Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaT $Redaktor
Dołączył: 12 Wrz 2007 Skąd: Gorzów Wlkp. Klan: na drzewie
|
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 13:08 |
|
|
>> ETQW TWEAKER HOME PAGE <<
Wciąż walczycie o większą ilość klatek na sekundę (FPS), lub Wasza maszyna niestety pozostała w XX wieku - To polecam ów programik. Posiada kilka podstawowych gotowych już zestawień jak:
* very high speed
* high speed
* etqw defaults settings
* high quality
* very high quality
Ponadto daje możliwość ręcznego ustawienia wartości w opcjach graficznych - które są oczywiście jasno i klarownie wytłumaczone (j.ang). Jak i zapisanie własnego zestawienia do programu. Program sam lokalizuje grę bete/demo - i zapisuje odpowiednio spreparowany konfig.
Jeśli jakimś cudem nie znaliście tego programiku, to najwyższy czas go poznać! Polecam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
P4W3L ~user

Dołączył: 12 Sty 2007 Klan: HighRised
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RaT $Redaktor
Dołączył: 12 Wrz 2007 Skąd: Gorzów Wlkp. Klan: na drzewie
|
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 15:09 |
|
|
oj moj drogi. Jasne ze robi konfig - wszalakiego masci "tweakery" wlasnie tak dzialaja. Oczywiscie mogliby byc takie co podmieniaja biblioteki graficzne .dll - tyle ze to zazwyczaj jest uznawana za 'czita' i cyk ban : )
A z tymi opcjami mozna znaczaco poprawic szybosc dzialania naszej gry. Ale kosztem... No wlasnie - kosztem wspanialej grafiki.
- tutaj mozna zobaczyc efekt "very high performance"
screen1 screen2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ojciec *Moderator

Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Warszawa - Bródno Klan: Frag eXecutors
|
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 15:24 |
|
|
problem jest taki, ze przy pewnych ustawieniach graficznych nie wyciagniesz juz wiecej fps'ow nawet obinizajac je jeszcze bardziej np. wszelkiego rodzaju picmipy dzialaja do pewnej wartosci i wiecej juz nie wydusisz pomimo tego ze mozesz rozmyc to jeszcze bardziej.
te ustawienia graficzne co pokazales na skrinach i tak chyba nie przebija uber hyper lov ustawien n4bika gdzie kola sa kwadratowymi brylami i wszedzie widzi sie tylko biegajace "kleksy" postaci
mi osobiscie przeszkadzaja w grze totalnie niskie ustawienia, gdy np. za krzakami nie widze osoby bo krzaki to poprostu zielona bitmapa przez ktora nic nie widac, do tego nie mam jakos zaufania do tego rodzaju tweakerow i wole sam zrobic sobie konfig przy pomocy opisu kazdej komendy odpowiedzialnej za ustawienia grafiki
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jason.paury $Redaktor

Dołączył: 20 Mar 2007 Skąd: Sosnowiec Klan: team enclave
|
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 15:26 |
|
|
Poprawia szybkość, tylko nie wiadomo komu i gdzie. Testowałem ten programik i przy ustawieniach innych niż standardowo ustawione w menu gry "wszystko w lewo" chodziło wolniej i częściej powstawały "ścinki". Wszystkie tweaks'y graficzne, które są dostępne w tym programie (i jednocześnie są dozwolone w QW) dają tylko większą przejrzystość - jak ktoś lubi. Natomiast jeśli ktoś ma 30 FPS, to nic tutaj w tej sprawie nie zdziała.
Jest też druga strona tego programu i tylko dla niej można go polecić - BIND'y. Nawet największy laik (czyt. ja ) poradzi sobie z przypisaniem do klawisza skomplikowanego skryptu na zmianę klasy bez wchodzenia do LM.
Pozwala on także dostosować pewne przydatne opcje niedostępne z menu (np. com_allowConsole/unlock_FPS/itd.), chociaż brakuje mi tu jeszcze com_useFastVidRestart, które wg. mnie jest bardzo przydatne.
Reasumując program można polecić, ale nie ze względu na rzekome cuda.
A jeśli ktoślubi poszperać "z palca" to polecam tę stronkę: http://4newbies.planetwolfenst(...)/index.php
Aha, i jeszcze jedno. Jeśli chcecie się dowiedzieć, które komendy są dozwolone, a które oznaczone "cheat protected" to w konsoli wystarczy wpisać htmlCvars - zrzuci to wszystkie zmienne do pliku html w katalogu base w moich dokumentach.
_________________
genetically-engineered killing machine...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ojciec *Moderator

Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Warszawa - Bródno Klan: Frag eXecutors
|
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 15:56 |
|
|
jason.paury napisał: |
. Natomiast jeśli ktoś ma 30 FPS, to nic tutaj w tej sprawie nie zdziała. |
dokladnie o tym wspomnialem
druga sprawa jak wyjdzie pelna gra prawdopodobnie wartosci typu *roll beda ograniczane zeby nie bylo tak ze ktos zupelnie wylaczy "kiwanie sie" podczas biegania, pamietam w rtcw pewne wartosci byly wpisane w pb tak zeby nie mozna bylo dac ich na kompletnie wylaczone, pewne restrykcje napewno wprowadza
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
LaM ~user
Dołączył: 20 Kwi 2007 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 19:06 |
|
|
Ojciec69 napisał: |
jason.paury napisał: |
. Natomiast jeśli ktoś ma 30 FPS, to nic tutaj w tej sprawie nie zdziała. |
dokladnie o tym wspomnialem
druga sprawa jak wyjdzie pelna gra prawdopodobnie wartosci typu *roll beda ograniczane zeby nie bylo tak ze ktos zupelnie wylaczy "kiwanie sie" podczas biegania, pamietam w rtcw pewne wartosci byly wpisane w pb tak zeby nie mozna bylo dac ich na kompletnie wylaczone, pewne restrykcje napewno wprowadza |
A po kiego wala to kiwanie sie Oo ? Mam nadzieje ze nie wyznajesz zasady w stylu sceny bfa ze grzebanie w cfg = cheatowanie. Owszem pewne wartosci beda ograniczone jak chociazby picmip na min 0 , ale i tak praktycznie all bedzie dostepne. Skryptow i tak sie nieda robic poniewaz zablokowana jest mozliwosc laczenia czynnosci :E czyli np nie zrobisz sobie antyrecoila ;d
_________________
WoW Maniac :O
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ojciec *Moderator

Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Warszawa - Bródno Klan: Frag eXecutors
|
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 19:37 |
|
|
nie gralem w bf'a bo nigdny nie czulem wewnetrznej potrzeby grania w ta gre, nigdy mnie nie jaralo bieganie i przejmowanie flag, o wiele lepszy i ciekawszy byl juz ctf w q2 nawet i z botami.
co do cfg=cheat, nie nie wyznaje takiej zasady, napisalem tylko ze to bedzie lezalo w kwesti adminow servera w jaki sposob dostroja pb na swoich serverach i co bedzie dostepne a co nie.
dochodzi jeszcze do tego jedna rzecz ze w wersji beta jak i demo narazie nie ma pewnych mozliwosci, z tego co dowiedzialem sie od jRAD'a opcje ze zmiana miejsca spawnow beda dostepne prawdopodobnie dopiero w pierwszym paczu jaki wyda sd do qw, a to dlatgo ze nie ogarneli wszystkiego na czas i jak kazdy z nas wie i tak premiera niezle im sie opoznila, dlatego nie neguje tez tego, ze w przyszlosci nie bedzie mozna robic pewnych skryptow, sa to tylko moje przypuszczenia i moge sie w tym mylic
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lambert.exe ~user

Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło? Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-
|
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 21:07 |
|
|
Ojciec69 napisał: |
nie gralem w bf'a bo nigdny nie czulem wewnetrznej potrzeby grania w ta gre, nigdy mnie nie jaralo bieganie i przejmowanie flag, o wiele lepszy i ciekawszy byl juz ctf w q2 nawet i z botami.
co do cfg=cheat, nie nie wyznaje takiej zasady, napisalem tylko ze to bedzie lezalo w kwesti adminow servera w jaki sposob dostroja pb na swoich serverach i co bedzie dostepne a co nie.
dochodzi jeszcze do tego jedna rzecz ze w wersji beta jak i demo narazie nie ma pewnych mozliwosci, z tego co dowiedzialem sie od jRAD'a opcje ze zmiana miejsca spawnow beda dostepne prawdopodobnie dopiero w pierwszym paczu jaki wyda sd do qw, a to dlatgo ze nie ogarneli wszystkiego na czas i jak kazdy z nas wie i tak premiera niezle im sie opoznila, dlatego nie neguje tez tego, ze w przyszlosci nie bedzie mozna robic pewnych skryptow, sa to tylko moje przypuszczenia i moge sie w tym mylic |
Jak było w ET tak bedzie w QW. Ja też jestem zwolennikiem "drobnych" usprawnień w cfgu, ale... bez przesady. Wiele zależało (mówię o ET oczywiście) od serwera (włączanie/wyłączanie mgły, trawy) i wcale nie mniej od configa (huśtanie podczas ruchu, kąt widzenia), lecz mimo to wszystko musiało się znajdować w granicach wytyczonych przez PB. Dlatego często się zdarzały niesłuszne kicki od PB przez brak kompatybilności configa z normami przyjętymi przez server. Wniosek: najlepszym rozwiązaniem byłoby delikatne ograniczenie w własnoręcznej modyfikacji cfga.
Druga sprawa: Jeśli dla kogoś w BF przerabianie cfga = cheat. Przoszę bardzo. Tak samo jak strzelanie hedów to na 100 % oznaka aimbota. Mówcie co chcecie, ale BF i QW to zupełnie dwa różne światy wykreowane przez różnych developerów i to oni decydują o "giętkości" tweakingu.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marteen ~user

Dołączył: 15 Maj 2007
|
Wysłany: Sob Wrz 22, 2007 13:50 |
|
|
Hornet napisał: |
Druga sprawa: Jeśli dla kogoś w BF przerabianie cfga = cheat. Przoszę bardzo. Tak samo jak strzelanie hedów to na 100 % oznaka aimbota. Mówcie co chcecie, ale BF i QW to zupełnie dwa różne światy wykreowane przez różnych developerów i to oni decydują o "giętkości" tweakingu. |
W BFie grzebanie w configach mogło dać np. "wallhacka" i co nie jest to cheat ?
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|