Nie wiem dlaczego ale jakoś ten klimat gry mnie niezbyt wciąga... Zobaczymy co zaoferuje gra, jak wyjdzie demko... Bo póki co oprócz DX10, silnika graficznego i fizyki te trailery nic innego nie prezentują...
Crysis to gra wypuszczona w celu zaprezentowania mozliwosci enginu nie liczy sie grywalnosc fabula itp. Tworcy sami przyznaja ze single trwa max 10h. Ta gra zostala stworzona tylko po to by sprzedac licencje na "silnik" innym firmom ktore zrobia porzadne gry.
Po obejrzeniu trailerow cryengine wymiata Brakuje mu tylko fizyki zachowania materialow jaka chwali sie lucasarts w swoim nowym engine ;] TAk to all miod i orzeszki. Za 10 lat powstanie "matrix" i zglaszam sie na beta testy niema bata !
Dołączył: 28 Kwi 2007 Skąd: Poznań Klan: Senatus PopulusQue Romanus
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 06:20
Lam, Crysis już ma zaawansowana technike ciał i materiałów ;]
Ostatnio byla prezentacja zachowania fizyki właśnie.
Ogolnie to juz pwostaje pare gier na tym silniku, w tym chodza plotki (i to potwierdzone), o konkurencji dla QW ze staji EA, a dokałdnie połączenie battlefielda i c&c
Dołączył: 13 Mar 2007 Skąd: Wrocław Klan: U care about that ?
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 09:42
Właśnie Crysis jest jak HL2 i tak ja napisał LaM.
Vesper czyżby BF: Bad Company ? a jest jakiś filmik z gameplay'a bo ten render wygląda kiepsko. Po za tym BF:BC to taki nowy "Army of Two" też produkcji EA co dowodzi jak ta firma stoi, "wypuszczamy grę bo trzeba kasę trzepać" (BF2142, NFS U2, MW, Carbon) zero świeżości.
_________________
Lam, Crysis już ma zaawansowana technike ciał i materiałów ;]
Ostatnio byla prezentacja zachowania fizyki właśnie.
Ogolnie to juz pwostaje pare gier na tym silniku, w tym chodza plotki (i to potwierdzone), o konkurencji dla QW ze staji EA, a dokałdnie połączenie battlefielda i c&c
Vesper mi chodzi o proces niszczenia integralnosci przedmiotow. Tzn w crysisie z tego co widzialem np budynek jest zlozony z metalowych plyt i jak wjezdza czolg to poprostu te plyty przestaja byc polaczone i budynek sie sypie. W nowym silniku lucasarts plyty sie wyginaja pod naciskiem a uderzenie w drewniania plyte powoduje ze ona sie rozpada bardzo realistycznie.
Ja jestem też ciekaw, jak to będzie wyglądało w przypadku biegania po śniegu, czy na przykład będzie można się poślizgnąć na zamrożonej wodzie albo wepchnąć kosmitę w zaspę ;d
_________________
Ja tam w Crysisie niczego poza grafa nie widze. Pewnie wiekszość osób będzie wolała podziwiać piękne widoki, niż przechodzić gre, bo jak nic poza grafa o grze nie wiadomo Taki 3D mark wbudowany w gre ;]
_________________