System doświadczenia w ET:QW
Idź do strony 1, 2  »
 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Gameplay
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lambert.exe
~user



Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło?
Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-

Wysłany: Pon Sty 08, 2007 20:55 Odpowiedz z cytatem

Ostatnio doszły mnie pewne głębokie przemyślenia, po tym jak zagrałem parę rundek w ET. Jak wiadomo w ET żołnierz rozwijał swoje umiejętności, w postaci 3 atrybutów: Bronie Lekkie, Zmysł Bojowy i jeden charakterystyczny dla danej klasy. Zobacznie te screeny z ET:QW.

http://img.qwcenter.net/galeria/ahorsie4.jpg

http://img.qwcenter.net/galeria/ahorsie2.jpg

http://img.qwcenter.net/galeria/ahorsie.jpg

Na każdym z tych screenów w lewym dolnym rogu jest tylko JEDEN pasek doświadczenia. Co to by miało znaczyć? Dlaczego twórcy zdecydowali się okroić system rozwoju postaci? Jeśli tak by miało być, to jak by to wyglądało? A może to tylko moje niedopatrzenie?

IMO nie będzie tak jak w oryginalnym ET, gdzie zarówno Soldier i Medic mieli takie same bonusy związane z osiągnięciem np.: 2 poziomu broni lekkich... Każda klasa będzie miała swój własny cykl i sposoby rozwoju. Niewykluczone, że gracz sam będzie decydował o nabytych "skillach"...
Weźmy na przykład Soldiera. Biedak, nosi wyrzutnię rakiet i ma tylko słaby pistolet. Dobrze, a co jeśli po zdobyciu 100 pkt. XP dostanie zamist "klamki" jakiś mały SMG? Covert Ops mógłby po zdobyciu tych 100 XP np.: lepiej hakować urządzenia Stroggów...

Ostatnia rzecz: Prawdopodobnie, GDF i Stroggowie będą mieli zróżnicowane drogi rozwoju. Doświadczony Medyk mógłby rozdawać lepsze apteczki, a tak samo doświadczony Strogg - Technik mógłby nosić większe zapasy Stroyentu?

Co o tym myślicie? Niewątpliwie doświadzczenie będzie w ET:QW przyznawanie na innych zasadach niżw ET, ale oświećcie mnie w tej sprawie i wygłaszajcie własne opinie, bo nadal nie moge tego zrozumieć...
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maniu
~user



Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2

Wysłany: Pon Sty 08, 2007 21:01 Odpowiedz z cytatem

dlamnie mogloby nie byc nawet zadnych statystyk /poziomu doswiadczenia

ale wiekszosci by sie to nie spodobalo i nie przeszlo a szczegolnie statsiarza z bf
_________________
nienawidzę tych wszystkich wstrętnych bredni o Bogu, którego trzymałem się dotąd przez słabość i niewiedzę. Od dziś będzie on dla
mnie wyłącznie przedmiotem odrazy. D.A.F de Sade


Ostatnio zmieniony przez maniu dnia Czw Sty 11, 2007 22:43, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lone
~user



Dołączył: 07 Sty 2007 Skąd: Tychy
Klan: CSG

Wysłany: Pon Sty 08, 2007 21:44 Odpowiedz z cytatem

Oj nie nie nie... Statystyki muszą być na tym polegała siła Et i podjrzewam, że na tym będzie polegać siła qw. Co do systemu rozdawnia xp to myślę, że twórcy wymyślą na pewno coś fajnego. Chciaż hornet trochę mnie zaintrygowałeś tym pojedyńczym paskiem
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Volt
~user



Dołączył: 01 Paź 2006

Wysłany: Pon Sty 08, 2007 22:47 Odpowiedz z cytatem

wczesniej tego nie zauwazylem i moze nawet lepiej? teraz zaczynam sie bac ze ID bedzie chcialo nam zrobic za duzo niespodzianek ktore wcale nie musza byc fajne
OBYM SIE MYLIŁ
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
J4qb3x
~user



Dołączył: 23 Wrz 2006

Wysłany: Pon Sty 08, 2007 23:42 Odpowiedz z cytatem

Hmm... Wg. mnie pasek ten oznacza ilośc XP,a pasek oznacza ilość potrzebną do osiągniecią następnego stopnia ( na screenach prawdopodobnie jest on 1).

