News
Publiczna wersja alfa Wheel Of War
Czekając na patcha....
QWCup z poslizgiem
GameStar Liga - znamy klany.
ClanBase - znamy grupy EC i OC.
Bite The Bullet Night Cup #2 ZAPISY
Forum
Wymienię QW na CoD4 navaho
Rankingowy serwer PClab Beliares
QuakeWars Intro Beliares
~Violent~ @ Must Be Pro Beliares
Syrj Ra-V_89
Znowu "Utracono połączen … Demoniczn…
Artykuły
Podsumowanie rozgrywek ClanBase z udział…
Minęło parę miesięcy od premiery Enemy Territory: Quake Wars, nadszedł patch 1.4... » czytaj
Wywiad ze Stanem, Kayohim oraz Ojcem
PGA 2007 - relacja video
SpaceCommander przepytany przez taken'a
Czekając na patcha....
_KaszpiR_ - czwartek, 27.03.2008, 23:57

Oficjalna strona community karmi nas ostatnio wiadomościami raczej nie związanymi z nadchodzącym patchem.

Najpierw był news o oddanie głosu na ETQW na Digital Games 2008 - imprezy gier połączonej z igrzyskami w Chinach. Całą akcję rozpoczął GGL ale ciekawe jak to się będzie miało do narastającego kryzysu w Tybecie - wszyscy jakoś cisną aby zbojkotować igrzyska, czy przerzuci się to na graczy - zobaczymy.

Potem pojawiła się zapowiedź ETQW na platformę Mac OS X - faktycznie ciekawostka, bo gry na tę platformę raczej rzadko wychodzą. Platforma z fabryki jabłek jest raczej kojarzona z profesjonalną pracą nad grafiką i filmem a niżeli z grami i rozrywką. Aczkolwiek od jakiegoś czasu Apple bardzo ciśnie w tę stronę aby odbić gigantowi z Redmond część graczy - zobaczmy choćby sukces ipoda w sferze muzycznej, jakże rozrywkowej. Ciekawe, czy wyjdzie konsola Steve Jobsa - to byłoby coś nowego :).

Wspominając o konsolach - panowie ze Splash Damage podsunęli nam ostatnio recenzje ETQW na konsolach Xbox 360 i PLAYSTATION 3. Z tekstów wynika, że wersja na pudłach do gier będzie lepiej wyglądać niż na standardowych ustawieniach na PC, ale nie będzie z nich można wycisnąć graficznie tak dużo jak z wypasionego po maksie peceta. Na szczęście gracze z konsol nie będą w stanie grać z graczami z PC na tych samych serwerach.
Wersja na Xboxa 360 będzie wzbogacona o kilka dodatków jakich nie znajdziemy w wersji PLAYSTATION 3 - chodzi głównie o początkowe szkolenie gracza aby wiedział co się dzieje w grze. Cóż.... fakt, że sam John Carmack mówi, iz programowanie na PLAYSTATION 3 jest czymś nowym i nie będącym prostym zadaniem, na pewno ma wpływ na produkt końcowy - na szczęście grywalność na tym ma nie ucierpieć. Data wypuszczenia gry na konsole jest jak zwykle niewiele mówiąca - 'when its done' czyli pojawi się kiedy będzie gotowa.

