostac sie mozna bylo niemal automatycznie, reszta to jakies dziwnej tresci turnieje.. Wygrac mozna wirtualny puchar lub BNC na IRCa ^^ Atmosfera wsrod klanow jest gesta i toksyczna. Szkoda, bo do konca wierzylem, ze z tagra cos ruszy... |
|
Dokładnie, ale nie przekreślam tej gry, nie przechodzę na inną platformę (no może troche w et poloje). Po prostu poczekam jak sie to dalej potoczy, zajmując sie innymi sprawami. |
|
zróbcie z niej grę darmową albo dajcie jako dodatek do jakiegoś czasopisma komputerowego wtedy scena się powiększy... xD |
|
A poprawili znany i nielubiany problem ze strzelaniem ze snajpy z daleka( trzeba trafić jakieś 4 razy z 350 metrów xD ). |
|
Wynika to z systemu strzelania w quake wars - wraz z większą odległością obrażenia zmniejszają się. |
|
jak jebniesz z bliska raz w pale to lezy ; d |
|
zalezy jak duza jest ta pala.. |
|
ja bym chyba wolał w leb dostac niz w pale. Chyba mniej by bolało |
|
ODemnie na 6 ciu znajomych już 5 gra w ET.
Heh, naprawde fajne. nawet na FFA w ET gra więcej osób niż w QW...
Btw widzieliście kiedyś wykres "zaludnienia" serwerów w QW? Mniej więcej non stop spada ;] |
|
Pewnie, ze tak. A i turnieji masz do wyboru, do koloru. CB pelne klanów, na większości imprez można spotkać turniej ET. Szkoda, że tak z QW się potoczyło... |
|
Ja mam nadzieje ze ten patch nie bedzie gorszy od 1.4;) Ta gra zamiast sie rozwijac to upada na same dno. :( |
|
Wiosna w pełni a wy tylko o tych klanach i paczach........ zboczeńcy!!! |
|
będzie dobrze.. .. bo będzie, tak ? |
|
Tez tak sobie przez rok mowilem ^^ |
|
Moim zdaniem jest za mało map. Powinni przynajmniej stworzyć jeszcze min. 2 kampanie, czyli 6 mapek. Założę się, że takie posunięcie spowodowałoby zadowolenie wielu graczy. |
|
"Poprawiliśmy błędy których nie powinno być wersji 1.0, oraz dodaliśmy opcje które już wtedy powinny się pojawić. I jesteśmy z tego dumni!" - Splash Damage |
|
a miało być tak pięknie.. ale ciagłe przesuwanie premiery ETQW dawało już wiele do myślenia.. a teraz z patch'em to już porażka..spierdolili i nie spieszy im się by to naprawić:| |
|
No w qw problem jest własnie z oczekiwaniem na tego patcha 1.5 . Wiele osób które znam i które grały w et:qw czeka wlasnie na tego patcha ..bo spójrzmy prawdzie w oczy ...1.4 to porażka jakaś była |
|
Nowych map nie dodadzą z bardzo prostego powodu. Quake Wars używa technologii Megatexture i każda mapa zajmowałaby blisko 400mb czyli dodanie 6map jest równoznaczne z patchem o wielkości 2,4gb+500mb poprawek, dźwięków z tutoriala itp. co daje ~~3gb. Komu by się chciało ściągać drugie quake wars? |
|
Ja to bym wydał na miejscu Splash Damage takie nowe mapy na płycie...i sprzedawał za jakieś trzy dyszki xD.Kto by nie kupił??? :-O |
|
Varfare, a zobacz ile sie sciaga ze steama gier - ile to giga. |
|
tak ale gra a patch to co innego. Gra to gra, nie masz jej to jej nie odpalisz a kiedy masz grę to raczej nie chciałoby Ci się ściągać patcha, który waży 3gb i nic nie wnosi po za mapkami no i bez niego nie pograsz... |
|
Patch ważący 3GB sparalizowalby scene na dobrych pare dni :D |
|
Brak patcha moze sparalizowac ja na wiecznosc ;) |
|
killing zaczyna rozumieć to co ja zrozumiałem dużo wcześniej a delta na samym początku :)
źle sie dzieje jak killing zaczyna narzekać ;). mimo wszystko mam nadzieje ze coś tą grę ruszy...
zdrawiam.
|
|
no niestety ale taka jest prawda |
#57
K4T
sobota, 10.05.2008, 19:39
|
|
|
Te pajace niech poprawia filtry przy wyszukiwaniu serwerow, bo ciagle mi wyswietla serwy z botami pomimo tego, iz zaznaczylem, ze tego nie chce. Poza tym ogolnie lista pobieranychh serwerow sie cos kaszani, bo czesto wyswietla mi zupelnie inna mape niz jest grana, a o tym, ze nie mozna sie wbic na serw pomimo, iz jest pokazane ze nie jest on pelny to juz nie wspomne. Zreszta chyba wszyscy znamy te bugi :/ Btw... probowaliscie polozyc mine na np wrotach do wejscia do bazy GDF? Ale dokladnie w tym miejscum gdzie lacza sie drzwi... czasami mina odpierdala takie cyrki ze sie nogi uginaja. |
|
wow jakby te bugi byly najwazniejsze :OOO?! |
|
Rzeczywiście, gdyby nie ta wyszukiwarka to ET:QW było by najlepszą grą...:/ Kurczę... |
#60
K4T
sobota, 10.05.2008, 22:39
|
|
|
Bug to bug, w dodatku tak trywialny, ze nie taktem jest nie poprawienie go. W ogole nie taktem jest przepuszczenie tak widocznego buga oO. A ironie wsadzcie sobie w.... :) |
|
co do wielkich patchy, odpal se jakas gre na source co masz na plycie, i se poczkekasz na zassanie calego Source Engine 2007 ;) |
|
1.5 is comeing, albo tylko ja i sanor mamy problemy z zalogowaniem sie ;) |
|
ja jestem gotów nawet zapłacic za porządnego patcha i choć jedną kampanie więcej (może jakieś lasy i bagna ?) np w Azji... może wtedy ta gra by nie umierała... |
|
w lasach to twoja grafika bedzie umierala ;) |
|
heh mam dobry sprzęt - dałby rade ;-))) z resztą olać te lasy byle te 3 mapy więcej były ;-))) |
|
W przyszłym tygodniu ma się już pojawić finalna wersja patcha 1.5. |
|
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany! |
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa
zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów. Coded by: gief.pl
|