Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_KaszpiR_ $Redaktor

Dołączył: 27 Gru 2006 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 01:20 |
|
|
Niektórzy z was maja szansę zagrać w niepubliczną wersję etqwpro 0.04, gadałem ze SpaceCommanderem i zakazał rozpowszechniania tej wersji - powiedzial ze jej wypuszczenie to kwestia kilku godzin albo dni.
w 3 osoby przetestowalismy kilka aspektow gry, glownie spread - mozna ustawic spread jak e ET, ale wtedy WSZYSTKIE bronie nie maja rozrzutu (nie pamietma jak pojazdy, ale rakiety nadal opadaja) a to oznacza ze nie trzeba zoomowac i chyba najlepsza giwera bliskim starciu jest shotgun, a snajperkami nie trzeba zoomowac ale sa wolne. Chyba nie musze mowic ze hyper w tej wersji celowania ustepuje gpmg, ktore staje sie masakrujaca kociarka.
pelna lista zmian http://kaszpir.hlds.pl/etqw/et(...)ngelog.txt
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mad ~user

Dołączył: 01 Lis 2007 Skąd: Kalisz Klan: [KmH]Clan
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 01:35 |
|
|
nie podoba mi się robienie z ETQW - ET
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pumex ~user
Dołączył: 08 Lis 2007 Ostrzeżenia: 3
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 01:56 |
|
|
a imho to dobry kierunek tylko wydaje mi się ze pół roku za późno... dobrze by było jakby hitbox był normalnej wielkości ale to już raczej prosba do sd a nie do tworcow promoda
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stinger ~user

Dołączył: 18 Kwi 2007 Klan: FF.X-Fi
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 02:19 |
|
|
Spread jak z ET jest z dupy ze tak powiem. Hyper to maszynowa snajperka, shotgun punktowy plz. Duele chyba polegaly by na tym "kto pierwszy strzeli". W ET przy duelach podbijalo bron jak sie dotawalo tu tego nie ma dlatego taki spread jest raczej malo grywalny. Co innego lock teams itd - moze niedlugo ta gra "wyjdzie na ludzi"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Voitech ~user

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 02:35 |
|
|
Cytat: |
Hyper to maszynowa snajperka, shotgun punktowy |
Z changeloga wynika ze spread da sie ustawic wiec nie jest zle imho im wiecej cvarow tym lepiej
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
shishka ~user

Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: krk Klan: C4 Ostrzeżenia: 3
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 08:07 |
|
|
pozytywne wrażenia jak dla mnie i g_skippostprocess to kilka sprawdzonych klatek w góre, ogólnie bekowo sie gra na spreadzie z et ale nie powinien zostac wprowadzony, juz ten z etqwpro wprowadził zamieszanie z hb
|
|
Powrót do góry |
|
 |
chelmianin ~user
Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 09:01 |
|
|
- Added a cvar which lets you control the "movement style".
si_sprintstyle [0,...,1]
0 = vanilla ETQW
1 = Allow to sprint sidewards, allow to sprint while reloading
Nareszcie ktoś poszedł po rozum do głowy.
- g_skipAtmosphericEffects be sure to set this to 1 before you load the map, skips rain, snow etc
Tutaj nawet jeszcze bardziej. Cały czas zadziwia mnie głupota SD, ale nieważne...
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Krasnal ~user
Dołączył: 04 Kwi 2007 Ostrzeżenia: 3
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 09:42 |
|
|
A co jest głupiego w tym, że w grze pada śnieg? Rzeczywiście istny kretynizm będzie padał śnieg i nie można go wyłączyć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
shishka ~user

Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: krk Klan: C4 Ostrzeżenia: 3
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 11:30 |
|
|
to że są przez to warpy na niektórym sprzęcie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_KaszpiR_ $Redaktor

Dołączył: 27 Gru 2006 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 14:18 |
|
|
warpy przez snieg? no prosze cie, to raczje ktos ma chalowa grafike
wydaje mi sie ze predzej serwery bardzij warpia same z siebie niz z powodu sniegu u klienta
a co do spreadu z et to masakra, rail jest calkiem ok na duze odleglosci, ael wtedy czuje sie ze snajpa reloaduje BARDZO WOLNO
ja uwazam ze powinna byc opcja przeladowywania podczas sprintu ale zeby zwiekszac sprint na boki, to nie wiem, bo to ludzie juz tancza na boki z kucaniem i wlasciwie teraz to na sprincie to bedzie mega szybkie i przy tym byle roznica pingu bedzie robic kolosalne roznice w celowaniu a co dopiero warpy.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
K!ll!ng_Joke $Redaktor

Dołączył: 06 Lip 2007 Klan: FearFactory X-Fi
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 14:56 |
|
|
spread mniejszy powinien byc ale w podstawowych broniach, a nie ciezkich...
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
chelmianin ~user
Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 15:46 |
|
|
Co jest w tym głupiego? Przeszkadza w grze, zjada fpsy.
Jakoś nie znam nikogo normalnego, kto gra z cg_atmosphericEffects 1 w ET.
Właśnie dlatego nie dałem rady polubić tej sceny, za takie idiotyczne podejście... "a w czym to przeszkadza?" - w NICZYM, ale imo każdy powinien mieć możliwość dostosowania ustawień do swoich potrzeb, a że opóźnieni ludzie z SD tego nie rozumieją, to nie znaczy, że sami gracze też mają do tego prawo. EOT.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
K!ll!ng_Joke $Redaktor

Dołączył: 06 Lip 2007 Klan: FearFactory X-Fi
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 15:59 |
|
|
chelmianin napisał: |
Co jest w tym głupiego? Przeszkadza w grze, zjada fpsy.
Jakoś nie znam nikogo normalnego, kto gra z cg_atmosphericEffects 1 w ET.
Właśnie dlatego nie dałem rady polubić tej sceny, za takie idiotyczne podejście... "a w czym to przeszkadza?" - w NICZYM, ale imo każdy powinien mieć możliwość dostosowania ustawień do swoich potrzeb, a że opóźnieni ludzie z SD tego nie rozumieją, to nie znaczy, że sami gracze też mają do tego prawo. EOT. |
ET milo inny engin .. A i kompy w tamtych czasach byly z deka mniej wydajne..
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
chelmianin ~user
Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 16:34 |
|
|
Przeczytaj jeszcze raz pierwsze zdanie - "przeszkadza", to 100 razy ważniejsze niż ten 1 fps. Idealną grafiką jest ta uzyskiwana po użyciu riva tunera i picmipa 15. Niestety jest to zabronione w ET. Nie umiem znaleźć NAJMNIEJSZEGO zastosowania dla JAKICHKOLWIEK bajerów graficznych w multiplayerze. Jeśli ktoś nie umie grać bez tych wszystkich bajerów świetlnych, filtrowania anizotropowego i deszczu, to żal mi takiej osoby.
Jedyną opcją, z której bardzo dużo graczy nie rezygnuje, to widok broni. W niektórych grach przydają się jeszcze cienie (FEAR np.). Nie zmienia to jednak faktu, że opcje graficzne powinny być w jak największym stopniu edytowalne.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_Amigo ~user

Dołączył: 29 Paź 2007 Skąd: Gniezno Klan: kapoks Ostrzeżenia: 4
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 17:08 |
|
|
ma być bieganie sprintem na boki, zawsze tak cialem w et i po pierwszym kontakcie z etqw strasznie sie zdziwilem ze tego nie ma, duele sa wolniejsze ;d
tylko postacie powinny sie meczyc, bo tak to nie ma sensu
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|