Patch 1.2 NADCHODZI !
Hunt3r - środa, 24.10.2007, 20:55 |
Splash Damage zakończyło prace nad patchem 1.2 do Enemy Territory : Quake Wars. W tym momencie Activision sprawdza jego stabilność. Odbywa się to na tej samej zasadzie na jakiej sprawdzane są pełne wersje gier, więc proces ten może trochę potrwać. Paul 'Locki' Wedgwood zapewnił jednak, że wkrótce dostaniemy poprawkę o numerze 1.2 w swoje rączki.
Poniżej przedstawiam listę zmian jakie przyniesie nadchodzący patch.
Lista poprawek zawartych w patch'u 1.2 | System komunikacji głosowej (VoIP)
Lepsze zbalansowanie gry
Poprawione Fireteam'y i tryb Stopwatch
Poprawki w interfejsie użytkownika
Ulepszenia i poprawki botów
Inne dodatki i poprawki błędów |
Oficjalnie została również potwierdzona informacja o tym, iż Splash Damage pracuje już nad patchem 1.3, który przyniesie jeszcze więcej poprawek niż wersja 1.2 ! Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć wszystkim wytrwałości w czekaniu.
|
|
NO to Git :D :D szkoda że map nie dodadzą
|
|
no to posiadacze polskiej wersji podzielą los graczy WiCa ;) |
|
mam nadzieje ze bedzie sie dalo wylaczyc ta komunikacje glosowa czy cos nie wylaczajac calkowicie dzwieku ;/ juz czuje ten spam w uszach (auć) , wystarczy ze widze na ekranie ;/ |
|
o co ci chodzi z tym "posiadacze polskiej wersji podzielą los graczy WiCa" |
|
a gdzie pauza? hmmm myslalem ze jednak mysla o meczach klanowych... |
|
Jak to a co się dzieje w WiCu? |
#7
oleum
czwartek, 25.10.2007, 00:34
|
|
|
Duzo pozytywnych zmian sie szykuje. Zeby tylko im poprawki w broniach dobrze wyszly :) |
#8
B4k3r
czwartek, 25.10.2007, 01:43
|
|
|
Naaaaajsssssss! :D |
|
Ciekawe jestem co rozumieja poprzez poprawienie fireteamow i zbalansowanie gry ? |
|
fireteamy nie beda sie rozwalaly po zmianie mapy, zmiana obrazenie pewnych broni, szybsze strzelanie ze strzelby i miotacza gwozdzi, strzaly ze snajperek widoczne na calej odleglosci tego akurat nie rozumiem, szybsze expienie medami oraz wolniejsze naprawianie latawcy.
te i inne atrakcje juz w krotce w najnowszym paczu 1.2 |
|
sorry ale czy teraz strzal z railguna nie jest widoczny na calej dlugosci bo mi sie wydaje ze tak , wiec nie wiem co oni chca tu jeszcze mieszac :/ |
|
wiedziałem że zaraz po wyjściu QW będzią wydawane path'e :)
Balans gry i o to chodzi
Nice |
|
dawno wyszedł patch 1.1 jeszcze w dniu polskiej premiery QW |
|
Może w końcu zoptymalizują gre pod Radeona 9600 pro ... |
|
jeszcze 1.2 nie wyszło a już robią 1.3 i super^^ |
|
1.2 gotowe dostali go testerzy activision i patrzą czy nie ma jakiś bugow typu wysypanie sie gry... a SD bierze sie za kolejny patch |
|
proste, nie będą czekać aż go przetestują, będzie coś nie tak to przerwą prace nad 1.3 i naprawia bugi w 1.2. Moim zdaniem robią bardzo dobrze, przynajmniej nie tracą czasu. |
|
Ciekawe czy VoIP się sprawdzi :D. Według mnie będzie jak w CS-ie...
czyli dobrze tylko admini będą zmuszeni pilnować porządku. |
|
wszędzie gdzie jest voip tak jest |
|
wreszcie. te boty mnie wkurzają nadal. Teraz bedeą niemrawe i zrobią to od razu object 1, 2 |
|
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany! |
Copyright © 2006-2007 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
|