Więc, gdy pasek się wypełni, a my otrzymamy następny stopień (np. major etc.) to otrzymamy (lub "wykupimy" sposród wielu możliwych) nowe umiejętności, bronie etc. Jak na razie, to ja to tak widze ;]

W ET były gwiazdki, a ilość XP widoczna była w "limbo" i "pod tabem".. W ET:QW być może dopiero w limbo będziemy mogli zobaczyć jakie umiejętności posiadmy.

Pożyjemy, zobaczymy... Ale nie ma się co martwić ;] ID & Splash nie zepsują sprawy ;]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Draga
~user



Dołączył: 07 Sty 2007 Skąd: Grudziądz

Wysłany: Wto Sty 09, 2007 15:33 Odpowiedz z cytatem

całe szczescie ze beda tylko podstawowe bronie ,,uhh gra bez unlocków jest prawilna,
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lambert.exe
~user



Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło?
Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-

Wysłany: Wto Sty 09, 2007 18:39 Odpowiedz z cytatem

J4qb3x napisał:
Więc, gdy pasek się wypełni, a my otrzymamy następny stopień (np. major etc.) to otrzymamy (lub "wykupimy" sposród wielu możliwych) nowe umiejętności, bronie etc. Jak na razie, to ja to tak widze ;]


KLIK

Spójrzcie na przycisk "Proficiency" pod przyciskami wyboru klasy.
"Proficiency" to po angielsku znaczy: "sprawność","biegłość".

Bingo?
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Volt
~user



Dołączył: 01 Paź 2006

Wysłany: Wto Sty 09, 2007 22:37 Odpowiedz z cytatem

o0 kamien spadl mi z serca... ale wychodzi na to ze XP bedzie dostawało sie ogolnie tylko punkty bedzie mozna wladowac w ktoras ze specjalizacji, wiec nasze umiejetnosci nie beda zalezaly od trubu gry lecz od tego w co dodajemy punkty? inzynier ktory tylko strzela i tylko za to dostaje XP bedzie w expresowym tepie budowal most bo na budowanie stawial dodajac punkty ?
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
masterceo
~user



Dołączył: 27 Lis 2006 Klan: lol

Wysłany: Sro Sty 10, 2007 09:19 Odpowiedz z cytatem

a mi w ET unlocki sie podobaly, zwlaszcza szybszy reload, wiecej ammo i adrenalina!!!!
_________________
duuuuuu*aaaaaaaa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PiranNinja
~user



Dołączył: 24 Paź 2006 Skąd: Częstochowa

Wysłany: Sro Sty 10, 2007 19:09 Odpowiedz z cytatem

haha a ja się domyślam co robi jeden pasek

w et wszystkie xp pkt. były liczone jednym licznikiem

nie pomyśleliście że to może wskazywać całe zgromadzone xp ,
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
adi666
~user



Dołączył: 03 Sty 2007 Skąd: Katowice

Wysłany: Czw Lut 22, 2007 15:35 Odpowiedz z cytatem

Dokładnie, nie oznacza to że będziemy mieć tylko jeden sposob liczenia punktów nawet jeśli za kille i np leczenie dostaniemy ten sam rodzaj XP. Może podział na XP będzie pokazany w Limbo Menu ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PiranNinja
~user



Dołączył: 24 Paź 2006 Skąd: Częstochowa

Wysłany: Sob Lut 24, 2007 00:33 Odpowiedz z cytatem

w limbo jest tylko mapka, eq i wybór klasy tak sądze. Tak na filmikach jest przynajmniej
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mr.4lerGia
~user



Dołączył: 16 Lut 2007

Wysłany: Sob Lut 24, 2007 00:58 Odpowiedz z cytatem

Nie widziales zakladki????
Hornet dal linka
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PiranNinja
~user



Dołączył: 24 Paź 2006 Skąd: Częstochowa

Wysłany: Sob Lut 24, 2007 14:32 Odpowiedz z cytatem

a no tak
tam musi być sysko
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rezro
~banned



Dołączył: 28 Paź 2006

Wysłany: Nie Mar 25, 2007 18:24 Odpowiedz z cytatem

Wg. mnie pomysł z EXP’em choć fajny, wpływał negatywnie na wyważenie z gry. I raczej zredukują go jedynie do stopni, bo i tak już asymetryczne drużyny wprowadzają ryzyko utraty równowagi. Po drugie: Wg. mnie o walce powinny decydować tylko umiejętności gracza, a nie nabyte statystyki, pogłębiające jedynie rozdział między początkującymi, a weteranami i to na niekorzyść amatorów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Gameplay Idź do strony 1, 2  »
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group