News
Dogfight Mod
Rok nie wyrok
Tribal Wars
ClanBase Open Cup Fall 2008
The Ultimate Flying Guide by Szakalot
Wydarzenie miesiąca!
Forum
usergroup.dat st4chu
Quake Forces >>>MULTIGAM … st4chu
podkladka pod logitech g … nexo
WOLFENSTEIN m5t.
Snajper w 4on4 hipeK
Druga edycja turnieji la … Szakalot
Artykuły
Wywiad z nkm'em.
WERSJA PL _Amigo: Może najpierw powiedz coś o sobie. nkm: Witam, jestem Peter ... » czytaj
Podsumowanie rozgrywek ClanBase z udział…
Wywiad ze Stanem, Kayohim oraz Ojcem
PGA 2007 - relacja video
Co tam w 1.5
_KaszpiR_ - środa, 07.05.2008, 23:47
Na stronie Community objawił się news na temat wprowadzanych zmian w patchu 1.5. Jeszcze go nie ma, a grając w beta 1.5 można się poczuć jak podczas lizania lizaka przez szybkę - niby jest ale.....

Z treści wiadomości wynika, że Splash Damage pracuje nad dopieszczeniem patcha w kooperacji z id Software (Windows i Linux), Activision, Aspyr (wersja na Maca), Valve Software (dystrybucja poprzez platformę Steam), DemonWare (konta online). A ponieważ changelog się pojawił, to znaczy, że sprawy już się zbliżają ku końcowi - poniżej skrócona lista zmian.

Interfejs użytkownika - opcje do wyświetlania minimalistycznego HUD'a
- będzie można ustawić parametry powiadamiania o namierzeniu przez wieżyczkę - czy ma być napis, czy dźwięk, czy jedno i drugie albo kompletna cisza.
- jak wyżej, ale w stosunku do min, dodatkowo wielkość ikon min nie będzie mogła być z poza zakresu 0-20
- w menu klasy mamy ekstra klawisz do automatycznego podłączania się do słabszej drużyny, dla niedecydowanych ;)
- znika fragment listy 2 gorących serwerów - ten niestety nietrafiony pomysł zostanie zastąpiony klawiszem 'join best server' dzięki któremu dołączymy do pierwszego serwera który kwalifikował się do 'gorącego' - dzięki temu odzyskamy sporo miejsca zachowując funkcjonalność jak wcześniej.

Nowe zmienne - chodzi głównie o masę zmiennych dzięki którym będzie można dostosować czułość myszki itd w zależności od tego, w jakim znajdujemy się pojeździe - koniec z mega tasiemcami bindami które robiły to samo.
- dorzucono zmienne do kontrolowania punktów odradzania się na mapie - mniej więcej tak jak punkty odradzania się (ale nie wybór klasy) jak w ETQWPro.
- dorzucono zmienne do automatycznego nagrywania demek i robienia screenów
- sporo zmiennych aby ustawić sobie ładnie widok podczas oglądania spotkań na ETQWTV - do wybory poprzedniej, następnej, albo wybranej osoby, punktu na mapie itd - przyda się przy produkcji filmów.

Rangi i statystyki - statsiarze na pewno się ucieszą, że wrócą ikony rang koło nicków graczy w liście nt teamów - dzięki temu szybko się kapniecie z kim nie grać ;)
- poprawiono błędne naliczanie się punktów jak choćby podczas konstrukcji lasera, donoszeniu energy cell do statku obcych na Quarry i takie tam.
- naprawiono naliczanie zabić pojazdami - ach... kochany deployable crush :).
- serwery rankingowe będą mieć na sztywno maksymalnie 24 graczy oraz nie będzie można uruchomić gry mając poniżej 6 żywych graczy.

Boty - boty będą jeszcze lepiej grać, a to dlatego, że wersja konsolowa musiała miec bardziej kumate stworki - tak więc od razu dorzucono to do patcha. Szczerze przyznam, że zna bardzo mało gier gdzie by tak cisnęli na boty, uważam, że dobrze.

