Co sądzicie o braku możliwości obsługi wrogich pojazdów?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  »
 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Gameplay
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy uważasz uniemożliwienie obsługi wrogich pojazdów za dobry pomysł?
Tak
65%
 65%  [ 69 ]
Nie
34%
 34%  [ 36 ]
Wszystkich Głosów : 105

Autor Wiadomość
Rezro
~banned



Dołączył: 28 Paź 2006

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 15:56 Odpowiedz z cytatem

Jako że i tak nie ma o czym gadać, to niech będzie choćby to:

Co sądzicie o braku możliwości obsługi wrogich pojazdów?

https://quakewars.pl/news-92-Po(...)komentarze
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sliterin
~user



Dołączył: 07 Mar 2007 Ostrzeżenia: 1

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 16:04 Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem jest to dobry pomysł. Poprostu wyszło by tak, że jak przejmiesz pojazdy wroga to wróg szans żadnych nie ma.
Po 2 w fabule gry też by to niepasowało bo jak by GDF mógł obsługiwać pojazdy strogga i na odwrót
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
eGOKU
~user



Dołączył: 16 Gru 2006 Skąd: Warszawa
Klan: Wilda D-Link

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 16:21 Odpowiedz z cytatem

Mi tam ten pomysł się nie podoba, bo lubię kampić na spownach, a w szczególności pojazdem wroga
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
donny-z
+VIP



Dołączył: 01 Paź 2006 Skąd: Olsztyn
Klan: Frag eXecutors

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 16:57 Odpowiedz z cytatem

moim zdaniem to zwała jest, obsługiwać pojazdy wroga, bo pójdzie ci kilka rusherów, zabierze i będzie tym jeździło i rozwalało wszystko, co się rusza...
wtedy gra będzie stracona...
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pablik
~user



Dołączył: 05 Gru 2006 Skąd: Rzeszów
Klan: peXg

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 18:25 Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie średni pomysł. Chociaż zależy pod jakim kontem na to patrzeć. Ze strony realizmu (o ile taki w ogóle występuje w QW) jest na +, bo jak już pisałem skąd niby ludzie maja wiedzieć jak kierować pojazdami kosmitów I na odwrót, chociaż bardziej prawdopodobne jest to, że stroggowie umieją posługiwać sie ludzkimi pojazdami. Jeżeli patrzeć pod kontem grywalności jest to duże ułatwienie, bo nie musimy chronić naszych pojazdów przed dostaniem się w niepowołane ręce.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
masterceo
~user



Dołączył: 27 Lis 2006 Klan: lol

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 18:48 Odpowiedz z cytatem

wg mnie jest to znakomity pomysl bo:
1. nie ma sytuacji, ze jakis poj**** kamper kradnie najsilniejszy pojazd na mapie i roz**** wszystkich i wszystko
2.w BF2 ogolnie wqrzaja mnie pojazdy, ale najbardziej mnie wkurza to, ze jak wygrywamy to wrog stosuje taktyke "zaj*** im te czolgi i huzia na juzia!!!"
3.strogg:skad ci bezmozgowcy maja wiedziec jak kierowac pojazdami ziemian
GDF:the same...
_________________
duuuuuu*aaaaaaaa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
DeV
~user



Dołączył: 13 Mar 2007 Skąd: Wrocław
Klan: U care about that ?

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 18:50 Odpowiedz z cytatem

WhoCare's ?! SD tak wymyśliło i już jak to się sprawdzi ? nikt po za testerami nie wie. Zostawienie pojazdu "bo i tak go nie przejmą" ? Widzieliście pewnie mnóstwo filmików i widzieliście puste sprzęty zostawione na środku drogi ?
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
TigeR
~user



Dołączył: 26 Mar 2007 Klan: HardAttack ;)

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 22:06 Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi sie, ze pomysl jest dobry, nie trzeba bedzie sie tak martwic o nasze pojazdy (szczegolnie na sparach)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
maniu
~user



Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 22:24 Odpowiedz z cytatem

ciekawe czy jakby nie bylo pojazdow w qw,to ta gra wzbudzalaby takie same zainteresowanie wsrod spolecznosci bf ?


btw: nie widzialem tutaj screenow tych mapek

http://picsorban.com/upload/artic1.jpg
http://picsorban.com/upload/valley1.jpg

na moje oko Ark i Valley
_________________
nienawidzę tych wszystkich wstrętnych bredni o Bogu, którego trzymałem się dotąd przez słabość i niewiedzę. Od dziś będzie on dla
mnie wyłącznie przedmiotem odrazy. D.A.F de Sade


Ostatnio zmieniony przez maniu dnia Nie Kwi 08, 2007 23:09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bishop
~user



Dołączył: 08 Kwi 2007 Skąd: bydgoszcz
Klan: !CPL!

