News
ESL EMS Finał!
[1stCav] vs authentic.qw
Authentic-Gaming zwija żagle.
J0hny odpowiada!
Piwo, czipsy i ETQW:TV
[CB]Vitez przepytany!
Forum
Też szukam klanu... Ra-V_89
ban na shooters' J0hny
Multigaming rekrutuje <- … GreeD
ETQWPro 0.4 _Amigo
Enemy Territory Quake Wa … Khobar
Raport o błedach ntdll.d … jajoland1…
Artykuły
Podsumowanie rozgrywek ClanBase z udział…
Minęło parę miesięcy od premiery Enemy Territory: Quake Wars, nadszedł patch 1.4... » czytaj
Wywiad ze Stanem, Kayohim oraz Ojcem
PGA 2007 - relacja video
SpaceCommander przepytany przez taken'a
Zapytaj Splash Damage!
^agenT-dono - piątek, 11.01.2008, 20:38
O co byście zapytali Paul`a 'Locki`ego' Wedgwood`a gdyby była taka możliwość ? Na pewno przez głowę przelatuje Wam mnóstwo pomysłów i nadszedł czas by zrobić z nich pożytek! QuakeWars.pl razem z całym Polskim Community ma teraz okazje postawić Locki`ego pod ścianą i zasypać go gradem pytań na które będzie musiał odpowiedzieć.

Ale co ? gdzie ? jak ? Ot, tak po prostu, wystarczy, że napiszecie swoje propozycje (może być ich nawet 20 od jednej osoby) w komentarzach a my wybierzemy z nich 30 najciekawszych! Pytania możecie wysyłać do niedzieli (13.01.2008r) do godziny 18:00, wtedy zbierzemy to wszystko do kupy, przetłumaczymy (tak, możecie pisać po polsku ;-) ) i wyślemy prosto do siedziby Splash Damage!

UPDATE
Przedłużymy to jeszcze troszeczkę, pytania możecie zadawać jeszcze do poniedziałku do godziny 00:00 :-)
#1 krog piątek, 11.01.2008, 20:52
1. dlaczego twórcy nie wyciągnęli praktycznie żadnych wniosków po beta testach

2. Czy w razie braku wzrostu popularności gry nadal będą ja ulepszać

3. Czy twórcy maja zamiar wspomagać tworzenie pr0 moda
#3 _KaszpiR_ piątek, 11.01.2008, 21:05
1. wyciagneli, dlatego zrobia competition moda ale to trwa
2. tak glownie bugfixy
3. nie
#4 krog piątek, 11.01.2008, 21:18
aha wiedziałem, ze Paul Wedgwood to ty :P dlaczego sie okrywałeś ? :P
#2 Jogurt piątek, 11.01.2008, 21:01
1. Czy tworzą jakąś nową gre ?? moze jakąs kontnuacje (np:rtcw2) !!!!! plz pytajcie sie :D
2. Czemu robią wszystko na przekur graczom QW
3. i pierwsze pytanie kroga
#13 _KaszpiR_ sobota, 12.01.2008, 11:38
1. nie robia, poprawiaja giere i robia competition mdoa i etqwtv, raczej nie maja czas na nic innego
2. niby czemu na przekor, raczje niektoryh rzeczy jescze nie zrobili.
#5 _Amigo piątek, 11.01.2008, 22:44
1. To co Jogurt.
2. Ile zarabiasz?
3. Jesteś usatysfakcjonowany ze swojej pracy?
4. Ile godzin dziennie pracujesz?
#6 raz3r piątek, 11.01.2008, 23:26
1. Czy zrobicie coś takiego jak w q4 z r_forceambient 1 ? xD
nie umiem inaczej napisać xDD

:O zal.us
#7 +donny-z sobota, 12.01.2008, 00:19
1. Czy Splash Damage przyjmie agenTa na pół etatu?
#8 @^agenT-dono sobota, 12.01.2008, 02:05
właśnie wybrałem pierwsze pytanie :D
#9 Thoro sobota, 12.01.2008, 02:09
1. Czemu przy wypuszczaniu full wersji nie zaimplementowali tak podstawowych komend do gry klanowej jak pauza, speclock czy inne temu podobne?
2. Czemu nie zdecydowali sie na wypuszczenie latki rozwiazujacej problem polaczenia z Master serwerem niektorych providerow?
3. Czemu nie wyciagneli wnioskow z ET i czemu nie zdecydowali sie na zatrudnienie grupy moderow odpowiedzialnych tylko za zrobienie promoda w raz z wyjsciem full wersji? Przykladowo Bani na pewno bym sie zajal tym za nieduza kase.
4. W odniesieniu do 3 poprzednich pytan - czemu nie zdecydowali sie na wspieranie sceny klanowej od samego poczatku, tylko zrobili gre praktycznie wylacznie na serwery publiczne? Przeciez ludzie do gry na serwerach publicznych znajda sie zawsze i wspolistnienie sceny ffa jest zalezne rowniez od sceny klanowej. Przez decyzje, ktore podjeli scena klanowa juz praktycznie nie istnieje, a odbudowanie sceny klanowej mimo wyjscia promoda bedzie praktycznie niemozliwe.

