Wprowadzenie do gry BAZYL - środa, 02.05.2007, 07:36 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Enemy Territory: QUAKE Wars to strategiczny shooter: oparty o misje, bazujący na klasach FPS wklejony w świat Quake. W bitwie o Ziemię musisz wybrać stronę, której chcesz pomóc w walce.
Dwie grywalne armie w Enemy Territory: QUAKE Wars różnią się między sobą tworząc absolutnie unikalny gameplay. Twoje doświadczenia zależą od strony, którą wybierzesz. Strogg: Siły inwazyjne z jednym, jasno określonym celem - zniszczenie ludzkości poprzez stroggifikację oraz zaawansowane technologie i bronie, aby to osiągnąć. Global Defense Force(GDF): Jedyna linia obrony Ziemi, chroniąca swój "dom" i środowisko swoim arsenałem militarnym. W przypadku każdej strony musisz wybrać, jaką rolę chcesz odgrywać na polu bitwy. Każda misja i cel wymagają innych zdolności, a nawet najlepsi gracze pomagają swoim zespołom osiągnąć końcowe zwycięstwo. Witaj w Enemy Territory: Quake Wars. Najznamienitsza wojna czeka na Ciebie. Pierwsze wskazówki co do gry powinny pomóc ci przygotować się na to, co na ciebie czeka. Limbo MenuWchodząc do gry Enemy Territory: Quake Wars, zobaczysz Limbo Menu. To tutaj wybierasz:![]() ![]() ![]() ![]() Klasy GDFSoldier - Przyuczony do obsługi broni ciężkich i materiałów wybuchowych, stanowiący podstawową jednostkę szturmu. Jest najlepiej wyposażony do roli ofensywnych jaki defensywnych w momencie, wykonywania celów misji.Medic- W dodatku do zapewniania opieki medycznej żołnierzom na froncie, medyk może również cucić nieprzytomnych towarzyszy broni. Medyk jest kluczową jednostką wsparcia, wykonuje działania ofensywne, jednak koncentruje się głównie na opiece medycznej nad zespołem. Engineer - Ze zdolnościami naprawiania pojazdów, konstruowania maszyn, czy stawiania wieżyczek, inżynier jest kluczowym członkiem każdej brygady i często jest niezbędny do ukończenia misji. Field Ops - Field Ops może dostarczać amunicję oraz, jako jedyna klasa, używać artylerii dalekiego zasięgu. Covert Ops - Te elitarne oddziały są zdolne używać karabinów snajperskich i organizować zwiady na polu wroga. Często odpowiednio do celów misji, szpieg może złamać technologie Stroggów na rzecz potrzeb GDFu. Klasy StroggSoldier - Władająca Obliterator'em,silna jednostka Strogg'ów siejąca postrach wśród jednostek GDF-u na całej linii pola bitwy.Technician- Technicians zapewnia swoim kohortom niezbędny stroyent dla amunicji i życia. Na dodatek, mogą tworzyć dla swoich towarzyszy nowe spawn-pointy z ciał zabitych żołnierzy GDF. Constructor - Uzbrojony w zaawansowaną technologię Stroggów, może rozkładać miny, wieżyczki obronne, a nawet roboty naprawiające, które automatycznie wyszukują uszkodzone deploy'e oraz pojazdy. Oppressor - Na przeciw silnych wojsk GDF-u, Oppressor może jako jedyny namierzyć i aktywować Strogg plasma cannons, znajdujące się na orbicie, mogące siać ogromne zniszczenia na polu walki. Infiltrator - Specjalnie zaprogramowane jednostki Stroggów, mogące używać śmiercionośnego Railgun'a, a także przebierać się za jednostki GDF-u, by dostać się do głównych baz i systemów swych wrogów. MisjeGdy pojawiasz się na polu bitwy, zostaniesz obdarzony różnorakimi zadaniami wynikającymi z ogólnego celu twojego zespołu na tej mapie. Zadania te będą ukazane w lewym-górnym rogu twojego HUDa.Zadania mogą zawierać: BUILD IT - Mosty i struktury