Czarne chmury nad ETQWPRo
_KaszpiR_ - wtorek, 01.04.2008, 18:36 |
Od paru dni rozmawiam z hannes'em na priv na ircu na temat ETQWPro, współpraca zawiązała się kiedy hannes pokazał nieoficjalne wiki ETQWPro. Ponieważ kompletnie przeredagowałem wiki i uporządkowałem je, to często hannes mi przekazywał informacje na temat tego co się dzieje w ekipie deweloperów, znałem długoterminowe plany. W czwartek zapowiedział mi, iż w weekend dostanę dane na temat wersji 0.5, abym był gotów do przygotowania nowego zestawu instrukcji do wersji, bazując na zmianach na wiki.
W niedzielę zawróciłem głowę hannes'owi na temat zapowiedzianych przez niego materiałów - niestety bez odpowiedzi. Ale widziałem, że grają na testowym serwerze deweloperów.
Przyszedł poniedziałek, a hannes nadal się nie odezwał, dopiero po 18 dał znak życia, przekazując mi ważne informacje. Pewnie kilka osób które mnie znały zauważyły, że nie było mnie wczoraj na ircu. Cóż, wiadomości jakie dostałem niestety nie były pomyślne. Sam się teraz nie dziwię, że hannes nie chciał się odezwać. Ale może po kolei.
W piątek wieczorem ekipa deweloperów ustaliła, że będą przez weekend testować nową wersję ETQWPro 0.5. Tak też się stało, ale w sobotę wieczorem nie było SpaceCommandera - głównego kodera modu. Odezwał się on dopiero następnego dnia, wyjaśniając swoją nieobecność faktem, że dostał propozycję od Splash Damage stałej pracy nad nową grą. Przejście na etat wiązało się jednak z zerwaniem z ETQWPro - oczywiście, ta wiadomość dobiła cały zespół. A mnie się nie chciało z nikim wczoraj gadać, zanim nie przemyślałem kilku spraw...
Wszystkie plany wzięły w łeb, całość stoi nad znakiem zapytania w związku z faktem, że gra nad którą będzie pracował SpaceCommander to... Return To Castle Wolfenstein 2, gdzie SD zdecydowało się zatrudnić właśnie SpaceCommandera by nadzorował postępy nad przygotowaniem profesjonalnego systemu do gier klanowych w grze.
Cieszyć się czy płakać - sam nie wiem, ponieważ z jednej strony RTCW2 jest tytułem na który czekają wszyscy fani ET. Z drugiej strony ekipa twórców ETQWPro została bardzo mocno osłabiona, a z prywatnych rozmów z hannes'em wynika, że Blaze - koder, co przeszedł z PigModa - jednak nie jest tak bardzo zaangażowany w projekt jakby się mogło zdawać. Były pogłoski, że także prowadzi rozmowy ze Splash Damage.
Koniec końców, nie zanosi się na rychłą aktualizację ETQWPro, a co gorsza, wiadomo, że jak wyjdzie patch 1.5 do gry, to mod nie będzie kompatybilny. Czyżby wtedy miał nastąpić pogrzeb ProModa? Zobaczymy.
|
|
albo ludzie nie beda chceili aktualizowac gry i skoncza z pulikami, albo bedzie trzeba miec dwie kopie, jdna na 1.4 i promod, a druga na 1.5 na puby :X |
|
głupi ten amigo...
Dla mnie zajebista wiadomość, ze coś ruszyło z RTCW 2 <3
no ale hujufka troche z etpro : < myślalem ze zrobią latające tytany |
#4
$s1d
wtorek, 01.04.2008, 19:02
|
|
|
pamiętajcie że dziś 1 kwietnia ;p |
|
no tak, przeciez to nie może być prawda, że w końcu wzieli się za RTCW2 :( |
|
racja. Kaszpir w huja leci.
new etqwpro INCOMING !!!!!!!!!!!!! |
|
a co z dennym competition modem? jezeli etqwpro umrze to bedziemy mieli grac na tym szicie wypuszczonym oficjalnie czy czeka nas wielka niewiadoma? |
|
ziew, walnalem scieme ofc. |
|
Chuj się pisze przez "ch" kiedy się tego nauczycie.......? |
|
ooooooooooooooo ORENOSPL !!!!!!!!!!! owner z publikow !!!!!!! |
#14
Mad
piątek, 04.04.2008, 10:41
|
|
|
rtcw było zajebiste. Mam nadzieje, że wyjdzie prawdziwa kontynuacja tej gry nie jakieś et, a prawdziwe RTCW2 :) |
|
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany! |
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa
zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów. Coded by: mahq.pl
|