Quake Wars Demo - Opinie
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  »
 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Demo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
durendal
~user



Dołączył: 10 Wrz 2007

Wysłany: Pon Wrz 10, 2007 23:42 Odpowiedz z cytatem

Pograłem w demo. Od razu zaznaczam, że to moj pierwszy kontakt z Enemy Territory jako całość jak i z Quake Wars (nie gralem w bete).

Graficznie gra jest na prawde dobra. Może nie jest to najnowszy krzyk mody DX10, UE3 itp. itd. Bioshock czy Crysis grafike ma / będzie mieć dużo lepszą, ale to nie o to chodzi w Quake Wars. Technologia MegaTexture sprawdza się. Brak mgły, wyraźne góry i szczegóły na horyzoncie wszystko robi duże wrażenie. Tekstury może z bliska nie powalają ale jest na prawde dobrze. IMO lepiej niż w BF2142.

Co najważniejsze w kwestii grafiki. Żadna nowa gra nie chodzi tak płynnie jak QW. Nie zmieżyłem jeszcze frapsem, ale przy ustawieniach na Full, 1280, Aniso 8x, FSAA 4x gra nie zwolniła ani nie przyciała ani na sekunde. Nie ważne ile wybuchów, jaka zamota na ekranie. Cały czas idealnie płynna animacja. Za to brawa. Gra też ładuje sie szybko (nie wiem czemu niektorzy na innych stronach narzekają). W porownaniu z BFem to istny demon szybkości.

Menu jests troche nieczytelne, HUD podobnie. Za duzo informacji na raz. Ale myśle ze to kwestia przyzwyczajenia.

Pojazdy są sympatycznie zrobione. Strzały czołgiem bardzo fajnie wchodzą, acz trzeba nauczyć się trajektorii pocisków.

W kwestiach sieciowych, bardzo dobrze sprawa wygląda z lagami. A w zasadzie z ich brakiem. Nie obskoczyłem za dużo serwerów, ale sama wyszukiwarka nastawia pozytywnie. Na serwerze na którym grałem (nie polski) ping wynosił ok. 50ms. I taki ping miało 90% ludzi na serwerze.

Fajny acz chyba nie działający w 100% jest system rank i nagród. Są 4 drogi awansu w rundzie i za xp dostaje sie unlocki. Pomysł nawet fajny. Nie pamięta natomiast gra awansów na stopnie wojskowe. Zawsze zaczynamy od zera. Nie wiem czy to sprawa dema, czy w ogole ta gra nie prowadzi statystyk i awansów. Tylko po co wtedy stopnie wojskowe

Rozbawiła mnie natomiast obsługa LCD na G15. Jedyną informacją wyświetlana, oprocz ładnego loga w menu są 4 paski postępu informujące o postępach w expowaniu 4 dróg unlocków. Może i przydatna informacja, ale mogły znaleźć sie tez inne informacje. Patrz Battlefield 2142, który obsługe G15 ma świetną. Może coś nie doszukałem. Może coś wiecej jest, bo jak nie to biedna obsługa G15.

Generalnie gra spodobała mi się. Podoba mi sie to ze jedyna statystyka (jaka dojzalem) jest XP. Nie ma kilow i deathow. To dziala na plus dla gry zespolowej. Statsiarze nie beda sie bac isc odwaznie do przodu. Ich K ratio nie ucierpi. To wielki plus, bo caly czas jest akcja. Gra jest duzo szybsza od BFa. Ale chyba wloniejsza od CSa. Generalnie gra warta zakupu myśle. Acz zaznaczam mało grałem. Po paru dniach zabawy, można będzie wypowiedzieć sie wiecej.

Plusy za optymalizację, mimo wyszystko jakosc grafiki, gameplay i niektore pomysły. Minusy też są. G15, trudny do opanowania gameplay (z poczatku mysle). Jeszcze pewnie minusy jakieś wyjda. Czas pokaze. Do premiery jeszcze 3 tyg.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
CPS
~user



Dołączył: 06 Wrz 2007

Wysłany: Pon Wrz 10, 2007 23:52 Odpowiedz z cytatem

OK DEMO Ssciagnalem z Torrenta.

