Turniej ETQW Targi Kraków - Zasady Ostatnia aktualizacja: czwartek, 17.04.2008, 12:01 |
|
Prezentacja tytułu odbędzie się w piątek gdzie gracze z czołowych polskich klanów będą pokazywali odwiedzającym na czym polega gra w QW oraz będą udzielali wskazówek przed turniejem. Założenia ogólne: Turniej otwarty Enemy Territory QW przeznaczony jest dla szerokiego wachlarza odbiorców, jednak wszelkie klany również zostaną doń dopuszczone. Drużyny: Turnieje zostały przewidziane na sobotę oraz niedziele. Z 16 drużyn zostaną rozlosowane pary i każda kolejna (wygrywająca) staje do walki z następna. Drużyny maksymalnie 5 osobowe plus jedna osoba rezerwowa będą się mogły zapisywać. Każda drużyna powinna określić kto jest liderem podczas spotkania. Każda drużyna powinna określić swą nazwę w celu jej rozpoznawania. Rozgrywki: Gra będzie polegać na dwóch rundach 5vs5 w systemie StopWatch przy 20 minutach maksymalnego limitu czasu. Tym samym jeśli np. drużyna atakująca wygra swoją połowę w czasie krótszym niż 20 minut, ich przeciwnik ma na to samo działanie dokładnie tyle samo czasu. Ogólne zasady: Zakaz używania własnych configów. Zakaz używania wszelkiej maści cheatów. Zakaz korzystania z własnego sprzętu (myszy, słuchawek, etc) Zakaz wykorzystywania błędów gry. Dostęp do konsoli tylko za zgodą i kontrolą organizatora (konsola zablokowana). Możliwość zmiany opcji gry w tym klawiszy, częstotliwości myszy etc. Każda drużyna walczy na dwóch mapach wybieranych odgórnie przez losowanie. W sytuacjach spornych nie ujętych w zasadach rozgrywek ostateczno słowo ma organizator bądź obserwator po uprzednim skonsultowaniu się z każda ze stron oraz przynajmniej z jednym innym organizatorem/obserwatorem. Zasady turnieju. Podczas turnieju obowiązywać będą zasady Clan Base 6on6 mianowicie: - W tym samym czasie każda ze stron może korzystać tylko z jednego ciężkiego pojazdu (Cyklop, Tytan, Plugawiciel) - W tym samym czasie każda ze stron może korzystać tylko z jednego średniego pojazdu (Knur, Trojan) - Korzystanie z latających pojazdów jest niedozwolone z wyjątkiem Ikarus'ów - Podczas ostatniego zadania zabronione jest korzystanie z ciężkich pojazdów. - Nowy ciężki pojazd można użyć dopiero 45 s od zniszczenia poprzedniego. - Każda z drużyn w dowolnym czasie może korzystać tylko z jednej broni snajperskiej, jednak liczba Infiltratorów/ Szpiegów nie jest ograniczona - Korzystanie z Radaru z Kamery 3-ego oka jest zabronione - Każda z drużyn w dowolnym czasie może korzystać tylko z jednego APT, jednego AVT i jednego AIT oraz z jednego rodzaju Artylerii. Liczba Inżynierów/Konstruktorów , Radiooperatorów/Opresorów jest dowolna. - Każda z drużyn w dowolnym czasie może korzystać tylko z jednego Karabinu maszynowego / Hipermiotacza oraz maksymalnie z dwóch Wyrzutni rakiet/Unicestwiaczy. W razie złamania któregokolwiek punktu cała drużyna zostaje wykluczona z rozgrywek w tępię natychmiastowym. Dopuszczone mapy: Area 22, Ark, Island, Salvage, Sewer, Volcano (mapy mogą jeszcze ulec zmianie.) Organizatorzy oraz obserwatorzy turnieju: Mar, Drone, Informacja o turnieju pojawi się również na portalu: https://quakewars.pl/ |
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa
zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: mahq.pl
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: mahq.pl