Żałuje, że wcześniej nie zagrałem w tą gre...
Według mnie, najlepsza gra w jaką grałem a jeszcze nie miałem okazji gry w trybie multiplayer! W skrócie: fizyka, model strzelania, realistyka, dowodzenie 3-osobowym teamem, puruszanie się po mieście - 10/10
5,30 min. gameplay'a mojego z bodajże 2. misji.
BF2/2142 przy tej gierce to 'kaszanka' Polecam aaa i czekam oczywiście na 2 część na PC A jakie wy macie o niej zdanie?
Tony, grałem w Ghost Recon: AW 2 i powiem, że gra jest niczego sobie, rewelacyjna pod względem taktycznym i realistycznym (o grafice nie muszę nic mówić) :)
_________________
co Ty, na padzie szybko się przyzwyczajasz, ja na początku w przypadku CoD 3 nie mogłem sobie poradzić, jednakże po trzech dniach wymiatałem już :)
Dlatego tak, jak mówiłem, kwestia przyzwyczajenia ;)
_________________
Gralem w demo i dla mnbie nie dalo sie w to grac, niewygodne sterowanie i tragiczne dowodzenie druzyna, dlugo sie wydaje komendy a druzyna i tak zalapuje po jakims czasie. demo zniechecilo mnie do pelnej wersji.
Długo? Ja używam mapy taktycznej gdy musze np. obdstawić dany budynek, pozatym wszystko jest dostępne w skrótach (scroll + wybierasz opcje - attack, move, cover, follow + środkowy przycisk myszy). Można jednorazowo dla całego teamu (~) np. follow i team trzyma się Ciebie. Wszystko z poziomu paru klawiszy, nie wyłączając sie z rozgrywki, trzeba naprawde troche pograć, gra wg. mnie jest świetna a grałem w mase tytułów.
Dołączył: 13 Mar 2007 Skąd: Wrocław Klan: U care about that ?
Wysłany: Czw Maj 03, 2007 12:21
Imo fizyka!! (może nie cała ale obiektów na pewno <3 AGEIA) niezły gameplay, ale AI team'u ssie (czasem giną jak ostatnie ci...). Autorzy w niektórych misjach przegieli pałe ... 1vs 2 heli i 5 czołgów (przykład). Może nie jest jakaś super rewolucyjna ale gra się bardzo przyjemnie (w większość misji).
Co do porównania konsola czy PC ... na PC to FPS a na konsole to TPP (z tego co widziałem) jaki jest sens takich porównań ? xC
Aha GRAW jest nieco gorsze od SWRC, w tej ostatniej team był bardziej kumaty x)
_________________
Ostatnio zmieniony przez DeV dnia Czw Maj 03, 2007 17:50, w całości zmieniany 1 raz
najlepsze w tym jest to (przynajmniej w GRAW 2 tak było), że jak dostaniesz w klatę to padasz, jak w nogę to ledwo, co chodzisz, a jak w rękę to nie umiesz strzelać
_________________
To samo było w Red Orchestra Ostfront. Wysoka grywalność, bardzo duży realizm.. dobra gra , tak samo jak dobry jest pomysł z karami za obrażenia poniesione w jakiejś części ciała. Tyle, że na multiplayer takie rzeczy odstraszają lamerów, przez co sceny są mniejsze. Przykładem niech będzie Quake albo CS. Nie ważne, w którą część ciała dostaniesz i ile masz życia, zawsze masz aima jak Wasili Zajcew
Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło? Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-
Wysłany: Sob Maj 05, 2007 15:05
Z tymi realistycznymi obrażeniami to sprawa gustu IMO. Ja przeszedłem obie części Deus Ex'a na poziome Realistic (2,3 strzały - jesteś martwy ), a grając w SWAT4 przez sieć zawsze byłem w górnej części tabeli, mimo odnoszonych ran (to nie oznacza jednak, że zawsze byłem najlepszy). Dla mnie to bardzo dobre rozwiązanie w grach, nadające smaczku i wymuszające na graczu specyficznych zachowań takich jak np.: chowanie się. Gdyby tak zrobiono w QW...
_________________
Ale co to by była za gra gdyby ktoś zabijał Cię 1,2 strzałami? Wyglądałoby to tak - wchodzisz na serwer i dostajesz się do drużyny której założono locka i wszyscy z przeciwnej kampują na spawnach Ciekawe jak długo byś wytrzymał na serwerze
_________________