Na razie nie wiem o co w grze chodzi . Byłem stroggami. Od razu co pierwsze mi sie rzucilo w oczy to BRONIE. NIE PODOBA MI SIE wygląd broni stroggow. Hyperblaster, railgun wygladaly lepiej w QUAKU 2 z Quake2MAX!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
introder
~user



Dołączył: 10 Wrz 2007 Ostrzeżenia: 1

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 03:52 Odpowiedz z cytatem

No więc i ja nieco zrecenzuje owe demko.

Grafika: tak jak napisał durendal jest ładna chociaż nie powala na kolana !
Tutaj dalbym 9/10 nawet za ładne efekty.
Podoaja mi sie wybuchy pojazdow czy nalotow ktore w BF wygladaja zalosnie.

Ale nie stety sa powazne wady.
Czy ktos zauwazyl moze na mapie slonce? tak slonce ktore powinno swiecic. MI sie to udalo wyglada jak jak jakas niewyrazna lampa.

Field ops: dalej jego radio wtapia sie w texture ziemi kiedy lezy.
Ogolnie grafika mozna powiedziec ardzo poszla naprzod w porownaniu do wczensiejszego ET.

Optymalizacja: hmm nie wiem co oni niby poprawili ale mi chodzi tak samo jak beta no moze ciut rzeczywiscie szybciej ale zdazaja sie zacinki.
Najlepsze ylo to ze gralem w 1024x768 i high detalach przy srednio 20-30 fpsach i sporadycznych przycinkach a kiedy zmniejszylem do 800x600 i wylaczylem cienie to owszem fpsy poszly w gore gdzies o 10 ale gra znacznie czesciej przycinala:/
Tagze dla tych co jeszcze nie ściągnęli dema mowie .. nie nastawiajcie sie ze będzie duzo lepiej niż beta.

inna sprawa która mi sie niepodoba to gdzie do holery jest krew? ja rozumiem ze to nie silent hill no ale trochę krwi mogło by lecieć to by uatrakcyjniło grę. Nie mówiąc o tym ze wybucha kolesiowi granat pod nogami a on tylko sie przewraca.

Kolejna rzecz celowanie i tutaj jak dla mnie gra zasługuje na miano gry dla dzieci.

Fatalnie to popsuli. Nie porównuje do BF bo tam to już wogole ale jeśli przypomnimy sobie tamto ET no zauważymy ze pewna różnice.
Czerwone trójkąty nad wrogiem i zmiana koloru celownika kiedy znajdzie sie na sylwetce wroga jest dla mnie lekko mówiąc zjeb...m gry.

Kto mi teraz powie jak okryć sie w krzakach kiedy wisi nad tobą czerwony trójkąt. Nie mówiąc już o specyficznym odgłosie podczas celnych strzałach.

Mozemy zapomniec o pojedynkach 1na1 czy 10 killach z rzedu.

Dzwiek: Chcialbym postawic 10 ale nie moge.
Owszem odglosy broni ladnie brzmia. chamujace samochody rownierz ale niestety odglosy GDF juz nie. Brzmia jak jacys zule z pod sklepu.
w ET voice chat byl jego glownym atuten dodawal klimatu.
Nie bylo ciszy zawsze towarzyszyly nam jakies odglosy trzecie czyli podklad audio do mapy

Gdzie samoloty? wiem ze nie mialo ich byc ale mysle ze troche za malo tych pojazdow. te ladowe jeszce daja rade ale powietrzne choc wrecz dziecinnie latwo sie je rowadzi to w GDF sa malo przydatne.

Niestety ID softweare za duzo zgapil od battlefield.
Nie wiem jak sprawa edzie wygladac na innych mapach ale na valey np helikopter transportowy niczemu niesluzy nikt nim niepodwozi ziomkow.

Bronie aczkolwiek szczegolowe to niezbyt mi sie podobaja. rozumiem ze to niedaleka przeszlosc ale GDF mogla y je miec bardziej naturalne.

