Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suchy_PL_ ~user
|
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 10:43 |
|
|
witam, jestem początkującym w QW, mam pytanie odnosnie rang oraz medali przy których widnieje ilość zadań wykonanych i tu mam pytanie bardziej szczegółowe bo niewiem jaką postacią i jakie to mają być zadania bo gram i gram już ok 2 tyg a % przy medalu idzie dość leciwo teraz mam medal do zdobycia i pistoletem -domniewam użycie broni ręcznej- ale jakie zadania mam wykonać by zostały zaliczone do rangi ? przepraszam za lamerskie pytania mam nadzieję że wybaczycie Noobowi. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
shishka ~user

|
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 13:03 |
|
|
myślałem że bardziej tej gry sie już nie da uprościć...
po prostu graj, exp przyjdzie sam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
WonszPL Gość
|
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 14:09 |
|
|
Oj - nie bądźcie tacy PRO... Krótko... zapełnienie jednego "paska" przy medalach oznacza dla ciebie rangę wyżej. A co musisz robić to masz napisane przy "paskach". Jeżeli masz zdobyć ile set punktów doświadczenia to oznacza, że musisz grając określoną klasą robić co do ciebie należy (medyk/technik leczy, konstruktor/inżynier konstruuje, agresor/żołnierz nawala do wszystkiego co się rusza <ino nie swoich współtowarzyszy broni>. Do tego wykonuj zadania jakie pojawiają się w lewym, górnym rogu i będzie git.
No i graj na serwerach rankingowych bo inaczej to szeregowcem do emerytury będziesz biegał.
Reszta przyjdzie sama.
Powodzenia i naRA
A i tu możesz sobie poczytać jeżeli zaczynasz dopiero i nie wiesz o so chozi https://quakewars.pl/artykul-23(...)o_gry.html
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Valkover ~user

|
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 15:17 |
|
|
Z lamerskich pytań - jak włączyc pokazywanie liczby FPS-ów w ETQW?
P.S.Sorry za lekkie zejscie z tematu...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Irvin ~user

|
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 15:37 |
|
|
com_showfps 1
Powrót do góry |
|
 |
S0ulKiller ~user
|
Wysłany: Sro Kwi 23, 2008 12:04 |
|
|