Zdecydowanie największa polska produkcja - The Witcher.
Jak zapewnie wiecie, będzie to dziecko CDProjectu.
Po przeczytaniu kilku tekstów, obejrzeniu trailerów, gameplay'ów doszedłem do wniosku, że ta gra może poradzić sobie z odciągnięciem mnie od Diablo 2.
Owszem wiadomo.
Jak poszukasz na youtube to dowiesz się o technologii, questach, o postaci geralta itd.
Dodatkowo w CD-Action w dodatku od CDProjectu (tak, te reklamy ;]) jest sporo informacji.
_________________
Szczerze licze, że wiedźmin będzie lepszym Gotikiem. A to czemu? Lepsza grafika. Lepszy Gameplay. Rodzima Gra (dlatego kupujmy orginalną ) Dobra fabuła ;] Czyli to co kociaki lubią najbardziej.
Ale to moje oczekiwania i mam nadzieje, że nie będzie zkomercjalizowany bo ostatnie nie zkomercjalizowane cRpg widziałem dawno temu a był to Baldur's Gate
według informacji z CDA
silnik Graficzny to podrasowany silnik Newerwinter Nights 2
w systemie animacji walki wykorzystywana jest technika Moncion Captur czyli aktorzy odgrywają style walki pojedynków a ich ruchy są przenoszone do komputera za pomocą Kamer
czekam na Wiedźmina od ehh od początku
_________________
według informacji z CDA
silnik Graficzny to podrasowany silnik Newerwinter Nights 2
w systemie animacji walki wykorzystywana jest technika Moncion Captur czyli aktorzy odgrywają style walki pojedynków a ich ruchy są przenoszone do komputera za pomocą Kamer
czekam na Wiedźmina od ehh od początku
Wiem, że od Neverwintera i przyznam, że Neverwinter byłby świetny jakby nie:
komercjalizacja i wręcz brak rozwinięcia na kilka sposobów fabuły.
Co do animacji walk są bardzo ciekawe i przyznam, że odwalili kawał dobrej roboty
Osobiście nic nie mam do tego silnika grafika bardzo ładna dobra i przyjemna jedyna wada to bardzo małe lokacje i olbrzymie savy w NWN2 na Dysku C
oby Wiedźmin nie korzystał tak jak NWN2 z modułów bo to był by kataklizm oby świat był otwarty tak jak w Gothic'u, World of Warcraft wtedy był by to cud miód i orzeszki
_________________
Osobiście nic nie mam do tego silnika grafika bardzo ładna dobra i przyjemna jedyna wada to bardzo małe lokacje i olbrzymie savy w NWN2 na Dysku C
oby Wiedźmin nie korzystał tak jak NWN2 z modułów bo to był by kataklizm oby świat był otwarty tak jak w Gothic'u, World of Warcraft
Dodano: Sob Sie 11, 2007 00:10
Osobiście nic nie mam do tego silnika grafika bardzo ładna dobra i przyjemna jedyna wada to bardzo małe lokacje i olbrzymie savy w NWN2 na Dysku C
oby Wiedźmin nie korzystał tak jak NWN2 z modułów bo to był by kataklizm oby świat był otwarty tak jak w Gothic'u, World of Warcraft wtedy był by to cud miód i orzeszki
NvN nawiązuje do Baldur's Gate tam były małe lokacje. Pomysł mi się bardzo podobał dobra sprawa moim zdaniem możesz zapamiętać nawet gdzie dokładnie był mysiopysio który był w lesie czesia. Oto głównie w tym chodzi
zgodzę się że podziemia W Baldur's Gate były małe i ciasne ale jeżeli chodzi o powierzchnię to były one całkiem spore rzadko ograniczane a w NWN2 są wytyczone ścieżki z których nie da się zboczyć nawet na milimetr jeżeli nie wiąże sie to z jakimś questem
_________________
zgodzę się że podziemia W Baldur's Gate były małe i ciasne ale jeżeli chodzi o powierzchnię to były one całkiem spore rzadko ograniczane a w NWN2 są wytyczone ścieżki z których nie da się zboczyć nawet na milimetr jeżeli nie wiąże sie to z jakimś questem
Jak powiedziałem wcześniej:
Sliterin napisał:
Wiem, że od Neverwintera i przyznam, że Neverwinter byłby świetny jakby nie:
komercjalizacja i wręcz brak rozwinięcia na kilka sposobów fabuły.
Poprostu tam trzeba dobrze klikać i w miare dobierać uderzenia i takie tam a gra ogólnie byłaby wyśmienita:
dużo możliwości rozwinięcia postaci:
dużo klas
dużo ras
dużo ekwipunku
dużo umiejętności ;]
A w baldurze Questy same się robiły trzeba było myśleć droga sama się nie znajdywała a przecież nawet kopalnie Nashel w 1 trzeba było hotele przeczesać aby Maga znaleźć
Osobiście nic nie mam do tego silnika grafika bardzo ładna dobra i przyjemna jedyna wada to bardzo małe lokacje i olbrzymie savy w NWN2 na Dysku C
oby Wiedźmin nie korzystał tak jak NWN2 z modułów bo to był by kataklizm oby świat był otwarty tak jak w Gothic'u, World of Warcraft wtedy był by to cud miód i orzeszki
Z tego co wiem to system podróży w wiedźminie bedzie wyglądał tak że po wyjściu z miasta pojawia nam sie mapka gdzie chcemy iść potel load i tam jesteśmy, wiec chyba raczej nie będzie zbyt otawarty ten świat...