Pytania w formie luznej. Przeksztalcisz je w zaleznosci od konktestu. Mam nadzieje, ze wykorzystasz je, bo jestem ciekaw odpowiedzi na te pytania.
#12 _KaszpiR_ sobota, 12.01.2008, 11:37
1. pewnie mieli probley ze skala czasu w etqw
2. mysle ze to byl problem w netcode i troche im zajelo przepisanie kodu ;)
3. et to nie etqw
4. http://community.enemyterritor(...)stcount=21
#10 @J4qb3x sobota, 12.01.2008, 06:46
A ja nie mam do Niego żadnego pytania.. a co ! xD
#11 sveg sobota, 12.01.2008, 11:19
dajcie im pracować nad patchem :p
#14 stachu sobota, 12.01.2008, 18:05
1. Nie trudne było tworzenie gry opartej na silniku Dooma 3. Powiedzcie co was zainspirowało do tworzenia tejże gry ET:QW?
2. Wiemy, że SDK jest w niekompletnej wersji, ale doczekujemy się na pełonometrażową wesję narzędzia modyfikującego naszą grę. Czy SDK do tej gry jest tym narzędziem takim samy jak programiści używali innego rodzaju narzędzia i na jego podstawie stworzyliście grę?
3. Trudno wam jest o tworzenie patcha do innych gier. Powiedzcie, czy nie czujecie się zmęczeni po takiej robocie?
4. Oczywiście trzeba docenić wasz trud nad tworzeniem Patcha do gier. Jak powinniście się czuć? Bardzo docenieni za taki trud, czy jak to powiadają "mam to gdzieś, do kosza z tą grą" innymi słowem poniżani przez innych graczy nie doceniających wasz produkt.
5. Co zamierzacie wymyślić w najbliższej przyszłości? My polscy i zagraniczni gracze oczekują odpowiedzi od was. i czy to nie ma wpływu na tworzenie patcha do ET:QW?

To są bardzo prO pytania. będe wdzięczny jeżeli SD z chęcią na nie odpowie. jeżeli coś nie tak możecie zrobić poprawki ja się nie obraże.
#15 _KaszpiR_ sobota, 12.01.2008, 19:11
1. na blogach pisali czym jest swiat etqw podczas tworzenia gry, to ich zainspirowalo, potem byla kasa ;D
2. uzywaja tych samych, dlategotez zrobiono developer wiki
3. dobre pytanie ;D
4. te dobre
5. to pewnie tajemnica handlowa
#16 $varfare sobota, 12.01.2008, 20:10
5. "zamierzamy wymyślić dobrą grę" :D:D
#17 radonis sobota, 12.01.2008, 20:22
_KaszpiR_ almighty :o
#18 radonis sobota, 12.01.2008, 20:24
ja proponuje jedno od siebie:

1. Czy wedlug Was _KaszpiR_ zna poprawne odpowiedzi na wszystkie wysłane przez Nas pytania?
#19 Wiecek sobota, 12.01.2008, 21:55
NIE i nie wiem po co marnuje czas na swoje wypociny bo ludzie pisza pytania do tworcow, a nie do niewiadomo kogo?!
#20 stachu sobota, 12.01.2008, 23:09
właśnie _KaszpiR_ nie jest w SD TEAM.
#21 stachu sobota, 12.01.2008, 23:11
I tu cię mam _KaszpiR_ X-D :D
#22 krog niedziela, 13.01.2008, 00:21
ahahaha xD a zebyscie sie nie zdziwili :P Okaze sie, ze _KaszpiR_ jest w SD :P
#23 _KaszpiR_ niedziela, 13.01.2008, 01:54
;)
#24 stachu niedziela, 13.01.2008, 07:54
Możesz się u nich zatrudnic i zadać pytanie o pracę.
#25 Franek niedziela, 13.01.2008, 11:21
1 Patch 1.4 już jest praktycznie skończony czy myślicie już o 1.5? co w nim dacie, jakiś przykład.

