News
Patch 1.2 już dziś!
Ciepło na północy.
CB OpenCup Fall 2007 - tydzień pierwszy
RedCode z ET:QW
Performance Guide
Patch 1.2 NADCHODZI !
Forum
Fragmovies _KaszpiR_
Cracow Virtual Arena 10- … spontan
Problem z zalogowaniem GreeD
skill z et :O! doot
Crysis Beta na FilePlane … Krasnal
Jogurt (only skilled cla … larry
Artykuły
Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dach…
[b] Konfesjonał okupowany przez QuakeWars.pl odwiedził Rafał "Wrobel" Maćkowiak. Cz... » czytaj
Wywiad z Team Dignitas [SonDac]
Wywiad z Team Delta
Wywiad z Fear Factory
Patch 1.2 NADCHODZI !
Hunt3r - środa, 24.10.2007, 20:55
Splash Damage zakończyło prace nad patchem 1.2 do Enemy Territory : Quake Wars. W tym momencie Activision sprawdza jego stabilność. Odbywa się to na tej samej zasadzie na jakiej sprawdzane są pełne wersje gier, więc proces ten może trochę potrwać. Paul 'Locki' Wedgwood zapewnił jednak, że wkrótce dostaniemy poprawkę o numerze 1.2 w swoje rączki.

Poniżej przedstawiam listę zmian jakie przyniesie nadchodzący patch.
Lista poprawek zawartych w patch'u 1.2

Oficjalnie została również potwierdzona informacja o tym, iż Splash Damage pracuje już nad patchem 1.3, który przyniesie jeszcze więcej poprawek niż wersja 1.2 ! Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć wszystkim wytrwałości w czekaniu.
#1 SuNRisE środa, 24.10.2007, 21:35
NO to Git :D :D szkoda że map nie dodadzą
#2 $towarzysz$ środa, 24.10.2007, 21:49
no to posiadacze polskiej wersji podzielą los graczy WiCa ;)
#3 lysy54 środa, 24.10.2007, 22:49
mam nadzieje ze bedzie sie dalo wylaczyc ta komunikacje glosowa czy cos nie wylaczajac calkowicie dzwieku ;/ juz czuje ten spam w uszach (auć) , wystarczy ze widze na ekranie ;/
#4 Jogurt środa, 24.10.2007, 22:49
o co ci chodzi z tym "posiadacze polskiej wersji podzielą los graczy WiCa"
#5 Zippi środa, 24.10.2007, 23:07
a gdzie pauza? hmmm myslalem ze jednak mysla o meczach klanowych...
#6 Krasnal środa, 24.10.2007, 23:08
Jak to a co się dzieje w WiCu?
#7 oleum czwartek, 25.10.2007, 00:34
Duzo pozytywnych zmian sie szykuje. Zeby tylko im poprawki w broniach dobrze wyszly :)
#8 B4k3r czwartek, 25.10.2007, 01:43
Naaaaajsssssss! :D
#9 bibol. czwartek, 25.10.2007, 08:40
Ciekawe jestem co rozumieja poprzez poprawienie fireteamow i zbalansowanie gry ?
#10 *Ojciec czwartek, 25.10.2007, 11:19
fireteamy nie beda sie rozwalaly po zmianie mapy, zmiana obrazenie pewnych broni, szybsze strzelanie ze strzelby i miotacza gwozdzi, strzaly ze snajperek widoczne na calej odleglosci tego akurat nie rozumiem, szybsze expienie medami oraz wolniejsze naprawianie latawcy.

te i inne atrakcje juz w krotce w najnowszym paczu 1.2
#12 bibol. czwartek, 25.10.2007, 13:08
sorry ale czy teraz strzal z railguna nie jest widoczny na calej dlugosci bo mi sie wydaje ze tak , wiec nie wiem co oni chca tu jeszcze mieszac :/
#11 raz3r czwartek, 25.10.2007, 12:29
wiedziałem że zaraz po wyjściu QW będzią wydawane path'e :)
Balans gry i o to chodzi
Nice
#20 stachu piątek, 26.10.2007, 17:07
dawno wyszedł patch 1.1 jeszcze w dniu polskiej premiery QW
#13 Lipton czwartek, 25.10.2007, 13:12
Może w końcu zoptymalizują gre pod Radeona 9600 pro ...
#14 k0z4k czwartek, 25.10.2007, 15:24
jeszcze 1.2 nie wyszło a już robią 1.3 i super^^
#16 Zippi czwartek, 25.10.2007, 20:58
1.2 gotowe dostali go testerzy activision i patrzą czy nie ma jakiś bugow typu wysypanie sie gry... a SD bierze sie za kolejny patch
#17 varfare piątek, 26.10.2007, 14:01
proste, nie będą czekać aż go przetestują, będzie coś nie tak to przerwą prace nad 1.3 i naprawia bugi w 1.2. Moim zdaniem robią bardzo dobrze, przynajmniej nie tracą czasu.
#15 EjPii czwartek, 25.10.2007, 18:41
Ciekawe czy VoIP się sprawdzi :D. Według mnie będzie jak w CS-ie...
czyli dobrze tylko admini będą zmuszeni pilnować porządku.
#18 varfare piątek, 26.10.2007, 14:02
wszędzie gdzie jest voip tak jest
#19 stachu piątek, 26.10.2007, 17:05
wreszcie. te boty mnie wkurzają nadal. Teraz bedeą niemrawe i zrobią to od razu object 1, 2
#21 stachu piątek, 26.10.2007, 17:08
no to czekamy panowie.
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Copyright © 2006-2007 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.