News
ESL Winter Cup
!! ETQW PROMOD już w sieci !!
VAE z dywizja ET:QW!
3 Runda 4vs4 Gamebite Tournament
ShowMatch 4Kings vs Team-CoolerMaster!
Warleagues Chaos Cup ET:QW
Forum
ET:QW 10 vs 10 lub więce … K!ll!ng_J…
Moje zdanie o QW:ET - Od … cuzz
Słuchawki varfare
Problem z rublami pawkonis
1shot Matthew
Mysz Razer Lachesis pawkonis
Artykuły
Podsumowanie rozgrywek ClanBase z udział…
Minęło parę miesięcy od premiery Enemy Territory: Quake Wars, nadszedł patch 1.4... » czytaj
Wywiad ze Stanem, Kayohim oraz Ojcem
PGA 2007 - relacja video
SpaceCommander przepytany przez taken'a
Wywiad z Fear Factory
Cranki - piątek, 05.10.2007, 10:09
Witam w imieniu czytelników Quakewars.pl. Czy na sam początek mógłbyś zdradzić naszym czytelnikom czym zajmujesz sie na codzień i opisać pokrótce ludzi z którymi grasz i tworzysz wasz klan?

Jest mi niezmiernie miło powitać wszystkich czytelników QuakeWars.pl! Nazywam się Marek 'Kayohi' Banaszak, mam 18 lat i uczę się obecnie w 3 klasie liceum o profilu mat-inf.

Wywodzę się ze sceny Battlefielda, gdzie wraz z kolegami z teamu świętowaliśmy sporawe sukcesy. W Fear Factory X-Fi obecnie sprawuję funkcję lidera drużyny ET:QW od wyjścia publicznej bety. Jeśli chodzi o nasz obecny skład, który kilkukrotnie zmieniał się na przestrzeni minionych miesięcy, w chwili obecnej prezentuje się następująco:

GOKU- Człowiek, który zawsze mówi najwięcej, nie tylko podczas meczy i za to Ci dzięki bo inaczej na ts zwykle panowałaby stoicka cisza! xD Bardzo dobrze opanował siedzenie „za kółkiem" w czołgu i dzięki jego akcjom nie raz udało nam się wygrać klanówkę…

Z GOKIEM, podobnie jak z Pepelu, o którym zaraz opowiem, znamy się już dobre 8 miesięcy, co ma ogromne znaczenie na duży poziom naszego zgrania, jaki prezentujemy podczas rozgrywek.

Pepelu – Wspaniały, jeśli nie najlepszy pilot ze sceny Battlefielda, mogący dosiąść wszelkiego rodzaju maszyn latających, któremu niestety obecnie panujące reguły lig nie dają w żaden sposób rozwinąć skrzydeł podczas walki na polu bitwy. Kto wie może już niedługo…? Poza lataniem Pepelu potrafi także doskonale władać karabinami, pistoletami etc. A na klanówkach zwykle po stronie GDF-u nakręca objectivy, a zabiera nam zwykle fragi zgarniając multikille za sterami Hog-a :P.

Mah – Poza administrowaniem serwisu QW.pl, równie dzielnie wspiera nas w odpieraniu ataków wroga. Od około miesiąca obecny w pierwszym składzie. Podczas meczy podobnie jak Pepelu zbiera multikille dzierżąc w rękach obliterator lub lacerator, bądź po stronie GDF pomaga w nakręcaniu objectiv'ów. Z Mah'em znamy się od dobrych 2 lat, on także wywodzi się ze sceny Bf-a.

Raul – Człowiek wywodzący się ze sceny Q3. Podobnie jak z ostatnim członkiem zespołu Chełmianinem, z Raulem znamy się dość krótko, lecz mimo to poziom zgrania, jaki prezentujemy wydaje się być na zadowalającym poziomie. Raul także jak to czyni Mah sieje spustoszenie władając obliteratorem, bądź oczywiście kręci objectivy.

Chełmianin – Osoba która najlepiej czuje się chyba tylko wtedy gdy kieruje losami medyka - widocznie lubi pomagać innym :D. Zamiłowanie do tej klasy zapewne utarło się w jego osobowości, ponieważ wcześniej 'karał' podczas bitew u ojca ET:QW mianowicie Enemy Territory.

Fiskus – wszyscy w teamie zwykli na niego mówić idler( z ang. idle- bezczynny, leniwy). Słynie z tego, że zwykle jak jest potrzebny to go nie ma xD. Osoba, która także wywodzi się ze sceny Bf-a…

W ten oto sposób prezentuje się nasza obecna gromadka ;]


  Jako że nasz wywiad ukaże się w dniu polskiej premiery ET:QuakeWars, mam pytanie, jaką wersje gry wy wybraliście? Zamówiliście z zagranicy. czy uczciwie czekacie aż gra ukaże sie w Polsce?