Nie wspomne o strogach bo ich zabawki to kompletna porazka i chya nie tylko mi sie ich ronie niepodobaja

Ciekawa opcja jest rozwalanie kół pojazdow zkoda tylko ze czesci rozwalone pojazdu tak szyko znikaja i ze np podzcas uszkodzen nieodrywaja sie dzrzwi no ale trudno.

Gra moze roic wrazenie i wygladac ladnie ale po dluzszym graniu zaczyna nieco nudzic. Nie wiadomo skad mnie zabijaja ja ich ... w ET te postacie yly jakies wieksze i fajnie robilo sie head shoty.
sprubuj tutaj, to juz nie ta sama frajda.

Fajnie ze wystarczy raz strzelic snajperka by zabic delikwenta to jest napewno duzym plusem.

Ogolenie w tej grze czegos brakuje

Mamy ludzi prawdopodobnie usa i lata ok 2050 atakuja nas obcy strog.
Osoiscie lubie filmy w ktorych obcy atakuja ziemie takie jaknp "dzien niepodleglosci" ,"wojna swiatow"itd ale w filmach jest to cos jest taka nutka tajemniczosci czego rakuje tej grze.

Moze gdyby na niebie wisialy olrzymie pojazdy przyslaniajace ziemie jak w"dzien niepodleglosci" albo jakies ciekawe dzwieki, krzyki ludzi gdzies w tle , odglosy bitwy to ardziej mozna bylo y sie wczuc wklimat gry i niegrac tylko dla postzrelania sobie ale poczuc sie jak zolnierz w obronie ludzkosci i udowodnieniu ze ludzki gatunek jest silniejszy albo w przypadku strogow ze inwazja na ludzkosc wlasnie sie zaczela.

Mysle ze za swoich czasow ET bylo ciekawsza gra od QW to za sprawa grywalnosci ktora w tej odslonie niestety jest troszeczke gorsza bo ile mozna sie zachwycac wybuchami czy ladna grafika.
GRa powinna byc nie przewidywalna i zaskakiwac.

Pamietam czasy kiedy gralem w RTcW w demo na mapie omaha beach. To dopiero yly niepzrespane noce.
Pamietacie WAR Room? do dzis pamietam jak wparowalem tam jako alies a w srodku zastalem 6 axis rozdajacych sobie ammo i hp i jak poczestowalem ich granatem eh jeden to nawet wyladowal na lampie a wiec ubaw byl niesamowity mimo iz ta gra grafika niegzreszyla.

Mysle ze poczekam 2 miesiace i zastanowie sie gleboko nad zakupem tej gry.
Producenci wysoko postawili soie poprzeczke przez to przedluzanie premiery , przez scrreny ktore wygladaja ladniej tylko w formie jpg
i wiele inncyh rzezy marketingowych.
Czy udalo im sie? to juz sami ocencie ja mysle ze... tak udalo sie obiecali dobra zabawe i napewno mozna w ta gre sie wciagnac ale mysle ze jest jak narazie 1:0 dla starego ET i nalzey go zapisac do bescelerow.

sory za bledy ale jest 4 w nocy !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Oloo
~user



Dołączył: 24 Cze 2007

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 08:55 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Gdzie samoloty? wiem ze nie mialo ich byc ale mysle ze troche za malo tych pojazdow.


Chyba jednak nie do końca znasz grę...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Krasnal
~user



Dołączył: 04 Kwi 2007 Klan: Highrised

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 10:07 Odpowiedz z cytatem

Aby wyjaśnić i kilka słów ode mnie.
Cytat:
Menu jests troche nieczytelne, HUD podobnie. Za duzo informacji na raz. Ale myśle ze to kwestia przyzwyczajenia.

