opcje graficzne

 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Skrypty i Configi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniu
~user



Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2

Wysłany: Nie Sie 05, 2007 21:32 Odpowiedz z cytatem

moglby mi ktos wytlumaczyc za co sa odpowiedzialne poszczegolne opcje graficzne i za co odpowiadaja w grze? chcialbym wylaczyc pare niepotrzebnych wodorotryskow,ktore pozeraja fps'y i jakie to opcje najlepiej wylaczyc pierwsze co to chcialbym wylaczyc opcje odpowiedzialna za wyswietlanie (drzew,trawy itp... ogolnie przyrody)


_________________
nienawidzę tych wszystkich wstrętnych bredni o Bogu, którego trzymałem się dotąd przez słabość i niewiedzę. Od dziś będzie on dla
mnie wyłącznie przedmiotem odrazy. D.A.F de Sade
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
k0z4k
~user



Dołączył: 16 Sty 2007 Skąd: Opole

Wysłany: Nie Sie 05, 2007 22:58 Odpowiedz z cytatem

radziłbym zmniejszyć Diffuse, Bump i Spectacular do połowy oraz zmniejszyć Foliage Quality, Terrain Quality i Effects level. Wzrost fpsów gwarantowany.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maniu
~user



Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2

Wysłany: Nie Sie 05, 2007 23:17 Odpowiedz z cytatem

i tu mam dylemat tych 3 pierwszych opcji nie mam zamiaru zmniejszac

a opcja ,,efect level,, odpowiada za efekty fizyczne czastkowe w grze realistyczne zachowanie czesci po wybuchach pojazdow spadajace kola rostrzaskujace sie samoloty odbijanie sie pociskow gdy strzela sie pancerze blachy itd..? dobrym tokiem rozumowania ide
_________________
nienawidzę tych wszystkich wstrętnych bredni o Bogu, którego trzymałem się dotąd przez słabość i niewiedzę. Od dziś będzie on dla
mnie wyłącznie przedmiotem odrazy. D.A.F de Sade
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
k0z4k
~user



Dołączył: 16 Sty 2007 Skąd: Opole

Wysłany: Pon Sie 06, 2007 00:24 Odpowiedz z cytatem

Oj, ja tego już nie wiem, ale wiem za to, że więcej low=więcej fps
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maniu
~user



Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2

Wysłany: Pon Sie 06, 2007 00:52 Odpowiedz z cytatem

rzeczywiscie opcja ,,efect level,, odpowiada za roslinosc trawke krzaczki itp... na mapie dalem to na low i flora na mapie mi znikla a to dziadowstwo strasznie fps'o zerne bylo i powodowalo drastyczny zanik klatek

thx kozak wszystko na full oprocz terenu i pogody


btw: foliage quality moze byc na high nie zwalnia drastycznie ta opcja gry
_________________
nienawidzę tych wszystkich wstrętnych bredni o Bogu, którego trzymałem się dotąd przez słabość i niewiedzę. Od dziś będzie on dla
mnie wyłącznie przedmiotem odrazy. D.A.F de Sade
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P.
~user



Dołączył: 08 Paź 2007

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 15:10 Odpowiedz z cytatem

diffuse nie powinno mieć wpływu na fps. w 3d to domyślna jasność shadera
oto te, które więcej kosztują i więcej robią:
blur odpowiada za rozmycie teksturki
bump nadaje efekt wypukłości, troszkę kosztuje
za to odbicia są jednymi z najbardziej kompochłonnych zmiennych
efekty oświetlenia zaraz po tym
kolejnym pożeraczem prawdziwym mocy obliczeniowej jest antyaliasing / wygładzanie krawędzi, żarłoczne są i cienie
pzdr,

Dodano: Pon Paź 08, 2007 15:19
BTW. nie rozkminiłem jeszcze dobrze silnika QW jeśli idzie o ciężar / ilość cząsteczek + wagę generowanego dymu (odpowiadają za to zmienne soft particles oraz effects level). ALE - jeśli zwalnia ci komp podczas eksplozji, latania rakiet itp. to wyłączenie miękkich cząsteczek (mało żarłoczne przy niskich ustawieniach effects level) i zmniejszenie jakości efektów skorygują te minusy.

efekty shadera to takie bajery jak odbicia świetlne na metalu, jakość materiałów. ostro ssą słaby sprzęt.

co się tyczy jakości terenu to megatextures QW naprawdę radzą sobie dobrze z terenem na najwyższych wymaganiach.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jason.paury
$Redaktor



Dołączył: 20 Mar 2007 Skąd: Sosnowiec
Klan: team enclave

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 15:20 Odpowiedz z cytatem

Powiem tak: wczoraj przeleciałem wszystkie dostępne CVars nawiązujące do grafiki. Efekt jest taki, ze nie używam żadnej - to co da się zmienić w menu najbardziej wpływa na wydajność. CVars jedynie polepszają widocznść (jeśli ktoś chce grać jak w Q1).
_________________
genetically-engineered killing machine...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
$towarzysz$
~user



Dołączył: 12 Maj 2007 Skąd: oZo
Klan: =GROM=
Ostrzeżenia: 1

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 17:46 Odpowiedz z cytatem

a ja powiem tak, byle do 18nastki i będę miał w dupie wymagania sprzętowe każdej najnowszej gry a tak to z rok jeszcze muszę się pomęczyć Oby tylko tegoroczne hity i ArmA2/OFP2 odpaliły a będzie dobrze Co do tych wszelkich configów śmigów - wolę mieć max 40FPS niż grać w coś co graficznie przypomina Quake2, jedynymi jakie używam to te na odblokowanie FPS i showFPS.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Skrypty i Configi
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group