Dorzućmy do tego wszystkiego aktualizację oficjalnej strony Splash Damage oraz wypchanie strony treścią i już od razu wiać, że ekipa raczej nie miała czasu na dokończenie patcha 1.5.
#1 Go7hMoG piątek, 28.03.2008, 02:51
GJ Ciekawa odmiana w porównaniu do innych newsów. Jednak mały chochlik się wdarł: "zobaczmy choćby sukces ipoda w swerze muzycznej" - powinno być "w sferze". :) Pozdrawiam.
#2 _Amigo piątek, 28.03.2008, 07:02
imo bardzo ciekawy news :)
#3 $_KaszpiR_ piątek, 28.03.2008, 08:32
dzieki za wylapanie bledu, w pracy pisze 'serwerze' bardzo czesto i mi sie czasem wkreca w slowa :)
#4 Punish3r piątek, 28.03.2008, 12:00
Nie wiem czemu SD wydaje QW na konsole. Przeciez to jest ogromny błąd, bo jakie ta gra ma szanse na Xboxa i PS3 na ktorych królują takie gry jak CoD4, Halo3 orzaz niedlugo dojdzie GTA4 i Battlefield Bad Company. Napewno nie odniesie wielkiego sukcesu i pewnie bedzie jeszcze mniej popularna niż na PC.
#5 Ojciec piątek, 28.03.2008, 13:58
juz nie od dzis wiadomo ze SD ma w dupie nas graczy, chwalą sie piszac pierdoly o tym jakie to qw nie jest super, jakich to ono nie dostaje ocen w gazetach, portalach, etc., co nas obchodzi aktualizaja oficjalnej strony sd, z kazdym paczem ta gra traci, oni traca klientow, graczy oraz nazwijmy to renomą. dobrze ze jest spacecommander wraz z ekipą ktorzy staraja sie uratowac tą gre.
#6 $_KaszpiR_ piątek, 28.03.2008, 15:56
czemu to na konsole wydaja? proste - kasa, jak sie da cos wydac na pc i na konsole to czemu nie wydac tez na konsole i miec wieksze obroty, to ze jakas gra kroluje na jakiejs konsoli nie oznacza ze trzeba zaprzestac wdawania na konsole gier, nie kazdy np lubi cod4 abo need for speed

poza tym nie musza miec graczy w dupie, po prostu maja inne priorytety, dost proste - pieniadze, a gre sie robi na graczach niedzielnych na ffa co siadaja w 4 osoby i chca sobie popykac a nie sa wymiataczami. przeca sd samo mowilo ze najpierw sie skupia na niedzielych rgaczach a dpoiero potem beda klaies bardziej zaawansowane zabawki - dlatego mysle wypuscili 1.5beta aby gracze sie postrzelali a oni tymczasem doszlifowali podukt na konsole, mysle ze jak bedzie premiera na konsole to kilka dni potem bedzie 1.5

#7 Ojciec piątek, 28.03.2008, 17:35
mogli od razu na poczatku wydac na konsole i tyle, wydaja 1.5 zeby ludzie sobie mogli pograc, tylko ludzie pisza ze jest garstka serverow na ktorych graja same boty, wiec co to za gra ?? co przetestujesz ?? gowno !! jak bedzie premiera na kosole to nie sadze zeby szybko udalo im sie wydac 1.5 bo beda pisac newsy o tym jakie to qw nie jest zajebiste i ile graczy konsolowych z calego swiata toczy boj na valley i jak ta gra sie sprzedaje bla bla bla. mowisz o zaawansowanych zabawkach, ile czasu minelo od wydania qw ?? i co zrobili do tego czasu ?? gowno jedno wielkie, z kazdym paczem kolejne problemy, gracze narzekaja na to i na tamto, z community nic sie nie mozna dowiedziec, oni sami nie znaja rozwiazan na 1/2 problemow i tlumacza sie tym ze poprawki beda w nastepnym paczu, zapowiadaja pacz potem pisza ze sa problemy bla bla bla i po poltora miesiacu czekania z wielkim BOOM!! wydaja pacz ktory jebie wszystko.
#8 $_KaszpiR_ piątek, 28.03.2008, 17:43
pamietaj ze SD prowadzi kilka projektow gier, do tego Activision jako wydawca gry jest odpowiedzialny za support, wiec powinni naciskac na SD na poprawki.

Szkoda ze is Software nie sziedizal gloebiej w tym projekcie, juz bysmy liemi lepiej.
#9 _Amigo piątek, 28.03.2008, 20:38
http://www.gamestv.org/event/4(...)l-workers/
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: mahq.pl