Przyzwyczajsz się. Ja tam nie mam problemów, a flame w pierwszej publicznej becie był na to ogromny.
Cytat:
Fajny acz chyba nie działający w 100% jest system rank i nagród. Są 4 drogi awansu w rundzie i za xp dostaje sie unlocki. Pomysł nawet fajny. Nie pamięta natomiast gra awansów na stopnie wojskowe. Zawsze zaczynamy od zera. Nie wiem czy to sprawa dema, czy w ogole ta gra nie prowadzi statystyk i awansów. Tylko po co wtedy stopnie wojskowe

System jest działający. Gra nigdy nie będzie zapamiętywać unlocków, bo takie jest założenie. Za to w pełnej wersji każde konto będzie miało swoje statystyki i wtedy będą zapamiętywane rangi itp. Chociaż wciąż będą one tylko do poszpanowania przed znajomymi, bo na serwie korzyści ci nie dadzą.
Cytat:
inna sprawa która mi sie niepodoba to gdzie do holery jest krew?

Z krwią jest fajna sprawa . Po prostu ci geniusze którzy zajmują się oznaczaniem grup wiekowych dla gier, twierdzą, że jak w grze jest krew to wpływa ona źle na umysł dziecka i stworzy z niego morderce, dlatego w tym momencie gdyby była krew to gra miałaby większe ograniczenie wiekowe (patrz W:ET). Dodatkową IMO śmieszną sprawą są kosmici i ludzie, gdyby walka odbywała się tak jak w W:ET czyli ludzie vs ludzie to gra również miałaby wyższe ograniczenie wiekowe. Tak napisano w uzasadnieniu gdy gra otrzymała znaczek "T". A więc InHaste powienieneś się cieszyć bo dzięki temu idąc po ulicy nie zabije cię żaden dzieciak który grał w ET:QW i zobaczył czerwoną bitmapę po strzeleniu do człowieka.
A tak szczerze to mi też bardzo się nie podoba, chociaż świat jest porypany w niemczech zamieniają krew na zieloną żeby nie demoralizować młodzieży. A ktoś za to zgarnia ładną kasę, taki ten świat.
Cytat:
Kolejna rzecz celowanie i tutaj jak dla mnie gra zasługuje na miano gry dla dzieci.

IMO celowanie bazuje tylko na twoim skillu. Rozrzut ma minimalny wpływ więc nie jest to gra bazująca na farcie. I mi to się bardzo podoba.
Cytat:
Cytat:
Kto mi teraz powie jak okryć sie w krzakach kiedy wisi nad tobą czerwony trójkąt.

Nie wiadomo skad mnie zabijaja ja ich ...

Heh wydawało mi się, że ta gra jest przeciwko camperą, a jak sam stwierdziłeś można się gdzieś ukryć i nie wiadomo skąd cie zabiją. SD wypowiadało się w tej kwestii i robili testy ze znacznikami i bez. I jak stwierdzieli bez nich gra stawała się znacznie wolniejsza, bazowała na szczęściu kto koło kogo przemknie niezauważony i nie była już tak emocjonująca (a nazywajcie to sobie skillem w skradaniu - dla mnie jak dwie osoby się nie widzą to luck tej która pierwsza wpadnie na drugą i tyle).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
RAD
~user



Dołączył: 11 Wrz 2007

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 12:02 Odpowiedz z cytatem

Dla mnie ta gra to ogromne rozczarowanie nie będę pisać recenzji bo mi sie nie chce wymienię tylko plusy i minusy:

minusy:

-idiotycznie zachowujące sie pojazdy
-zerowa wytrzymałość pojazdów
-większość broni Stroggów jest bezużyteczna
-rakietnica Agressora niszczy pojazdy latające GDF po jednym strzale i ma auto namierzanie jak podczas jednego życia strąciłem 3 helikoptery szturmowe i 2 transportowe lol
-Mech stroggów jest badziewnie słaby dwa strzały z rakietnicy i go nie ma nawet nie trzeba celować w czułe punkty tak jak w BF2142
-barrrdzo słaba oprawa dźwiękowa
-ogólny chaos
-celność broni do kitu
-gra sama sie nie może zdecydować czy chce być szybką strzelanką w starym stylu czy grą w której sie wykorzystuje pojazdy.
-chaos jeszcze raz

plusy:

-grafa od bidy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
K!ll!ng_Joke
~user



