Regulamin

 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Mix Cup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CommonSense
$Redaktor



Dołączył: 04 Lut 2008 Skąd: B-stok
Klan: [1stCav]

Wysłany: Sob Cze 14, 2008 17:20 Odpowiedz z cytatem

Regulamin turnieju MixCup.

**1.1. Przedmiot i Organizator**

* Przedmiotem regulaminu jest turniej Mix Cup. Organizatorem jest serwis QuakeWars.pl.
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany części, bądź całości zasad zawartych w regulaminie, w dowolnym momencie. Informacje o zmianach w regulaminie zostaną ogłoszone przez organizatora na stronie www.quakewars.pl.

**1.2. Akceptacja regulaminu**


* Gracze uczestniczący w Mix Cup powinni przestrzegać wymienionych poniżej zasad w każdym momencie. Zapisanie się do turnieju jest potwierdzeniem tego, iż każdy członek klanu, akceptuje i będzie się stosował do wymienionych poniżej zasad.


**1.3. Zachowanie uczestników**

* Uczestnik rozgrywek zobowiązany jest do zachowania zgodnego z duchem Fair Play. W przypadku użytkownika naruszającego zasady regulaminu zostaną wyciągniete adekwatne konsekwencje, z usunięciem z rozgrywek włącznie.
* O wymiarze kary decyduje każdorazowo organizator turnieju.

**1.4. Narodowość gracza**

* Wyłącznie obywatele Polski mogą brać udział w rozgrywkach.

**1.5. Sytuacje sporne nieujęte w regulaminie**

* W sytuacjach spornych, które nie zostały objęte regulaminem, ostateczną decyzję ma prawo podjąć organizator rozgrywek, bądź też osoba przez niego wyznaczona.

**1.6. Zespół**

* Zespoły sześcioosobowe, składy zespołów zostaną wybrane/wylosowane przez organizatorów.

----

**2. Wersja gry**

* Oficjalną wersją gry, na której rozgrywane będą mecze w ramach turnieju jest ETQWPro.
* Jednocześnie zastrzega się, że w trakcie trwania turnieju obowiązuje najnowsza wersja ETQW i ETQWPro.

----

**3. Restrykcje**

**3.1. Ruch i Strzelanie**

* Wychylanie się na boki jest dozwolone.
* Strzelanie podczas wychylenia na boki nie będzie możliwe.
* Leżenie jest dozwolone.
* Prędkość na boki w sprincie: 352
* Widok z 3 osoby dozwolony z celownikiem.
* Strzelanie z 3 osoby dozwolone.
* System celowania z ETQWPro.
* Brak przeładowywania podczas sprintu.
* Szybkie uśmiercanie nieprzytomnych na ziemi, w standardowych zakresach.

**3.2. Pojazdy**

* Pojazdy latające są niedozwolone (nie włączając w to ikara)
* Maksymalnie jeden ciężki pojazd na drużynę (ciężkie pojazdy: Cyclop, Desecrator, Titan)
* Maksymalnie jeden średni pojazd na drużynę (średnie pojazdy: Hog, Trojan)
* Zakaz używania jakichkolwiek ciężkich pojazdów w ostatniej fazie rozgrywki (Jeśli w momencie rozpoczęcia ostatniej fazy korzystasz właśnie z takiego pojazdu, to musisz go opuścić.).

**3.3. Bronie**

* Maksymalny limit Rail Gun / Sniper Rifle na drużynę wynosi 1.
* Maksymalny limit HyperBlaster/GPMG na druzynę wynosi 1.
* Maksymalny limit rakietnic/obliteratorów na drużynę wynosi 2.

**3.4. Zrzuty**

* Maksymalnie po jednym AVT/APT/AIT na drużynę. Czyli można mieć maksymalnie 3 różne wieżyczki.
* Maksymalnie jedna artyleria na drużynę.

**3.5. Klasy**

* Zakaz radaru jako zrzut.
* Latające drony u Stroggów są dozwolone.
* Brak granatów z krat medyków.
* Maksymalnie 6 min na drużynę.
* Szybkie wskrzeszanie/tworzenie punktów odrodzenia u Stroggów.

----

**4. System rozgrywki**

**4.1. Rozgrywka**

* Rozgrywki są prowadzone w systemie Double Elimination. DE dzieli sie na 2 drabinki - wygranych czyli WB i przegranych czylo LB - z każdej z nich wychodzi jedna drużyna. Zespół który przegra w WB nie odpada z turnieju tylko trafia do LB i tam wciąż MA SZANSE NA ZWYCIĘSTWO. Team z LB w finale musi wygrać jedną walkę więcej niż zespół z WB.

**4.2. Mapy**

* Area 22
* Ark
* Island
* Salvage (Fast)
* Sewer
* Volcano (Fast)

**4.3. Losowanie Map**

* Mapy zostaną wybrane/wylosowane przez organizatorów na każdą runde rozgrywek.

