Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Laiszt ~user
Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:24 |
|
|
Moze i moglbym wplesc ten temat w wrazenia z bety ale uwazam ze trickjumpy wymagaja osobnego tematu. A wiec jak sie to ma z porownaniem do poprzedniego ET ? Wiadomo w ET byla cala gama roznych tam trickjumpow, walljumpow itp. a nawet powstawaly osobne mapki ktore miescily je wszystkie. A jak jest tutaj ? Z filmikow z bety w ogole nie widzialem zeby ktos skakal ;/ to troche takie nie ETowate. To wkoncu jak, zrezygnowali z tego czy pozostawili ? A jesli to pozostawili to na jakim poziomie ? I czy nadal mozna latac i strzelac z accuracy niemalze 100 procentowego ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
donny-z +VIP

Dołączył: 01 Paź 2006 Skąd: Olsztyn Klan: Frag eXecutors
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:25 |
|
|
tutaj nawet jak strzelasz to nie skaczesz ;p
jumpy wykorzystuje się tylko podczas sprintu zazwyczaj, gdy chcemy szybciej dotrzeć do jakiegoś miejsca
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Laiszt ~user
Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:31 |
|
|
Czyli mozna uznac ze spieprzyli niezle gre ? Bo jednak kopiuja RO, BFa, AA zamiast zrobic cos, czego te gry nie posiadaja - dynamizmu. bo Quake4 dla mnie akurat nie jest gra teamowa i choc ma to skakanie(bo chyba ma, tego sie po Q3 spodziewam) to i tak tego nie rusze. A co Wy sadzicie na ten temat? Chcielibyscie powtorke z ET z tymi walljumpami/trickjumpami i ogolnie jumpami ? Czy wolicie kampienie aka AA(bez obrazy dla graczy AA, kampienie to tez jakis skill)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
donny-z +VIP

Dołączył: 01 Paź 2006 Skąd: Olsztyn Klan: Frag eXecutors
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:39 |
|
|
nie no tam skacząc i trafiając to jest jakaś sztuka, bo mała ilość fpsów na dużo nie pozwala przecież...
oczywiście poskakać sobie można zawsze i wszędzie, a co do dynamizmu to uwierz mi, JEST ^__^
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jogurt ~user
Dołączył: 11 Kwi 2007
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:39 |
|
|
Dynamizm gry to praktycznie ilosc fps-ów ... jak masz mało to gra tak jakby ci wolno chodzi i ma zamułe a jak masz bardzo mało fps-ów to gra ma zwieche .. lecz gdy sie ma powiedzmy stałe 100fps-ów to gra chodzi jak dzika ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Laiszt ~user
Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:47 |
|
|
No to swoja droga ale dynamizm dla mnie to istnieje jak widze biegajacych od lewej do prawej zolnierzy roznych stron tak ze nie wiem co sie dzieje. Bo w AA bez wzgledu na fpsy lezalem 2min w miejscu potem wstawalem bo nerwowo nie wytrzymywalem i tylko jeden strzal.. i czekanie 10min na koniec rundy Tak czy inaczej latajacy zolnierze dodaja wiele do dynamizmu i to chyba dlatego sie tyle gralo w ET, ja go akurat lubialem za system walki ktorego inne gry nie mialy. Potem niby BF2 mial ale po ktoryms patchu mialem z BF2 zrobilo sie AA i bylo porobione.. A teraz sie dowiaduje ze znowu beda lazil i kladl sie i kucal.. ehh.. realizm jest nudny bo mamy go na codzien. A co na ten temat powiedza gracze ET, nie chcielibyscie nadal tego skakania ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
K3nZi ~user

