zadania a rangi

Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Ogólnie o ET:QW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suchy_PL_
~user

Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 10:43 Odpowiedz z cytatem

witam, jestem początkującym w QW, mam pytanie odnosnie rang oraz medali przy których widnieje ilość zadań wykonanych i tu mam pytanie bardziej szczegółowe bo niewiem jaką postacią i jakie to mają być zadania bo gram i gram już ok 2 tyg a % przy medalu idzie dość leciwo teraz mam medal do zdobycia i pistoletem -domniewam użycie broni ręcznej- ale jakie zadania mam wykonać by zostały zaliczone do rangi ? przepraszam za lamerskie pytania mam nadzieję że wybaczycie Noobowi. Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
shishka
~user

Klan: C4
Ostrzeżenia: 3

Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 13:03 Odpowiedz z cytatem

myślałem że bardziej tej gry sie już nie da uprościć...

po prostu graj, exp przyjdzie sam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
WonszPL
Gość

Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 14:09 Odpowiedz z cytatem

Oj - nie bądźcie tacy PRO... Krótko... zapełnienie jednego "paska" przy medalach oznacza dla ciebie rangę wyżej. A co musisz robić to masz napisane przy "paskach". Jeżeli masz zdobyć ile set punktów doświadczenia to oznacza, że musisz grając określoną klasą robić co do ciebie należy (medyk/technik leczy, konstruktor/inżynier konstruuje, agresor/żołnierz nawala do wszystkiego co się rusza <ino nie swoich współtowarzyszy broni>. Do tego wykonuj zadania jakie pojawiają się w lewym, górnym rogu i będzie git.