Finalna wersja SDK
varfare - czwartek, 17.01.2008, 15:11 |
Dziś została wydana finalna wersja SDK oraz MegaTexture Media Pack. Samo SDK zostało wzbogacone o wszelkie usprawnienia zaproponowane przez mapperów, nie zapomniano również o bugach, które zostały w większości wyeliminowane. Co do tego drugiego programu, z pewnością ułatwi życie wszystkim tym, którzy wpadli na szalony pomysł jakim jest stworzenie własnej megatextury.
SDK changelog |
SDK Launcher
* SDK Launcher Added useful URLs to the main page of the SDK Launcher.
* Added advanced MegaTexture tutorial map and media.
General
* Avoid warning prints by creating profiles using all lowercase names.
EditWorld
* Fixed grids not updating in all 2D views.
* Fixed values in the terrain and property editors sometimes not updating.
* Fixed crash when selecting grids of 64 or greater.
* Fixed middle clicking on a tab not switching to it before closing it.
* Fixed some map props not having collision.
* Fixed crash in terrain editor when switching image types.
* Fixed browsing to an invalid TGA disrupting the UI.
* Fixed "View Material File" option not loading files not in fs_basepath.
* Added a soft warning and an error when textures repeat too many times on a face.
* Enhanced the Compile Warnings window to allow easy tracking of some compile errors.
MegaGen
* Changed detail textures/masks to output to megatextures.
* Changed detail textures/masks to have the proper final name.
RenderLight
* Fixed "renderLight" path warning. |
|
|
mam ambicje żeby zrobić mapke 1v1 tylko że nie jestem doświadczonym mapperem i się na tym kompletnie nei znam, wiec zobaczymy czy jeszcze jakies trudnosci nie wybija mi tego pomyslu z glowy :D |
#2
raz3r
czwartek, 17.01.2008, 17:09
|
|
|
powodzenia :PP sam sie dlugo będziesz uczył :P |
|
robienie mapek to jest dość trudna żmudna robota |
|
ohohoh, to ciekawe co powiesz o programowaniu ;) |
|
spoko, myślę że to możliwe ;) jak coś to będę wołał: pomoooocy xDD |
|
Jestem ciekawy kiedy wyjdzie jakis mod który całkowicie odmieni QW :) |
|
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany! |
Copyright © 2006-2007 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.