Bugi, exploity - poprawiono cała masę błędów, jak choćby exploit z kamerą Covert Ops'a i przesyłaniem danych, czy też teleportacją związaną z wzywaniem icarusa.
- głosowanie na mapy poprawione, ach te dramaty na meczach gdy ktoś miał niestandardowe mapki....
- dzikie komunikaty o nieistniejących napisach już tak nie będą straszyć
- zapisywanie ustawień profilu nie znikają po zmianie moda - typowa kara w ETQWPro
- podobno koniec z wykonywaniem niektórych akcji na odległość jak chociażby hacking albo reperowanie
- koniec biegania pod mapami, Lax ;), zaklejono dziury, MCP nie powinien też kozaczyć podczas jazdy.

Na zakończenie podziękowano ludziom biorącym udział w becie za pomoc, gdyż ta beta to była beta bety i tak naprawdę dopiero teraz gra nabiera sensownego kształtu. Teraz czekać aż któregoś pięknego dnia nie będzie się można zalogować do gry, wszystkie serwery umrą aby powstać po kilku godzinach z nowym patchem na pokładzie. A czy będzie radość czy płacz i zgrzytanie zębów - to zobaczymy.
#1 Go7hMoG czwartek, 08.05.2008, 00:13
Dobra robota. :)
#2 navaho czwartek, 08.05.2008, 00:48
nadal nic o latających czołgach. ehhhhh :(
#3 *K!ll!ng_Joke czwartek, 08.05.2008, 01:38
"A ponieważ changelog się pojawił, to znaczy, że sprawy już się zbliżają ku końcowi - poniżej skrócona lista zmian. "

Hehe jak ostatnio się pojawił to zaledwie w 2 miechy uporali się z wypuszczeniem. Nie ma wzmianki o kodzie sieciowym.. dalej lags rules ^^
#4 LaX czwartek, 08.05.2008, 01:56
ladny news ;d

co do tych bugow to dobrze ze to porpawia ;d przynajmniej oducza sie ludzie wchodzic pod mapy. Ale dzisiaj przypadkowo wpadlem 2razy pod mape na arei ROTFL. Musze te miejsce tylko dobrze obczaic ;xD


