Razer Mantis Control - test! donny-z - sobota, 03.02.2007, 20:01 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
KonkretyPodstawową częścią każdej podkładki jest jej nawierzchnia. Materiał, z jakiego jest zrobiona musi być wysokiej jakości, co można zdecydowanie powiedzieć o Mantisie. Otóż jego pokryciem został Fibertek (rozłożony na dokładnie 444mm x 355mm) – specjalistyczne tkane włókno, będące w tym przypadku stworzone przez Everglide. Wspomniana parę linijek wyżej chropowata powierzchnia jest wynikiem owej produkcji. Dzięki niej nasz nadgarstek rewelacyjnie trzyma się podkładki. Ruszając tylko dłonią nie ma obaw o jego przesuwanie się, dlatego też celowanie wychodzi nam znakomicie. Wcześniej posiadałem wymieniane już Everglide Titan MonsterMat DKT Edition bez takowej nawierzchni. Przez co gdzieniegdzie nadgarstek mógł się przesunąć, aczkolwiek nie były to zauważalne odległości, lecz podczas gry nawet taki ruch może spowodować chybiony strzałWażną funkcję pełni również tył podkładki, który koniecznie musi być zrobiony z anty-poślizgowej powierzchni. W przypadku Mantisa, jest to połyskująca guma, podzielona na wiele malusieńkich kwadracików, dzięki czemu doskonale trzyma się biurka. Nawet, gdy chcemy specjalnie go przesunąć w inne miejsce, musimy użyć więcej siły, z przyczyn wspominanej budowy. ![]() Kolejną ważną cechą każdego pada jest jego wytrzymałość. W przypadku małych szmacianek, wystarczy mocniejsze pociągnięcie, a już powstaną dwie. Na szczęście Razer Mantis jest naprawdę solidny, zapewne Mariusz Pudzianowski miałby problemy z rozerwania jego konstrukcji, a nawet, jeśli chcielibyśmy komuś przyłożyć posługując się tą podkładką, możemy mieć pewność, iż szczerze zaboli. Wygląd i jego konkrety mamy za sobą i jeżeli mam wyciągnąć z tego szybki wniosek, polegający na negatywnych częściach Mantisa, to podkreśliłbym pudełko oraz strzępiące się krawędzie. Wiem, że to nie jest istotne, lecz niektórym może przeszkadzać. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany! |
Copyright © 2006-2007 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.