News
Dusk Mod 0.1 alpha
LEVEL_01 Targi Gier, Zabezpieczeń i Mult…
ETQWPro 0.5
CTF MultiDemo 2on2 QuickCup
Apple.com spogląda na ETQW
EuroCup XVII - występy Polaków.
Forum
Problem z grą _Amigo
Moje Fragmovie :P navaho
Zamula!!!!!!!!! Beliares
original _Amigo
varfare pawkonis
GreeD GreeD
Artykuły
Podsumowanie rozgrywek ClanBase z udział…
Minęło parę miesięcy od premiery Enemy Territory: Quake Wars, nadszedł patch 1.4... » czytaj
Wywiad ze Stanem, Kayohim oraz Ojcem
PGA 2007 - relacja video
SpaceCommander przepytany przez taken'a
Turniej ETQW Targi Kraków - Zasady
Ostatnia aktualizacja: czwartek, 17.04.2008, 12:01
Prezentacja tytułu odbędzie się w piątek gdzie gracze z czołowych polskich klanów będą pokazywali odwiedzającym na czym polega gra w QW oraz będą udzielali wskazówek przed turniejem.

Założenia ogólne:
Turniej otwarty Enemy Territory QW przeznaczony jest dla szerokiego wachlarza odbiorców, jednak wszelkie klany również zostaną doń dopuszczone.

Drużyny:
Turnieje zostały przewidziane na sobotę oraz niedziele. Z 16 drużyn zostaną rozlosowane pary i każda kolejna (wygrywająca) staje do walki z następna. Drużyny maksymalnie 5 osobowe plus jedna osoba rezerwowa będą się mogły zapisywać. Każda drużyna powinna określić kto jest liderem podczas spotkania. Każda drużyna powinna określić swą nazwę w celu jej rozpoznawania.

Rozgrywki:
Gra będzie polegać na dwóch rundach 5vs5 w systemie StopWatch przy 20 minutach maksymalnego limitu czasu. Tym samym jeśli np. drużyna atakująca wygra swoją połowę w czasie krótszym niż 20 minut, ich przeciwnik ma na to samo działanie dokładnie tyle samo czasu.

Ogólne zasady:
Zakaz używania własnych configów.
Zakaz używania wszelkiej maści cheatów.
Zakaz korzystania z własnego sprzętu (myszy, słuchawek, etc)
Zakaz wykorzystywania błędów gry.
Dostęp do konsoli tylko za zgodą i kontrolą organizatora (konsola zablokowana).
Możliwość zmiany opcji gry w tym klawiszy, częstotliwości myszy etc.
Każda drużyna walczy na dwóch mapach wybieranych odgórnie przez losowanie.
W sytuacjach spornych nie ujętych w zasadach rozgrywek ostateczno słowo ma organizator bądź obserwator po uprzednim skonsultowaniu się z każda ze stron oraz przynajmniej z jednym innym organizatorem/obserwatorem.

Zasady turnieju.
Podczas turnieju obowiązywać będą zasady Clan Base 6on6 mianowicie:
- W tym samym czasie każda ze stron może korzystać tylko z jednego ciężkiego pojazdu (Cyklop, Tytan, Plugawiciel)
- W tym samym czasie każda ze stron może korzystać tylko z jednego średniego pojazdu (Knur, Trojan)
- Korzystanie z latających pojazdów jest niedozwolone z wyjątkiem Ikarus'ów
- Podczas ostatniego zadania zabronione jest korzystanie z ciężkich pojazdów.
- Nowy ciężki pojazd można użyć dopiero 45 s od zniszczenia poprzedniego.
- Każda z drużyn w dowolnym czasie może korzystać tylko z jednej broni snajperskiej, jednak liczba Infiltratorów/ Szpiegów nie jest ograniczona
- Korzystanie z Radaru z Kamery 3-ego oka jest zabronione
- Każda z drużyn w dowolnym czasie może korzystać tylko z jednego APT, jednego AVT i jednego AIT oraz z jednego rodzaju Artylerii. Liczba Inżynierów/Konstruktorów , Radiooperatorów/Opresorów jest dowolna.
- Każda z drużyn w dowolnym czasie może korzystać tylko z jednego Karabinu maszynowego / Hipermiotacza oraz maksymalnie z dwóch Wyrzutni rakiet/Unicestwiaczy.

W razie złamania któregokolwiek punktu cała drużyna zostaje wykluczona z rozgrywek w tępię natychmiastowym.

Dopuszczone mapy:
Area 22, Ark, Island, Salvage, Sewer, Volcano (mapy mogą jeszcze ulec zmianie.)
Organizatorzy oraz obserwatorzy turnieju: Mar, Drone,
Informacja o turnieju pojawi się również na portalu: https://quakewars.pl/
Copyright © 2006-2020 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
Coded by: mahq.pl