Dołączył: 05 Paź 2006 Skąd: Chełm woj.Lub
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:47 |
|
|
tutaj sie niezgodze.Ilosc FPS nie ma wplywu na dynamizm rozgrywki, jedne co w grze dzieki wiekszej ilosci jest zmieniane to plynnosc ale nie szybkosc rozgrywki.Twoje oko powyzej 100 fps nie rozroznia czy jest to 150 czy 300 fps.. bedziesz widzial tylko tyle ze gra chodzi plynnie.
Co do tematu to moim zdaniem lepiej zeby calosc gry zostala ze starego ET bo to imo najlepszy shoter jaki kiedykolwiek powstal...amen!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Laiszt ~user
Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:52 |
|
|
No wlasnie, piwa K3nZi'emu polac! Dobrze prawi! Gra sie nazywa Enemy Territory: (skakanie itp. po prostu dynamizm) Quake Wars (Quake <-- kolejna skakanka..) a wychodzi mi tu kolejny Battlefield.. Mam gdzies ilosc FPSow bo jak sobie w szachy dam 3459485fpsow to nie zmieni tej gry na dynamiczna.
PS: Nie twierdze ze nie jest dynamiczna bo w nia nie gralem ale chodzi mi tylko i wylacznie o te skakanie w tym temacie.
Ostatnio zmieniony przez Laiszt dnia Wto Cze 26, 2007 12:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Jogurt ~user
Dołączył: 11 Kwi 2007
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:53 |
|
|
Dla mnie gra by była IDEALNA gdyby było koło 80fps stałych !!
I koniec .. to jest tylko to co musze osiągnąc w tej grze !! (no prawie)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
-=Sensimilian=- ~user

Dołączył: 20 Cze 2007
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:59 |
|
|
Zgadzam się z przedmówcami. Ilość fpsów nie ma wpływu na dynamiczność gry.
Co do samych TJtów to takowych nie zauważyłem w ETQW aczkolwiek za pomocą Icarusa możesz niezłe jumpy robić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Laiszt ~user
Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 13:03 |
|
|
Tak ale z tego co widzialem na filmikach to Icarusy sa tylko dostepne dla tych ciot.. ;p Poza tym chyba sie strzelac nie da z tego, nie ? I to niestety sprzet do latania..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
-=Sensimilian=- ~user

Dołączył: 20 Cze 2007
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 13:08 |
|
|
Owszem icarusy są dostępne tylko dla tych ... Stroggów
Strzelać z nich można, ale nie bronią jaką posiadasz łażąc po ziemi tylko granatami, które dość długo wybuchają
Jest to sprzęt do skakania a nie do latania, ponieważ pozwala na wykonywanie skoków [ograniczonych, ponieważ trzeba dać sprzętowi chwilę wytchnienia w celu ponownego naładowania akumulatorków ]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Laiszt ~user
Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 13:14 |
|
|
A to niby fajnie, szkoda tylko tej podstawowej broni wlasnie, bo granaty swoja droga ale jednak sprzydaje sie cos z nabojem ;] I tez to troche niesprawiedliwe ze maja je tylko Stroggowie, uwazam ze ludzie tez powinni miec swoj odpowiednik - cos typu jetpack. Da sie wymyslec, cos mi kiedys kumpel stekal ze Niemcy wlasnie pracuja nad czyms takim, dla wojska oczywiscie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piospi ~user

Dołączył: 24 Cze 2007 Skąd: Warszawa Klan: Wilda D-Link
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 14:11 |
|
|
co do stałej ilości fpsów to chyba będzie tylko w becie
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lambert.exe ~user

Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło? Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-
|
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 15:43 |
|
|
W W:ET trickjumpy były szybkim, sprawnym, często niedozwolonym, sposobem dostania się w różne rejony mapy w których sprawnie położony MG lub Paznerfaust skutecznie zatrzymałby drużynę przeciwną, lub by szybciej wykonać cele misji (Walljump na Oasis, Radar: skok na górce przy głównej bramie, by szybciej zdobyć zachodni radar, skok na dach spawnu Axis). W QW trickjumpy stały się zbędne, w końcu teraz wszędzie można się dostać Icarusem, wyskoczyć z Bumblebee, albo nawet pieszo. W przeciwieństwie do swego protoplasty QW ma bardziej "otwarty" teren, bez chorych, niewidzialnych ścian.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|