Dołączył: 06 Lip 2007 Klan: #authentic.qw

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 12:09 Odpowiedz z cytatem

RAD napisał:
Dla mnie ta gra to ogromne rozczarowanie nie będę pisać recenzji bo mi sie nie chce wymienię tylko plusy i minusy:

minusy:

-idiotycznie zachowujące sie pojazdy
-zerowa wytrzymałość pojazdów
-większość broni Stroggów jest bezużyteczna
-rakietnica Agressora niszczy pojazdy latające GDF po jednym strzale i ma auto namierzanie jak podczas jednego życia strąciłem 3 helikoptery szturmowe i 2 transportowe lol
-Mech stroggów jest badziewnie słaby dwa strzały z rakietnicy i go nie ma nawet nie trzeba celować w czułe punkty tak jak w BF2142
-barrrdzo słaba oprawa dźwiękowa
-ogólny chaos
-celność broni do kitu
-gra sama sie nie może zdecydować czy chce być szybką strzelanką w starym stylu czy grą w której sie wykorzystuje pojazdy.
-chaos jeszcze raz

plusy:

-grafa od bidy


Jak czytam te minusy to zastanawiam sie czy grales w to samo demo co ja
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
raz3r
~user



Dołączył: 30 Cze 2007 Skąd: Małogoszcz
Klan: authentic-gaming

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 13:23 Odpowiedz z cytatem

ja tez sie zastanawiam
juz mialem 2 bugi czy cóś przejechalem czolgiem przez niezbudowany most i jak sie respawnowalem to w powietrzu stanolem ze spadochronem KILL tylko pomogl
(to bylo w demo)
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fuss
~user



Dołączył: 11 Wrz 2007

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 14:34 Odpowiedz z cytatem

@Sw3aR^

Sam pograłem troche i również dla mnie jest do bani... chaos rozgrywki, grafika... q4 + te niby nowe technologie i cieniowanie... , nie ma tego klimaciku
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
varfare
~user



Dołączył: 25 Kwi 2007 Skąd: Legnica
Ostrzeżenia: 1

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 14:36 Odpowiedz z cytatem

RAD napisał:
Dla mnie ta gra to ogromne rozczarowanie nie będę pisać recenzji bo mi sie nie chce wymienię tylko plusy i minusy:

minusy:

-idiotycznie zachowujące sie pojazdy
-zerowa wytrzymałość pojazdów
-większość broni Stroggów jest bezużyteczna
-rakietnica Agressora niszczy pojazdy latające GDF po jednym strzale i ma auto namierzanie jak podczas jednego życia strąciłem 3 helikoptery szturmowe i 2 transportowe lol
-Mech stroggów jest badziewnie słaby dwa strzały z rakietnicy i go nie ma nawet nie trzeba celować w czułe punkty tak jak w BF2142
-barrrdzo słaba oprawa dźwiękowa
-ogólny chaos
-celność broni do kitu
-gra sama sie nie może zdecydować czy chce być szybką strzelanką w starym stylu czy grą w której sie wykorzystuje pojazdy.
-chaos jeszcze raz

plusy:

-grafa od bidy


Stary tu chyba nie wiesz jakie są załorzenia tej gry. Po pierwsze pojazdy nie mają dawać takiej przewagi jak w bfie, można je zniszczyć wszystkim, nawet nożem czy defibrylatorem. Oprawa dźwiękowa ma być lepsza w pełnej wersji, wydaje ci się że jest chaos bo nie wiesz ocb w tej grze, celność jest ok chociaż mogła by być mniejsza, "-gra sama sie nie może zdecydować czy chce być szybką strzelanką w starym stylu czy grą w której sie wykorzystuje pojazdy." tutaj mnie rozśmieszyłeś... Ta gra to nie jest ET+pojazdy ani bf w stylu et, ET:QW to całkiem odmienna gra, nic nie jest takie same jak w et czy bfie i nie wiem dla czego nadal niektórzy tak uważają. "-rakietnica Agressora niszczy pojazdy latające GDF po jednym strzale i ma auto namierzanie jak podczas jednego życia strąciłem 3 helikoptery szturmowe i 2 transportowe lol" To nie żaden lol tylko takie założenie (patrz wyżej), auto namierzanie jest dobrym rozwiązaniem, bez niego rocket launcher przeciw pojazdom powietrznym był by bezużyteczny.