obronne bazy są konieczne do osiągnięcia nowych zadań i pomagają zdobywać i utrzymywać terytorium. DEPLOY IT - MCP mogą dojechać do linii frontu i utworzyć nowy sztab. Ten sztab działa jako rozdzielnik dla wszystkich oddziałów, które posuwają się naprzód pola bitwy. HACK IT - Szpiedzy mogą włamać się do systemów obronnych Stroggów, umożliwiając tym samym atak oddziałów GDF na słabsze punkty obronne. DESTROY IT - Ładunki wybuchowe zostają podłożone pod cel. Aby ukończyć misję, będziesz potrzebował właściwości wielu klas. Te właściwości mogą zostać ustalone zależnie od wyboru broni. Dla przykładu inżynier posiada narzędzia budowniczego, szpieg ma możliwość włamania się do systemów. Ponadto, przydzielane Ci będą specyficzne cele, opierane o rodzaj klasy jaki posiadasz oraz wywiadu Twojego zespołu. Zadania te wyświetlane są także na Twoim HUD-zie. Pomaganie Twojej drużynie w celu osiągnięcia głównego celu misji, bardzo często skupia się na obronie poszczególnych przeszkód. W takich oto miejscach stykać się można z misjami solo. Każda misja w Enemy Territory: QUAKE Wars reprezentuje osobną część inwazji Stroggów na Ziemię. Niektóre misje zmuszają Stroggów do ofensywy, podczas gdy inne nakazują to GDFowi. Grając w obronie twoim celem będzie uniemożliwienie przeciwnikowi jego zadań. Za każdym razem, gdy wykonają kolejne zadanie, twój zespół będzie zmuszony się wycofać, przegrupować i zapobiec kolejnym porażkom. PojazdyEnemy Territory: QUAKE Wars lokuje najbardziej zaawansowane i potężne maszyny w samym środku pola bitwy. Prędkość na drogach, latanie wysoko nad pociskami, przewożenie towarzyszy przez wody... Pojazdy grają pierwsze skrzypce na polu bitwy.Dowiecie się wiele o pojazdach w artykułach, które się pojawią, ale tutaj podaję przykładowy arsenał, który dostaniecie do dyspozycji. Pojazdy GDFAnansi - To samolot pionowego startu i lądowania. Posiada rakiety doczepiane do skrzydeł, zaś na dziobie przytwierdzone ma działo przeciwpiechotne oraz najnowsze technologicznie dopalacze. Miejsca: 2.Armadillo - Teren jest nierówny i potrzebujesz drogi, aby go przebyć. Do tego służy Armadillo, radzący sobie w najtrudniejszym terenie. Na jego tyle przytwierdzony jest karabin maszynowy. Miejsca: 3. Titan - Czołg bitewny. Gdy Titan wkracza na pole bitwy, staje się ona o wiele bardziej zacięta. Miejsca: 2. Pojazdy StroggówIcarus - Jednoosobowy pojazd anty-grawitacyjny. Icarus pozwala poruszać się bardzo szybko i nisko nad ziemią. Miejsce: 1.Tormentor - Tormentor- Bazujący na silnikach antygrawitacyjnych, dających mu dużą szybkość i zwinność, posiadający 2 miejsca dla pilotów. Wszystkie te cechy czynią go niewątpliwie bardzo poważnym zagrożeniem. Cyclops - Cyclops to pojazd kroczący. To najgroźniejszy pojazd na polu bitwy, Cyclops posiada najpotężniejsze uzbrojenie w arsenale Stroggów. Miejsce: 1. Chociaż tylko zdrapaliśmy małą warstwę z grania w Enemy Territory: QUAKE Wars, mamy nadzieję, że jesteś już gotów uczestniczyć w bitwie o Ziemię. Baczcie na kolejne artykuły i nowości. Oryginał tego dokumentu znajduje się pod adresem: http://community.enemyterritory.com/?q=node/14 Tłumaczenie: QuakeWars.pl |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany! |
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa
zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: gief.pl
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: gief.pl