i jeszcze "poniżej żywych graczy." tam powinna byc chyba jakas liczba :D?
#8 navaho czwartek, 08.05.2008, 07:50
no to zdolny jestes. Gram w qw pol roku i ani razu misie takie cos nie zdazylo i nigdy tego nie widzialem ; o
#13 Go7hMoG czwartek, 08.05.2008, 10:41
Dokładnie, ja też o tym nic nie wiem. O_o
#17 *K!ll!ng_Joke czwartek, 08.05.2008, 11:11
W ET ludzie byli bardziej ogarnieci i jak ktos wlazl np. do zbugowanej beczki na railgun - zaraz dostawał kopa z miejsca, lub bana.
#28 Safian czwartek, 08.05.2008, 14:57
na klankówkach :) na publikach każdy na to lał i tam nie chodził :( chociażby ... ta beczka na railgunie czy 2 beczki przy 1 spawnie axis na braundorfie ...
#5 LaX czwartek, 08.05.2008, 01:57
a tak konkretnie to kiedy mozna sie tego pacza spodziewac ?
#6 $Ogoor czwartek, 08.05.2008, 06:10
Co do botów to chodzi o liczbę 6 graczy, a w przypadku kamery oczywiscie Covert Ops a nie Field Ops. Mimo wszystko fajny news, dobrze że ktoś o tym napisał.
#7 $Ogoor czwartek, 08.05.2008, 06:12
Co do terminu to z tego co mi napisał gość z SD - ASAP ;-) Jak bedzie naprawdę, będziemy mieli okazję się przekonać.
#9 SuNRisE czwartek, 08.05.2008, 08:04
No to Czekamy na Patch coś wniósł do tej pieknej gry :DD
#10 SEBAW czwartek, 08.05.2008, 09:25
No wreszcie. Po tak długim czasie... Ciekawe, czy patch będzie tak dobry, jak go piszą, bo 1.4 to była (w niektórych przypadkach) wielka klapa.
#11 .Poenitor. czwartek, 08.05.2008, 09:51
No oby szybko nadszedł..:) a Ty Latexiu musisz być wyjątkowo zdolny i szukać tych dziur..bo ja grając od początku wydania QW nigdy nie wpadłem do takowej:):)
#12 navaho czwartek, 08.05.2008, 10:12
et > qw
#40 shishka piątek, 09.05.2008, 12:15
tru!
#14 $_KaszpiR_ czwartek, 08.05.2008, 10:59
poprawilem bledy
ja czuje ze 1.5 bedzie rpzed wypuszczeniem gry na konsole, czyli przed czerwcem, czyzby prezent na dzien dziecka? :D
#15 $_KaszpiR_ czwartek, 08.05.2008, 11:01
a w smianki o kodzie sieciowym nie ma bo pewnie nie beda juz go zmieniac, to ze sa sciny wynika z serwerow rankingowych, ciekawe czy etqwpro przejdzie na serverSnapshotsDelay 0, to sie bedzie gralo sensownie.
#16 $_KaszpiR_ czwartek, 08.05.2008, 11:02
navaho akurat miales na mysli et > etqw ;)
#18 *K!ll!ng_Joke czwartek, 08.05.2008, 12:08
Powiedzcie mi tylko jak oni to robia, ze olali scene, postawili na ffa i przez prawie rok czasu nie dodali ani jednej mapy ?? Już nawet do wiedźmina dodali dodatek darmowy z patchem 1.3, a tu dalej cisza i bida z nędzą...
#19 navaho czwartek, 08.05.2008, 12:12
Nie wiem, srają na to. U nas tez sie zastanawia pare osób czy nie przejsc na stare et. A gdzie jest RTCW 2 ?
#20 *K!ll!ng_Joke czwartek, 08.05.2008, 12:19
Ja zawiesiłem swoją grę klanowa.. W tym tygodniu jedynie poloilem na ffa bo bylem na L4. Na ten moment nie widze sensu dalszej gry klanowej w QW. Malo sie dzieje, nie oplaca sie poswiecac czasu, ktory mozna spozytkowac w duzo lepszy sposob.
#21 *K!ll!ng_Joke czwartek, 08.05.2008, 12:30
To jest porazka,ze nawet dla przyjemnosci gry klanowej nie da sie w te gre poloic. Nawet jak ktos chce tylko w CB sobie pykac to nie ma zbyt wielkich szans. W 4v4 34 klany i 21 w 6v6 - umowienie meczu graniczy z cudem. O turniejach nie wspomne... EC do, ktorego dostac sie mozna bylo niemal automatycznie, reszta to jakies dziwnej tresci turnieje.. Wygrac mozna wirtualny puchar lub BNC na IRCa ^^ Atmosfera wsrod klanow jest gesta i toksyczna. Szkoda, bo do konca wierzylem, ze z tagra cos ruszy...
#22 navaho czwartek, 08.05.2008, 13:20
a Tu sraka : D
#23 *K!ll!ng_Joke czwartek, 08.05.2008, 13:27
Dokładnie, ale nie przekreślam tej gry, nie przechodzę na inną platformę (no może troche w et poloje). Po prostu poczekam jak sie to dalej potoczy, zajmując sie innymi sprawami.
#24 pawkonis czwartek, 08.05.2008, 13:36
zróbcie z niej grę darmową albo dajcie jako dodatek do jakiegoś czasopisma komputerowego wtedy scena się powiększy... xD
#25 Valkover czwartek, 08.05.2008, 13:50
A poprawili znany i nielubiany problem ze strzelaniem ze snajpy z daleka( trzeba trafić jakieś 4 razy z 350 metrów xD ).
#27 *K!ll!ng_Joke czwartek, 08.05.2008, 14:44
I bardzo dobrze.
#37 varfare czwartek, 08.05.2008, 21:46
Wynika to z systemu strzelania w quake wars - wraz z większą odległością obrażenia zmniejszają się.
#26 navaho czwartek, 08.05.2008, 14:27
jak jebniesz z bliska raz w pale to lezy ; d
#29 $CommonSense czwartek, 08.05.2008, 15:33
Myslalem ze w glowe ;D
#30 *K!ll!ng_Joke czwartek, 08.05.2008, 16:04
zalezy jak duza jest ta pala..
#31 navaho czwartek, 08.05.2008, 16:07
ja bym chyba wolał w leb dostac niz w pale. Chyba mniej by bolało
#32 Beliares czwartek, 08.05.2008, 16:15
ODemnie na 6 ciu znajomych już 5 gra w ET.