2 Czemu więcej ludzi gra w W: ET, niż w ET: QW? Przecież jest niedrogie... myślicie że to przez wymagania sprzętowe komputera? (To już nie tyczy się pytania nr 2, Tak samo z CoD4... bezkitu jest aż tyle lepsze od QW-_-?

3 CoD4, już jest po "1.4" a my musimy dalej czekać xD wprowadzicie coś takiego, żeby gracze z innych gier rezygnowali i grali w QW? wiele ludzi idzie z QW na Unreala...

4 Czy Patch 1.4 będzie wypuszczany w "officialnych językach" (MULTI-5), czy w każdym? (wyłacznie z polskim xD) ponieważ jak wyjdzie 1.4 ... to nie wiem ile będziemy musieli czekać aż cenega co przetłumaczy -_-...

5. Szukacie pracownika? xD (j/k ^^) a tak na serio:
Jak myślicie, jaką przyszłośc ma przed sobą QW? patrząc na przeszłośc i teraźniejszośc...

To wszystko, byłbym bardzo wdzięczny jakby któreś z moich pytań, znalazło się na tej liście najlepszych ^^, prosze też aby Kaszpir nieodpowiadał na te pytania, bo chce znać odpowiedzi od SD ^^

Z góry dzięki, pozdro.
FrN
#26 $varfare niedziela, 13.01.2008, 11:45
1. Poprawią dużo błędów i wprowadzą kilka usprawnień
2. Bo et jest darmowe a qw niezbalansowane
3. co niby mają wprowadzić? to że będzie np. qwtv lub jakiaś uber fizyka nie przysądzi czy qw będzie popularne
4. każdy wydawca będzie musiał zrobić pliki lokalizacyjne, i raczej stanie się to z dniem premiery 1.4, a jak nie to nie będzie problemu żeby mieć tutorial mode w wersji angielskiej a resztę gry w wersji polskiej
#31 _KaszpiR_ niedziela, 13.01.2008, 16:40
ok juz nie bede bo rece opadaja :D
#27 Matmak1 niedziela, 13.01.2008, 11:51
1 pytanie : skoro większość uważa przeniesienie realiów do świata Quake'a za zbeszczeszczenie "kultu" ET, to czy nie warto by było zrobic mod "come back" do ET - stare ET w nowej skórce? ( ew. realia CoD-a 4 - niby jak maja robić spawn hosty?);) tu już w teorii bedą mogli) np. Quarry - super samolot odrzutowy zestrzelili separatyści/alianci ( jako , że amerykani [CoD 4] i Niemcy [IIWW] są trochę rozwinięci od przeciwnikow , to nie mogą , żeby to wszystko się kupy trzymało [Zróbcie tłumaczenie :P]) itd. - myślę , że taki mod by zdobył popularność , ze względu na Wasze " nawrócenie " do "tradycyjnej " wojny. To tylko pomysł małej istotki. ;)
#28 Thoro niedziela, 13.01.2008, 12:16
Najpierw trzeba by bylo przetlumaczyc to na polski xd
#29 $varfare niedziela, 13.01.2008, 12:25
sd akurat ma co robić tylko moda do własnej gry :D
#30 Matmak1 niedziela, 13.01.2008, 12:42
A ma coś lepszego do roboty , prócz patcha 1.4 , który lada moment wyjdzie ( no i SDK) - chłopaki przeciez zdolni sa. ;)
#32 pawkonis niedziela, 13.01.2008, 18:25
jak dla mnie te wasze odpowiedzi sa z doopy !
#33 stachu niedziela, 13.01.2008, 18:37
No to czekamy na odpowiedzi na nasze trudne pytania od SD
#34 Dobuch niedziela, 13.01.2008, 20:44
gdzie są klany xD chce dołaczyć do jakiegoś
#35 pawkonis niedziela, 13.01.2008, 20:51
klany w dupie... wejdz na google.pl
#36 Matmak1 poniedziałek, 14.01.2008, 21:09
Inaczej. Zrobicie PŁATNE ET2 w IIWW , ew. zimna wolna , wojna totalna? Wielu uważa ( nie wyssane z palca) ,m że przeniesienie w "kosmiczna wojne" to po prostu beszczesczenie kultu et i po zobaczeniu et2 wrócą. Mówiłem to juz wcześniej , ale... do roboty panowie. Zdolni jesteście. Może Et2 MMO?:D
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: mahq.pl