Dusk Mod a4
_KaszpiR_ - środa, 28.05.2008, 21:07 |
HA! Wczoraj wyszła jednak wersja a4, kompatybilna z ETQW 1.5 oraz wnosząca naprawdę wiele zmian w grze. Część osób która grała we wcześniejsze wersje będzie trochę zaskoczona, mam nadzieję, że pozytywnie. Dla osób, które nie wiedzą o co chodzi w modzie zapraszam do przeczytania tego newsu - wyjaśni wam główną ideę tej modyfikacji.
Co nowego, co ciekawsze wytłuszczone |
- nowy system paczek, biorący pod uwagę także pojazdy: paczki zdrowia i naprawy zostały połączone razem i tworzą tak zwany Supply Pack wyglądający jak apteczka, paki amunicji wyglądają tak samo, nowość polega na dodaniu paczek Fuel Cells - czyli paliwa - aby zasilić pojazd przed odlotem - pomarańczowe paczki.
- można zmieniać bronie w wodzie, można używać pistoletu, kombinerek i paczek w wodzie, co więcej paczki pływają po wodzie - szczególnie przydatne na mapie Valley.
- poprawa celownika np przy nożach i kolcach - ułatwia celowanie podczas ataku.
- pistolet ma więcej amunicji - 20, oraz więcej dostajemy podczas pojawienia się na mapie - 180 kul.
- paczki amunicji dają do granatnika 5 pocisków zamiast 2, a do rakietnicy 10 zamiast 5.
- miny powodują 10x mniej obrażeń do pojazdów - jest teraz 100 ;)
- fix: nie można rzucić na ziemię kolców i biegać przez to bez broni
- podnoszenie i używanie paczek zgodne z punktem celowania, dodatkowo w grze pokazują się komunikaty jak podnosić i używać paczek - dla nieobeznany z grą.
- krata medyka - ilość amunicji i zdrowia w kracie zmniejszona, oraz dłużej się wyciąga z kraty przedmioty; krat nie mogą używać przeciwnicy (to był bug)
- pojazdy nie otrzymują obrażeń jak maja status 'disabled' czyli jak są zniszczone, dodatkowo bronie w pojazdach zużywają paczki amunicji, paliwa, oczywiście można je donosić
- trojan posiada skrzynie zaopatrzeniowe na boku i z tyłu - starczy podejść do skrzyni, nacelować i nacisnąć fire i wrzucamy do skrzynki zaopatrzenie, pobieramy ze skrzynki klawiszem use/activate
- bumblebee ma mniejszy poślizg na kołach, dzięki czemu można nim wylądować na nierównych daszkach i nie będzie się zsuwał.
- paczki strojentu sa uzyteczne wyłącznie dla Stroggów, paczki upadające po śmierci stroga moga być podnoszone poprzez klawisz use/activate albo poprzez podniesienie (jak innych przedmiotów).
- ciała po dobiciu rozrzucają masę stroyentu :)
- brak strzałek nad głowami przeciwników - podwyższa adrenalinę :)
- czas pojawiania się Stroggów zwiększono do 20s
- w zależności od ilości graczy GDF zmienia się lekko zmiana ilości zdrowia graczy
- obrażenia kolcami zmniejszone - a to po to aby zwiększyć grę zespołową Stroggów aby atakowali grupami i trzymali się razem
- wprowadzono limit 5 graczy w GDF oraz limit klas - jeśli wybierzesz już wypełniona klasę zostaniesz przerzucony do żołnierzy. Żołnierz ma 140hp ale za to tylko 2 packi, na szczęście może posiadać 3 bronie podstawowe albo 2 drugorzędne.
- automatyczne tworzenie i dołączanie graczy do fireteam - nie można także z niego kopać ani rozwiązać.
- boty - mają mniejsze szanse na dostrzeżenie przebierańca, zaczynają strafe'owanie na boki w momencie jak są blisko albo jak dostają obrażenia, bardziej skupione na pościgu za wrogiem na długich dystansach.
- Inżynier dostaje z powrotem deploy tool - może postawić wieżyczkę (tylko przeciwpiechotna bo pozostałe byłyby zbędne). Wieżyczka zużywa amunicję z doniesionych paczek, jak się ją rozstawia to nie ma amunicji.
- Medyk - w chwili udanego wskrzeszenia kompana medyk dostaje 4s nieśmiertelności. Defibrylatory leczą! ;)
- Covert Ops - posiada normalne granaty oraz zmniejszono mu prędkość biegania, aby nie był taki nieuchwytny.
- Agressor - binokulary nie dają już ekstra prędkości (to był bug), ale za to zwiększono mu troszkę prędkość ruchu.
- Technik - nie może rzucać stroyentu.
- Opressor - bardzo mały zasięg obrażeń z noża - jak nie trafia bezpośrednio to zadaje ogólne obrażenia w małym zasięgu - poprawa ataku dla graczy, bo boty sobie dawały radę ale graczom sprawiało to sporo trudności z powodu prędkości poruszania się samego siebie w stosunku do wroga.
- nieśmiertelność podczas wskrzeszenia zwiększona z 2 do 4 sekund
- dodano mapę The Ark
- znany bug: Covert ops traci trzymaną broń podczas przebierania się oraz nie można podnosić odpowiedniej ilości paczek aż do respawnu gracza (trwają prace nad poprawą tego błędu).
- znany bug: aktualnie trzymana broń nie pokazuje się na ekranie jak jesteś w wodzie
- znany bug: nadal występują problemy z magazynkami (nie zajmowano się tym ;) )
|
Jak widać zmian jest bardzo dużo, i już widać, że znacznie zmienią dotychczasową rozgrywkę na mapkach. Czas pokaże czy były słuszne :). Cieszy mnie też nowa mapka w modzie - The Ark. Dusk mod polecam każdemu aby spróbować czegoś innego niż tylko strzelanie :).
Pobierz pliki (na końcu pierwszego postu, jakies 11MB).
|
|
Należy przyznać, że Dusk zaczyna być jedną z najciekawszych (obok QWPro ;)) modyfikacji do Quake Warsa. :D |
|
Najwiekszy problem z modyfikacjami (po za PRO bo to oczywiste) jest taki ze nie ma kto w nie grac xD |
|
Taa wszyscy siedzą na vanilli i nabijają statsy (vide ja xD). |
|
Ściągnełem i muszę przyznać że nie ma z kim grać! :D ale wydaje się fajny, tylko mało popularne. Może jakieś określone dni/godziny ustalone np. na forum? |
|
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany! |
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa
zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów. Coded by: gief.pl
|