Prawdę mówiąc chcieliśmy ściągać grę z zagranicy, aby nie tracić kolejnego tygodnia na obijanie się, lecz w końcu ze względu na o wiele większe koszty doszliśmy do wniosku, że jednak zaczekamy, na naszą rodzimą wersję gry.


  Dlaczego ostatnio tak o was ucichło? Szykujecie się na jakieś większe uderzenie z zaskoczenia? Jakie macie plany i cele na najbliższy czas?

Jak wcześniej wspominałem, to że mało o nas słychać wiązało się z tym, iż cały czas borykaliśmy się z problemami związanymi ze stałym składem. To wakacje, to skończenie z graniem klanowym i różne inne wypadki losowe decydowały o tym, że nie wystarczało nam czasu na treningi, przez co nasze umiejętności jako zespół niestety nie rosły równomiernie z upływem czasu.


  Jaka jest wasza historia powstania dywizji w QW? Czy mógłbyś przed nami odkryć trochę rąbka tajemnicy jak powstają profesjonalne klany? Ta odpowiedź może pomóc wielu ludziom którzy chcą spróbować swoich sił właśnie w QW.

  Historia dywizji ET:QW rozpoczęła się wtedy, gdy trwały zamknięte testy gry. Wtedy, grając jeszcze jako Fear Factory w Battefielda 2142, poniekąd także ze względu na brak innych platform zdecydowaliśmy, że kolejną grą, w której postaramy się coś zawojować będzie właśnie QW. Już wtedy planowane były różne wizje składu, który miałby później grać. Od tego czasu niezmiennie w pierwszym składzie są trzy osoby: GOKU, Pepelu i ja.

Jeśli mogę sobie pozwolić na danie wskazówki osobą, które mają zamiar skompletować zespół, przede wszystkim należy stawiać na osoby, chcące poświęcić swój czas na granie, które nie są gołosłowne. A jeśli już zbierze się takie osoby to nie pozostaje nic innego jak tylko trenować i szlifować swoje umiejętności.


  Czy sama gra w pełni was zadowala, czy czujecie jakiś niedosyt, że mogło być lepiej? Jeżeli tak to co?

Jak na razie ciężko jest mi dokładnie ocenić samą grę, lecz jeśli chodzi o demo to jedyny niedosyt jaki czuje większość z nas jest to, iż mapa występująca w demie nie jest nadal mimo kilku ulepszeniom grywalna. Chyba do tego się tylko można doczepić, ponieważ jeśli chodzi o efekty graficzne niestety nie mogę się wypowiedzieć, gdyż mój obecny sprzęt zmusza mnie do grania na możliwie najniższych ustawieniach, po to by uzyskać możliwie najwięcej klatek podczas gry. Lecz na szczęście mam nadzieję, że już wkrótce się to zmieni.


  Intereoswało by mnie też, w jakim przedziale wiekowym jesteście, ponieważ czesto bywa tak że klany które myślą poważnie o graniu chcą  raczej graczy w wieku 18 lat i wyżej, co nie oznacza że są lepsi od tych młodszych. Co wy o tym uważacie, czy wiek idzie w parze z profesjonalnym graniem? Tym bardziej, że QW jest dozwolone od 12 lat.

Nasz team składa się z ludzi w przedziale wiekowym od 17 do 24 lat. To prawda, że klany wolą ludzi z wiekiem powyżej 16-tego roku życia. Wiąże się to głównie z odpowiedzialnością, jaką posiadać musi każdy członek zespołu, oraz samodzielnością w przypadku wyjazdów na lany itp. Aczkolwiek oczywiście jeśli znajduję się osoba młodsza, która w bardzo zauważalny sposób przewyższa umiejętnościami innych zawsze jest mile widziana… przynajmniej u nas :].

Strona 1 z 2 12»
#1 Exil piątek, 05.10.2007, 14:25
ogólnie fajny wywiad, ale "Wspaniały, jeśli nie najlepszy pilot ze sceny Battlefielda," mnie rozbawiło :D mcmt > all :P
#2 B4k3r piątek, 05.10.2007, 15:07
"Pepelu – Wspaniały, jeśli nie najlepszy pilot ze sceny Battlefielda (...)"
Myślałem, że to poważny wywiad...
#3 stan piątek, 05.10.2007, 15:59
japa trole! Pepelu niezle sobie radzil w helce :)
#5 B4k3r piątek, 05.10.2007, 16:15
Nie podlizuj się!
#6 stan piątek, 05.10.2007, 17:22
tylko prostuje twoja niewiedze
#7 B4k3r piątek, 05.10.2007, 17:32
#care
#8 Kayohi sobota, 06.10.2007, 00:09
sorry mój błąd - zapomniałem napisać, że chodziło o heli, "pardom" jeszcze raz :P
#4 raul piątek, 05.10.2007, 16:15
hehe, gj! fajnie się czytało.
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.