News
Four Kings > Kompaniet !
ETQW:TV - mecze na żywo !!
QWTV - walka o pierwsze miejsce CB EU 6v…
Finalna wersja SDK
Patch 1.4
Gamebite Cup 4v4
Forum
wkurzajace ramki Krasnal
Ciekawe tricky na mapach … _KaszpiR_
Szukam pomocy od mapera^ … raz3r
navaho cless pawkonis
ET:QW i Haxy? Irvin
Problem z rublami Xavier
Artykuły
Wywiad ze Stanem, Kayohim oraz Ojcem
Zacznijmy od Kayohiego. Na początek opowiedz nam coś o sobie.   Witam.... » czytaj
PGA 2007 - relacja video
SpaceCommander przepytany przez taken'a
Podsumowanie rozgrywek ClanBase i ESL z…
Demo - więcej szczegółów...
Dziadu - czwartek, 06.09.2007, 15:55
Parę dni temu została opublikowana data wydania demonstracyjnej wersji gry Enemy Territory: Quake Wars, z którą z całą pewnością zapoznał się każdy z Was. Dla osób które z jakiś przyczyn nie zauważyły tej informacji przypomnę, że całe te wydarzenie będzie miało miejsce już w najbliższy poniedziałek, czyli 10 września. Jednak nie o to chodzi w tym newsie. Jak się dzisiaj okazało zostały udostępnione nam szczegółowe informacje na temat przyszłego dema. Choć większość z nich jest dobra to jednak pojawiły się też złe.

Na początku zacznę od tych pierwszych, a mianowicie jestem zobowiązany pochwalić ludzi odpowiedzialnych za techniczną stronę gry ponieważ wykonali kawał dobrej roboty (przynajmniej na papierze), ponieważ gra została fenomenalnie zoptymalizowana co odzwierciedla się w jej wymaganiach. Jak możemy przeczytać na oficjalnej stronie społeczności Enemy Territory: Quake Wars aby cieszyć się grą na przyzwoitym poziomie graficznym nie trzeba posiadać potężnej machiny. Minimalne wymagania gry możecie przeczytać poniżej. Jednak druga informacja nie jest aż tak zadowalająca. Niektórych może satysfakcjonować innych nie, sami ocenicie. Otóż w wersji demonstracyjnej Quake Wars spotkamy się z mapą z którą każdy z Was z całą pewnością zdążył się zapoznać, a mianowicie Valley. I tu liczyłem na trochę większą kreatywność twórców, no ale trudno. Jestem pewien, że rozsądne wymagania sprzętowe wynagrodzą nam ból grania na tej samej mapie. Więcej informacji dotyczących dema znajdziecie tutaj.

Wymagania minimalne ET: Quake Wars
#1 Sw3aR^ czwartek, 06.09.2007, 17:18
no w porównaniu do BET to DEMO ma o wiele mniejsze wymagania
#2 $varfare czwartek, 06.09.2007, 17:22
To są zalecane czy minimalne O_o?
#3 *Ojciec czwartek, 06.09.2007, 17:24
jeeeee łolej!!!!!!!!
#4 inHaste czwartek, 06.09.2007, 17:25
Nooo mam nadzieje ze wpraktyce bedzie wygladac tak ladnie jak
na Dziada 'papierze'
#5 *Ojciec czwartek, 06.09.2007, 17:34
aaaaaaa i Dziadu, jestes mi krewny 0.5 jakiejs dobrej wodki tak jak bylo w zakladzie naszym
#10 Zippi czwartek, 06.09.2007, 19:00
Ta chyba z czerwoną kartką ;p
#15 Dziadu czwartek, 06.09.2007, 19:28
Ale ja nic nie pamiętam =d
#6 $jason.paury czwartek, 06.09.2007, 17:48
Z wymaganiami minimalnymi jest pewno tak, jak w innych grach - minimalne dla gry na "medium/low z naciskiem an medium". Poza tym nie da się jednoznacznie powiedzieć "jak to będzie śmigać" na dowolnym sprzęcie - kombinacji jest tyle, że w głowie się nie mieści, a panowie z SD musieli sobie zostawić tzw. przedział ufności. Dlatego jak ktoś ma słabszy proc, a silniejszą grafę i więcej RAM w odniesieniu do wym. minimalnych, to prawdopodobnie będzie tylko musiał "zrzucić" jakieś popierdółki obciążające proc'a. Tak to wygląda w teorii...
#7 Hunt3r czwartek, 06.09.2007, 18:19
mi te wymagania wyglądają tak jak wymagania bety 2 .... :D
#8 Zippi czwartek, 06.09.2007, 18:27
GL na 10-15 FPS :)
#9 Hunt3r czwartek, 06.09.2007, 18:29
ja tam w beta 2 mam 60 FPS na high :)
#11 Zippi czwartek, 06.09.2007, 19:00
No ale nie na tym sprzęcie co jest podany w newsie ;]
#12 Hunt3r czwartek, 06.09.2007, 19:16
no przy instalacji bety 2 byly podane identyczne wymagania minimalne :p
#13 Hunt3r czwartek, 06.09.2007, 19:19
HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.8 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 2800+ processor (Pentium 4 3.0Ghz or equivalent for Windows Vista)
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
VIDEO CARD: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 5700 or ATI(TM) Radeon(TM) 9700 (full list of supported chipsets below)

znalazłem wymagania bety2... rzeczywiście identyczne :)
#14 Dziadu czwartek, 06.09.2007, 19:27
Ale takie były tylko podane:] A w rzeczywistości jest coś innego bo to beta:]
#16 $towarzysz$ piątek, 07.09.2007, 00:45
znowu Valley ;/ Szkoda że nie Island
#17 *Ojciec piątek, 07.09.2007, 00:51
szkoda wogole ze w demie nie dali pelnych 12 map, moze wtedy komus by to dogodzilo choc tez nie sadze...
#18 Krasnal piątek, 07.09.2007, 18:30
True:)...
#19 Sw3aR^ piątek, 07.09.2007, 20:59
No muszę przynać że na filmiku na Xfire nowe głosy GDFu prezentują się wyśmienicie ;)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Copyright © 2006-2007 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.