Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniu ~user

Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
k0z4k ~user

Dołączył: 16 Sty 2007 Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie Sie 05, 2007 22:58 |
|
|
radziłbym zmniejszyć Diffuse, Bump i Spectacular do połowy oraz zmniejszyć Foliage Quality, Terrain Quality i Effects level. Wzrost fpsów gwarantowany.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maniu ~user

Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2
|
Wysłany: Nie Sie 05, 2007 23:17 |
|
|
i tu mam dylemat tych 3 pierwszych opcji nie mam zamiaru zmniejszac
a opcja ,,efect level,, odpowiada za efekty fizyczne czastkowe w grze realistyczne zachowanie czesci po wybuchach pojazdow spadajace kola rostrzaskujace sie samoloty odbijanie sie pociskow gdy strzela sie pancerze blachy itd..? dobrym tokiem rozumowania ide
_________________
nienawidzę tych wszystkich wstrętnych bredni o Bogu, którego trzymałem się dotąd przez słabość i niewiedzę. Od dziś będzie on dla
mnie wyłącznie przedmiotem odrazy. D.A.F de Sade
|
|
Powrót do góry |
|
 |
k0z4k ~user

Dołączył: 16 Sty 2007 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon Sie 06, 2007 00:24 |
|
|
Oj, ja tego już nie wiem, ale wiem za to, że więcej low=więcej fps
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maniu ~user

Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
P. ~user
Dołączył: 08 Paź 2007
|
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 15:10 |
|
|
diffuse nie powinno mieć wpływu na fps. w 3d to domyślna jasność shadera
oto te, które więcej kosztują i więcej robią:
blur odpowiada za rozmycie teksturki
bump nadaje efekt wypukłości, troszkę kosztuje
za to odbicia są jednymi z najbardziej kompochłonnych zmiennych
efekty oświetlenia zaraz po tym
kolejnym pożeraczem prawdziwym mocy obliczeniowej jest antyaliasing / wygładzanie krawędzi, żarłoczne są i cienie
pzdr,
Dodano: Pon Paź 08, 2007 15:19
BTW. nie rozkminiłem jeszcze dobrze silnika QW jeśli idzie o ciężar / ilość cząsteczek + wagę generowanego dymu (odpowiadają za to zmienne soft particles oraz effects level). ALE - jeśli zwalnia ci komp podczas eksplozji, latania rakiet itp. to wyłączenie miękkich cząsteczek (mało żarłoczne przy niskich ustawieniach effects level) i zmniejszenie jakości efektów skorygują te minusy.
efekty shadera to takie bajery jak odbicia świetlne na metalu, jakość materiałów. ostro ssą słaby sprzęt.
co się tyczy jakości terenu to megatextures QW naprawdę radzą sobie dobrze z terenem na najwyższych wymaganiach.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jason.paury $Redaktor

Dołączył: 20 Mar 2007 Skąd: Sosnowiec Klan: team enclave
|
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 15:20 |
|
|
Powiem tak: wczoraj przeleciałem wszystkie dostępne CVars nawiązujące do grafiki. Efekt jest taki, ze nie używam żadnej - to co da się zmienić w menu najbardziej wpływa na wydajność. CVars jedynie polepszają widocznść (jeśli ktoś chce grać jak w Q1).
_________________
genetically-engineered killing machine...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
$towarzysz$ ~user

Dołączył: 12 Maj 2007 Skąd: oZo Klan: =GROM= Ostrzeżenia: 1
|
Wysłany: Wto Paź 09, 2007 17:46 |
|
|
a ja powiem tak, byle do 18nastki i będę miał w dupie wymagania sprzętowe każdej najnowszej gry a tak to z rok jeszcze muszę się pomęczyć Oby tylko tegoroczne hity i ArmA2/OFP2 odpaliły a będzie dobrze Co do tych wszelkich configów śmigów - wolę mieć max 40FPS niż grać w coś co graficznie przypomina Quake2, jedynymi jakie używam to te na odblokowanie FPS i showFPS.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|