Trickjumpy
Idź do strony 1, 2, 3, 4  »
 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Gameplay
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laiszt
~user



Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:24 Odpowiedz z cytatem

Moze i moglbym wplesc ten temat w wrazenia z bety ale uwazam ze trickjumpy wymagaja osobnego tematu. A wiec jak sie to ma z porownaniem do poprzedniego ET ? Wiadomo w ET byla cala gama roznych tam trickjumpow, walljumpow itp. a nawet powstawaly osobne mapki ktore miescily je wszystkie. A jak jest tutaj ? Z filmikow z bety w ogole nie widzialem zeby ktos skakal ;/ to troche takie nie ETowate. To wkoncu jak, zrezygnowali z tego czy pozostawili ? A jesli to pozostawili to na jakim poziomie ? I czy nadal mozna latac i strzelac z accuracy niemalze 100 procentowego ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
donny-z
+VIP



Dołączył: 01 Paź 2006 Skąd: Olsztyn
Klan: Frag eXecutors

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:25 Odpowiedz z cytatem

tutaj nawet jak strzelasz to nie skaczesz ;p

jumpy wykorzystuje się tylko podczas sprintu zazwyczaj, gdy chcemy szybciej dotrzeć do jakiegoś miejsca
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Laiszt
~user



Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:31 Odpowiedz z cytatem

Czyli mozna uznac ze spieprzyli niezle gre ? Bo jednak kopiuja RO, BFa, AA zamiast zrobic cos, czego te gry nie posiadaja - dynamizmu. bo Quake4 dla mnie akurat nie jest gra teamowa i choc ma to skakanie(bo chyba ma, tego sie po Q3 spodziewam) to i tak tego nie rusze. A co Wy sadzicie na ten temat? Chcielibyscie powtorke z ET z tymi walljumpami/trickjumpami i ogolnie jumpami ? Czy wolicie kampienie aka AA(bez obrazy dla graczy AA, kampienie to tez jakis skill)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
donny-z
+VIP



Dołączył: 01 Paź 2006 Skąd: Olsztyn
Klan: Frag eXecutors

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:39 Odpowiedz z cytatem

nie no tam skacząc i trafiając to jest jakaś sztuka, bo mała ilość fpsów na dużo nie pozwala przecież...

oczywiście poskakać sobie można zawsze i wszędzie, a co do dynamizmu to uwierz mi, JEST ^__^
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Jogurt
~user



Dołączył: 11 Kwi 2007

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:39 Odpowiedz z cytatem

Dynamizm gry to praktycznie ilosc fps-ów ... jak masz mało to gra tak jakby ci wolno chodzi i ma zamułe a jak masz bardzo mało fps-ów to gra ma zwieche .. lecz gdy sie ma powiedzmy stałe 100fps-ów to gra chodzi jak dzika ...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Laiszt
~user



Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:47 Odpowiedz z cytatem

No to swoja droga ale dynamizm dla mnie to istnieje jak widze biegajacych od lewej do prawej zolnierzy roznych stron tak ze nie wiem co sie dzieje. Bo w AA bez wzgledu na fpsy lezalem 2min w miejscu potem wstawalem bo nerwowo nie wytrzymywalem i tylko jeden strzal.. i czekanie 10min na koniec rundy Tak czy inaczej latajacy zolnierze dodaja wiele do dynamizmu i to chyba dlatego sie tyle gralo w ET, ja go akurat lubialem za system walki ktorego inne gry nie mialy. Potem niby BF2 mial ale po ktoryms patchu mialem z BF2 zrobilo sie AA i bylo porobione.. A teraz sie dowiaduje ze znowu beda lazil i kladl sie i kucal.. ehh.. realizm jest nudny bo mamy go na codzien. A co na ten temat powiedza gracze ET, nie chcielibyscie nadal tego skakania ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
K3nZi
~user



Dołączył: 05 Paź 2006 Skąd: Chełm woj.Lub

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:47 Odpowiedz z cytatem

tutaj sie niezgodze.Ilosc FPS nie ma wplywu na dynamizm rozgrywki, jedne co w grze dzieki wiekszej ilosci jest zmieniane to plynnosc ale nie szybkosc rozgrywki.Twoje oko powyzej 100 fps nie rozroznia czy jest to 150 czy 300 fps.. bedziesz widzial tylko tyle ze gra chodzi plynnie.
Co do tematu to moim zdaniem lepiej zeby calosc gry zostala ze starego ET bo to imo najlepszy shoter jaki kiedykolwiek powstal...amen!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Laiszt
~user



Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:52 Odpowiedz z cytatem

No wlasnie, piwa K3nZi'emu polac! Dobrze prawi! Gra sie nazywa Enemy Territory: (skakanie itp. po prostu dynamizm) Quake Wars (Quake <-- kolejna skakanka..) a wychodzi mi tu kolejny Battlefield.. Mam gdzies ilosc FPSow bo jak sobie w szachy dam 3459485fpsow to nie zmieni tej gry na dynamiczna.

PS: Nie twierdze ze nie jest dynamiczna bo w nia nie gralem ale chodzi mi tylko i wylacznie o te skakanie w tym temacie.


Ostatnio zmieniony przez Laiszt dnia Wto Cze 26, 2007 12:53, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jogurt
~user



Dołączył: 11 Kwi 2007

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:53 Odpowiedz z cytatem

Dla mnie gra by była IDEALNA gdyby było koło 80fps stałych !!

I koniec .. to jest tylko to co musze osiągnąc w tej grze !! (no prawie)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
-=Sensimilian=-
~user



Dołączył: 20 Cze 2007

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:59 Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z przedmówcami. Ilość fpsów nie ma wpływu na dynamiczność gry.
Co do samych TJtów to takowych nie zauważyłem w ETQW aczkolwiek za pomocą Icarusa możesz niezłe jumpy robić
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Laiszt
~user



Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 13:03 Odpowiedz z cytatem

Tak ale z tego co widzialem na filmikach to Icarusy sa tylko dostepne dla tych ciot.. ;p Poza tym chyba sie strzelac nie da z tego, nie ? I to niestety sprzet do latania..
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
-=Sensimilian=-
~user



Dołączył: 20 Cze 2007

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 13:08 Odpowiedz z cytatem

Owszem icarusy są dostępne tylko dla tych ... Stroggów
Strzelać z nich można, ale nie bronią jaką posiadasz łażąc po ziemi tylko granatami, które dość długo wybuchają
Jest to sprzęt do skakania a nie do latania, ponieważ pozwala na wykonywanie skoków [ograniczonych, ponieważ trzeba dać sprzętowi chwilę wytchnienia w celu ponownego naładowania akumulatorków ]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Laiszt
~user



Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Kraków

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 13:14 Odpowiedz z cytatem

A to niby fajnie, szkoda tylko tej podstawowej broni wlasnie, bo granaty swoja droga ale jednak sprzydaje sie cos z nabojem ;] I tez to troche niesprawiedliwe ze maja je tylko Stroggowie, uwazam ze ludzie tez powinni miec swoj odpowiednik - cos typu jetpack. Da sie wymyslec, cos mi kiedys kumpel stekal ze Niemcy wlasnie pracuja nad czyms takim, dla wojska oczywiscie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Piospi
~user



Dołączył: 24 Cze 2007 Skąd: Warszawa
Klan: Wilda D-Link

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 14:11 Odpowiedz z cytatem

co do stałej ilości fpsów to chyba będzie tylko w becie
_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lambert.exe
~user



Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło?
Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 15:43 Odpowiedz z cytatem

W W:ET trickjumpy były szybkim, sprawnym, często niedozwolonym, sposobem dostania się w różne rejony mapy w których sprawnie położony MG lub Paznerfaust skutecznie zatrzymałby drużynę przeciwną, lub by szybciej wykonać cele misji (Walljump na Oasis, Radar: skok na górce przy głównej bramie, by szybciej zdobyć zachodni radar, skok na dach spawnu Axis). W QW trickjumpy stały się zbędne, w końcu teraz wszędzie można się dostać Icarusem, wyskoczyć z Bumblebee, albo nawet pieszo. W przeciwieństwie do swego protoplasty QW ma bardziej "otwarty" teren, bez chorych, niewidzialnych ścian.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Gameplay Idź do strony 1, 2, 3, 4  »
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group