----

**5. Rozgrywki**

**5.1. Miejsca spotkań przed meczem **

* Przed rozpoczęciem meczu obydwa zespoły powinny spotkać się na oficjalnym kanale IRC turnieju, najpóźniej 15 minut przed rozpoczęciem spotkania.
* Adres kanału IRC:
o Serwer IRC: irc.quakenet.org
o Kanał główny: #quakewars.pl
* W przypadku jakichkolwiek niejasności gracz, który poinformował administratora o swojej obecności, bądź widnieje w logach kanału IRC, ma większą szansę na pozytywne rozpatrzenie spornych kwestii.

**5.2 Terminy**

* Czas i miejsce meczów ustalają administratorzy. Mają oni również prawo do wprowadzania zmian.
* Jeżeli dana drużyna nie może stawić się na umówione wcześniej spotkanie powinna jak najszybciej poinformować o tym fakcie swojego przeciwnika jak i administratorów.

**5.3. Nie stawienie się na spotkanie**

* Dwukrotne nie stawienie się gracza na ustalony termin, bez wcześniejszego poinformowania organizatorów skutkuje wyrzuceniem z turnieju.

**5.4. Serwer gry**

* Mecze odbywają się na serwerach wyznaczonych przez organizatorów.

**5.5. Błędy mapy**

* Używanie jakichkolwiek błędów map (tzw. exploity) jest zabronione. W przypadku wykrycia należytą akcję podejmuje organizator, kara jest ustalana poprzez wewnętrzne głosowanie administratorów turnieju.

**5.6. Gra w niepełnym składzie**

* W przypadku wystąpienia niewystarczającej liczby graczy jednej z drużyn, niezależnie od powodu, może ona przystąpić do meczu w niepełnym składzie przeciwko pełnemu składowi drużyny przeciwnej. Minimalna liczba graczy dopuszczona do rozgrywki to standardowa liczba graczy ustalona w regulaminie rozgrywek minus jeden.
* Drużyna przeciwna może samodzielnie zadecydować czy rozegrać mecz w pełnym składzie, czy też w celu uczynienia rozgrywki fair, odjąć jednego ze swoich zawodników.
* W wyjątkowych sytuacjach mecz może zostać przełożony, ale wyłącznie pod warunkiem, że obydwie drużyny, a także administratorzy rozgrywek wyrażą na to zgodę.

**5.7. Zmiany graczy podczas meczu**

* Zmiany graczy w czasie trwania meczu mogą nastąpić w każdej chwili
* Zmiany graczy nie powinny trwać dłużej niż 5 minut. W przypadku przekroczenia przewidywanego na zmiany pięciominutowego okresu czasu, gra może zostać wznowiona z mniejszą ilością graczy po stronie drużyny, która przekroczyła limit czasu na zmiany. Brakujący gracze dołączą w momencie, gdy będą na to gotowi.

**5.8. Wyjście z gry**

* Jeżeli uczestnik spotkania opuści grę w czasie jej trwania (np. disconnect wskutek problemów technicznych), gra zostaje albo zatrzymana (pause), albo mapa zrestartowana, pod warunkiem, że przeciwnik wyrazi na to zgodę. W przypadku takiego opuszczenia serwera, zawodnik rezerwowy może wejść do gry w miejsce gracza, który opuścił serwer.
* Podczas jednej mapy można wykonać maksymalnie 6 pauz, po 3 pauzy na drużynę. Pauza trwa 2 minuty.

**5.9. Rezultaty**

* Obydwa zespoły biorące udział w spotkaniu zobowiązane są i odpowiedzialnie za podanie poprawnego rezultatu końcowego meczu. Mogą one również dodać szczegółowy raport z meczu, w którym opisują przebieg spotkania i najciekawsze ich zdaniem wydarzenia z rozegranego meczu.
* eżeli wystąpią niejasności i niezgodności w podanym wyniku z rozegranego spotkania, obydwa zespoły powinny wylegitymować podany przez siebie wynik dowodami rzeczowymi w postaci mediów z gry wyraźnie pokazujących wynik końcowy rozegranego meczu.

**5.10. Dema**

* Jeżeli uczestnik spotkania podejrzewa przeciwnika o złamanie regulaminu podczas meczu, może natychmiast zażądać okazania przez podejrzanego nagranego dema z meczu.

**5.11. Obserwatorzy**

* W trakcie trwania meczu na serwerze nie mogą przebywać żadni obserwatorzy.
* Wyjątkiem są administratorzy, którzy mogą wejść na serwer w dowolnym momencie, ETQW:TV, HSTV oraz radio

**5.12. Protesty**

* Protesty są akceptowane od każdego uczestnika pucharu
*
Podczas meczów dostępny sędzia na IRCu, który na bieżąco rozstrzygać będzie wszelkie wątpliwości i spory.

**5.13. Cheaty**

* Gracze złapani na cheatach zostają automatycznie wykluczeni ze wszystkich edycji turnieju, nawet tych przyszłych. Cheat = perm ban.
* W razie potrzeby zastępują ich gracze rezerwowi
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Mix Cup
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by mahq.pl © 2001, 2005 phpBB Group