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 22:49 Odpowiedz z cytatem

Pojazdy i inne rzeczy to urozmaicenie gry
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Sw3aR^
~user



Dołączył: 01 Sty 2007 Klan: Betsson Voodoo Gaming

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 23:10 Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czy pozostawione pozjazdy po jakimś czasie będą same wybuchały tak jak w BF2

http://picsorban.com/upload/valley1.jpg

Umie ktoś powiedzieć w którym miejscu będą się spawnowały ten pojazdy ?? bo jeśli w bazie głównej to stroogowie mają po nie dojeżdżać czy raczej będzie oddzielny spawn w bazie ??
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maniu
~user



Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 23:12 Odpowiedz z cytatem

mam nadzieje,ze pojazdy beda tylko malym urozmaiceniem i nie bede mialy tak drastycznego wplywu na rozgrywke a glownie piechota bedzie nadawala dynamiki grze


mam traumatyczne wspomninia z call of duty united ofensive

Dodano: Nie Kwi 08, 2007 23:26
Cytat:
Ciekawe czy pozostawione pozjazdy po jakimś czasie będą same wybuchały tak jak w BF2 Wink

http://picsorban.com/upload/valley1.jpg

Umie ktoś powiedzieć w którym miejscu będą się spawnowały ten pojazdy ?? bo jeśli w bazie głównej to stroogowie mają po nie dojeżdżać czy raczej będzie oddzielny spawn w bazie ?? Embarassed



spawn point pojazdow strrogow na mapie valey bedzie tutaj (glowna baza strogow)

mozna to zobaczyc po nalozeniu na calej mapie drugiego screena pokazujacego glowna baze i po przypatrzeniu mozna dostrzec tam pojazdy obcych

prosze zrobilem screena calej mapy z zaznaczonym i zrzuconym kolejnym shotem na baze z pojazdami na spownie glownym przynajmniej tak wnioskuje,ze to glowny jest po tym wielkim embelancie strgow


_________________
nienawidzę tych wszystkich wstrętnych bredni o Bogu, którego trzymałem się dotąd przez słabość i niewiedzę. Od dziś będzie on dla
mnie wyłącznie przedmiotem odrazy. D.A.F de Sade


Ostatnio zmieniony przez maniu dnia Nie Kwi 08, 2007 23:35, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sw3aR^
~user



Dołączył: 01 Sty 2007 Klan: Betsson Voodoo Gaming

Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 23:29 Odpowiedz z cytatem

Czyli pewnie będzie oddzielny spawn w bazie

PS.Zreszta wyjdzie w praniu
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Exil
~user



Dołączył: 08 Paź 2006 Klan: HardAttck 4 ever

Wysłany: Pon Kwi 09, 2007 01:44 Odpowiedz z cytatem

Wszystkie pomysły SD jak na razie były dla mnie ok, prócz tego. A czemu ? bo 2 lata prawie gram w BF2 i tam trzeba było martwić się o pojazd, żeby nam go nie ukradli, dzięki temu grało się jeszcze ciekawiej. W et:qw wysiądę z pojazdu na środku mapy to i tak przeciwnik go nie zabierze, co najwyżej ktoś z drużyny. Kolejna sprawa to klanówki, bo jak wiadomo FFA Sux . W BF wiele taktyk opierało się na tym żeby ukraść pojazd przeciwnikowi, wiem że w QW nie będą one takie ważne, jednak o ile łatwiej by się grało jak by przeciwnik nie miał wsparcia lotniczego? a teraz może sobie stać przez całą mapkę nie ruszane i każdy będzie miał je w dupie, do puki mu ten pojazd nie będzie potrzebny. to tyle ode mnie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
DeV
~user



Dołączył: 13 Mar 2007 Skąd: Wrocław
Klan: U care about that ?

Wysłany: Pon Kwi 09, 2007 09:34 Odpowiedz z cytatem

No i ? przynajmniej nie będzie głupich sytuacji z bf'a to 1.
2. BF to nie QW (po raz kolejny i dalej nie rozumiecie)
3. tak nie będziesz się martwił że go przejmą, martw się by go zniszczyć... bo jak na razie nie widziałem by pojazdy same się niszczyły.

Co do pojazdów Stroggi bronią się fazami jak w et więc parę pojazdów na pewno będzie (we wczesnych fazach) spawnować się na początku (tak sądze xF).

chyba all
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Gameplay Idź do strony 1, 2, 3, 4  »
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group