Heh, naprawde fajne. nawet na FFA w ET gra więcej osób niż w QW...

Btw widzieliście kiedyś wykres "zaludnienia" serwerów w QW? Mniej więcej non stop spada ;]
#34 *K!ll!ng_Joke czwartek, 08.05.2008, 16:40
Pewnie, ze tak. A i turnieji masz do wyboru, do koloru. CB pelne klanów, na większości imprez można spotkać turniej ET. Szkoda, że tak z QW się potoczyło...
#33 Ra-V_89 czwartek, 08.05.2008, 16:24
Ja mam nadzieje ze ten patch nie bedzie gorszy od 1.4;) Ta gra zamiast sie rozwijac to upada na same dno. :(
#35 Stinger czwartek, 08.05.2008, 20:13
Wiosna w pełni a wy tylko o tych klanach i paczach........ zboczeńcy!!!
#36 VoxiS czwartek, 08.05.2008, 20:14
będzie dobrze.. .. bo będzie, tak ?
#39 *K!ll!ng_Joke piątek, 09.05.2008, 12:08
Tez tak sobie przez rok mowilem ^^
#38 SEBAW piątek, 09.05.2008, 11:27
Moim zdaniem jest za mało map. Powinni przynajmniej stworzyć jeszcze min. 2 kampanie, czyli 6 mapek. Założę się, że takie posunięcie spowodowałoby zadowolenie wielu graczy.
#41 shishka piątek, 09.05.2008, 12:17
"Poprawiliśmy błędy których nie powinno być wersji 1.0, oraz dodaliśmy opcje które już wtedy powinny się pojawić. I jesteśmy z tego dumni!" - Splash Damage
#42 .Poenitor. piątek, 09.05.2008, 13:26
a miało być tak pięknie.. ale ciagłe przesuwanie premiery ETQW dawało już wiele do myślenia.. a teraz z patch'em to już porażka..spierdolili i nie spieszy im się by to naprawić:|
#43 Khobar piątek, 09.05.2008, 14:50
No w qw problem jest własnie z oczekiwaniem na tego patcha 1.5 . Wiele osób które znam i które grały w et:qw czeka wlasnie na tego patcha ..bo spójrzmy prawdzie w oczy ...1.4 to porażka jakaś była
#44 varfare piątek, 09.05.2008, 15:05
Nowych map nie dodadzą z bardzo prostego powodu. Quake Wars używa technologii Megatexture i każda mapa zajmowałaby blisko 400mb czyli dodanie 6map jest równoznaczne z patchem o wielkości 2,4gb+500mb poprawek, dźwięków z tutoriala itp. co daje ~~3gb. Komu by się chciało ściągać drugie quake wars?
#45 navaho piątek, 09.05.2008, 15:23
mi ^^
#46 Valkover piątek, 09.05.2008, 16:02
Ja to bym wydał na miejscu Splash Damage takie nowe mapy na płycie...i sprzedawał za jakieś trzy dyszki xD.Kto by nie kupił??? :-O
#47 kartezjusz piątek, 09.05.2008, 16:41
ja
#48 $_KaszpiR_ piątek, 09.05.2008, 17:48
Varfare, a zobacz ile sie sciaga ze steama gier - ile to giga.
#52 varfare piątek, 09.05.2008, 22:10
tak ale gra a patch to co innego. Gra to gra, nie masz jej to jej nie odpalisz a kiedy masz grę to raczej nie chciałoby Ci się ściągać patcha, który waży 3gb i nic nie wnosi po za mapkami no i bez niego nie pograsz...
#49 kartezjusz piątek, 09.05.2008, 19:09
Patch ważący 3GB sparalizowalby scene na dobrych pare dni :D
#50 *K!ll!ng_Joke piątek, 09.05.2008, 19:13
Brak patcha moze sparalizowac ja na wiecznosc ;)
#51 navaho piątek, 09.05.2008, 19:20
a brak kilink joka ? : D
#53 Beliares piątek, 09.05.2008, 22:57
a brak Navaha? :P
#54 $CommonSense sobota, 10.05.2008, 01:39
Brak bo Cie kocham ? ;D
#55 pumex sobota, 10.05.2008, 10:41
killing zaczyna rozumieć to co ja zrozumiałem dużo wcześniej a delta na samym początku :)