Co do twojego plusu... Grafika nie jest niesamowita też z jakiegoś powodu. Nie ma tutaj przykładowo HDRu bo zmniejsza widoczność, tak samo nie ma tutaj mgły po to aby każdy widział wszystko z jednego końca mapy do drugiego.

Nie chce mi się komentować tych nieuzasadnionych flameów - rozumiem, że komuś może się coś nie podobać ale komentarz typu "nie będę grać w qw bo grafika jest brzydka, system rozgrywki jest zbyt skomplikowany, panuje tutaj chaos, rozrzut jest zły, ogólnie gra jest do dupy bo już od samego początku nie jest idealna"...

Jeszcze jedno - pisząc, że w QW panuje chaos ośmieszacie samych siebie. Jeśli dłużej pogracie zauważycie, że każdy wykonuje powierzone mu zadanie, nie biega się tutaj bez celu. Gra jest bardzo dynamiczna jeśli porównywać do bfa ale takie jest założenie. Już po tytule (Enemy Territory: [url]Quake[/url] Wars) można wywnioskować, że gra będzie szybka. W końcu to Quake czyż nie? Prędkość gry nie pasuje? Może trzeba popracować nad refleksem?
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sw3aR^
~user



Dołączył: 01 Sty 2007 Klan: Betsson Voodoo Gaming

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 15:27 Odpowiedz z cytatem

no w sumie jak wejdą 24 osoby na 24 i kazda nie będzie wiedziała ocb to rzeczywiście może być niezły chaos
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jason.paury
$Redaktor



Dołączył: 20 Mar 2007 Skąd: Sosnowiec
Klan: team enclave

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 15:58 Odpowiedz z cytatem

A w chaosie czasem znajdzie się osoba, która wie o co chodzi i wtedy jest śmiesznie Na rozgrzewkę polecam szwajcarskie serwery - po wczorajszym chyba mnie już nie lubią
_________________
genetically-engineered killing machine...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
K!ll!ng_Joke
~user



Dołączył: 06 Lip 2007 Klan: #authentic.qw

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 15:58 Odpowiedz z cytatem

Moze mapa nie jest najlepszą mapą, ale ID pewnie dało akurat tą mapę, żeby zaprezentować wiekszość pojazdów obu drużyn. Wogule nie wiem jak można całą grę ocenić po jednej mapie i godzinie gry.. Moje pierwsze wrażenia na becie - bleeeh. Dopiero pare godzin gry odkryło przedemną wiele ciekawych rzeczy, dopiero po czasie człowiek nauczy się obsługiwać wiele ciekawych funkcji, które ID nam tu zaoferowało.
Demo mi sie podoba, i ciesze sie, ze usprawnily sie FPS-y, ale troche mam zal do kodu sieciowego, bo ping nawet jak jest niski to i tak skacze...
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
No_name
~user



Dołączył: 04 Sty 2007

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 16:18 Odpowiedz z cytatem

Powiem tak: TOTALNA PORAŻKA

Całkowity chaos, grafika dość słaba, bronie jakich świat nie widział (niczym z quaka), ogólnie słaby wygląd broni, brak realistyczności (walę go kolesia z bliska 4 razy shotgunem, a ten dalej żyje i w dodatku mnie zabija)...

Zobaczę, może zmienię zdanie jak skumam co i jak.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sp3c
~user



Dołączył: 26 Cze 2007 Skąd: Miastko
Klan: Highrised

Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 16:38 Odpowiedz z cytatem

No_name napisał:


(walę go kolesia z bliska 4 razy shotgunem, a ten dalej żyje i w dodatku mnie zabija)...

Zobaczę, może zmienię zdanie jak skumam co i jak.


Pierw trzeba trafić żeby zabić...To nie shotgun typu cod2
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Demo Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  »
Strona 1 z 11

 
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group