źle sie dzieje jak killing zaczyna narzekać ;). mimo wszystko mam nadzieje ze coś tą grę ruszy...

zdrawiam.

#56 kartezjusz sobota, 10.05.2008, 12:14
no niestety ale taka jest prawda
#57 K4T sobota, 10.05.2008, 19:39
Te pajace niech poprawia filtry przy wyszukiwaniu serwerow, bo ciagle mi wyswietla serwy z botami pomimo tego, iz zaznaczylem, ze tego nie chce. Poza tym ogolnie lista pobieranychh serwerow sie cos kaszani, bo czesto wyswietla mi zupelnie inna mape niz jest grana, a o tym, ze nie mozna sie wbic na serw pomimo, iz jest pokazane ze nie jest on pelny to juz nie wspomne. Zreszta chyba wszyscy znamy te bugi :/ Btw... probowaliscie polozyc mine na np wrotach do wejscia do bazy GDF? Ale dokladnie w tym miejscum gdzie lacza sie drzwi... czasami mina odpierdala takie cyrki ze sie nogi uginaja.
#58 $Am1go sobota, 10.05.2008, 19:57
wow jakby te bugi byly najwazniejsze :OOO?!
#59 Go7hMoG sobota, 10.05.2008, 21:01
Rzeczywiście, gdyby nie ta wyszukiwarka to ET:QW było by najlepszą grą...:/ Kurczę...
#60 K4T sobota, 10.05.2008, 22:39
Bug to bug, w dodatku tak trywialny, ze nie taktem jest nie poprawienie go. W ogole nie taktem jest przepuszczenie tak widocznego buga oO. A ironie wsadzcie sobie w.... :)
#61 $_KaszpiR_ poniedziałek, 12.05.2008, 19:36
co do wielkich patchy, odpal se jakas gre na source co masz na plycie, i se poczkekasz na zassanie calego Source Engine 2007 ;)
#62 VoxiS wtorek, 13.05.2008, 23:23
1.5 is comeing, albo tylko ja i sanor mamy problemy z zalogowaniem sie ;)
#63 Teokrata środa, 14.05.2008, 21:09
ja jestem gotów nawet zapłacic za porządnego patcha i choć jedną kampanie więcej (może jakieś lasy i bagna ?) np w Azji... może wtedy ta gra by nie umierała...
#64 $_KaszpiR_ środa, 14.05.2008, 21:27
w lasach to twoja grafika bedzie umierala ;)
#65 Teokrata czwartek, 15.05.2008, 18:48
heh mam dobry sprzęt - dałby rade ;-))) z resztą olać te lasy byle te 3 mapy więcej były ;-)))
#66 SEBAW piątek, 16.05.2008, 09:44
W przyszłym tygodniu ma się już pojawić finalna wersja patcha 1.5.
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: gief.pl