ETQWPro 0.04
Idź do strony 1, 2  »
 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Ogólnie o ET:QW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_KaszpiR_
$Redaktor



Dołączył: 27 Gru 2006 Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 01:20 Odpowiedz z cytatem

Niektórzy z was maja szansę zagrać w niepubliczną wersję etqwpro 0.04, gadałem ze SpaceCommanderem i zakazał rozpowszechniania tej wersji - powiedzial ze jej wypuszczenie to kwestia kilku godzin albo dni.

w 3 osoby przetestowalismy kilka aspektow gry, glownie spread - mozna ustawic spread jak e ET, ale wtedy WSZYSTKIE bronie nie maja rozrzutu (nie pamietma jak pojazdy, ale rakiety nadal opadaja) a to oznacza ze nie trzeba zoomowac i chyba najlepsza giwera bliskim starciu jest shotgun, a snajperkami nie trzeba zoomowac ale sa wolne. Chyba nie musze mowic ze hyper w tej wersji celowania ustepuje gpmg, ktore staje sie masakrujaca kociarka.

pelna lista zmian http://kaszpir.hlds.pl/etqw/et(...)ngelog.txt
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mad
~user



Dołączył: 01 Lis 2007 Skąd: Kalisz
Klan: [KmH]Clan

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 01:35 Odpowiedz z cytatem

nie podoba mi się robienie z ETQW - ET
_________________
#kmh.pl @ QuakeNet

[KmH]REKRUTACJA www.kmh-clan.com

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
pumex
~user



Dołączył: 08 Lis 2007 Ostrzeżenia: 3

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 01:56 Odpowiedz z cytatem

a imho to dobry kierunek tylko wydaje mi się ze pół roku za późno... dobrze by było jakby hitbox był normalnej wielkości ale to już raczej prosba do sd a nie do tworcow promoda
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stinger
~user



Dołączył: 18 Kwi 2007 Klan: FF.X-Fi

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 02:19 Odpowiedz z cytatem

Spread jak z ET jest z dupy ze tak powiem. Hyper to maszynowa snajperka, shotgun punktowy plz. Duele chyba polegaly by na tym "kto pierwszy strzeli". W ET przy duelach podbijalo bron jak sie dotawalo tu tego nie ma dlatego taki spread jest raczej malo grywalny. Co innego lock teams itd - moze niedlugo ta gra "wyjdzie na ludzi"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Voitech
~user



Dołączył: 21 Paź 2007

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 02:35 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Hyper to maszynowa snajperka, shotgun punktowy

Z changeloga wynika ze spread da sie ustawic wiec nie jest zle imho im wiecej cvarow tym lepiej
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
shishka
~user



Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: krk
Klan: C4
Ostrzeżenia: 3

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 08:07 Odpowiedz z cytatem

pozytywne wrażenia jak dla mnie i g_skippostprocess to kilka sprawdzonych klatek w góre, ogólnie bekowo sie gra na spreadzie z et ale nie powinien zostac wprowadzony, juz ten z etqwpro wprowadził zamieszanie z hb
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
chelmianin
~user



Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Chełm

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 09:01 Odpowiedz z cytatem

- Added a cvar which lets you control the "movement style".
si_sprintstyle [0,...,1]
0 = vanilla ETQW
1 = Allow to sprint sidewards, allow to sprint while reloading

Nareszcie ktoś poszedł po rozum do głowy.

- g_skipAtmosphericEffects be sure to set this to 1 before you load the map, skips rain, snow etc

Tutaj nawet jeszcze bardziej. Cały czas zadziwia mnie głupota SD, ale nieważne...
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Krasnal
~user



Dołączył: 04 Kwi 2007 Ostrzeżenia: 3

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 09:42 Odpowiedz z cytatem

A co jest głupiego w tym, że w grze pada śnieg? Rzeczywiście istny kretynizm będzie padał śnieg i nie można go wyłączyć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
shishka
~user



Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: krk
Klan: C4
Ostrzeżenia: 3

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 11:30 Odpowiedz z cytatem

to że są przez to warpy na niektórym sprzęcie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
_KaszpiR_
$Redaktor



Dołączył: 27 Gru 2006 Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 14:18 Odpowiedz z cytatem

warpy przez snieg? no prosze cie, to raczje ktos ma chalowa grafike
wydaje mi sie ze predzej serwery bardzij warpia same z siebie niz z powodu sniegu u klienta

a co do spreadu z et to masakra, rail jest calkiem ok na duze odleglosci, ael wtedy czuje sie ze snajpa reloaduje BARDZO WOLNO


ja uwazam ze powinna byc opcja przeladowywania podczas sprintu ale zeby zwiekszac sprint na boki, to nie wiem, bo to ludzie juz tancza na boki z kucaniem i wlasciwie teraz to na sprincie to bedzie mega szybkie i przy tym byle roznica pingu bedzie robic kolosalne roznice w celowaniu a co dopiero warpy.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
K!ll!ng_Joke
$Redaktor



Dołączył: 06 Lip 2007 Klan: FearFactory X-Fi

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 14:56 Odpowiedz z cytatem

spread mniejszy powinien byc ale w podstawowych broniach, a nie ciezkich...
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
chelmianin
~user



Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Chełm

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 15:46 Odpowiedz z cytatem

Co jest w tym głupiego? Przeszkadza w grze, zjada fpsy.

Jakoś nie znam nikogo normalnego, kto gra z cg_atmosphericEffects 1 w ET.

Właśnie dlatego nie dałem rady polubić tej sceny, za takie idiotyczne podejście... "a w czym to przeszkadza?" - w NICZYM, ale imo każdy powinien mieć możliwość dostosowania ustawień do swoich potrzeb, a że opóźnieni ludzie z SD tego nie rozumieją, to nie znaczy, że sami gracze też mają do tego prawo. EOT.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
K!ll!ng_Joke
$Redaktor



Dołączył: 06 Lip 2007 Klan: FearFactory X-Fi

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 15:59 Odpowiedz z cytatem

chelmianin napisał:
Co jest w tym głupiego? Przeszkadza w grze, zjada fpsy.

Jakoś nie znam nikogo normalnego, kto gra z cg_atmosphericEffects 1 w ET.

Właśnie dlatego nie dałem rady polubić tej sceny, za takie idiotyczne podejście... "a w czym to przeszkadza?" - w NICZYM, ale imo każdy powinien mieć możliwość dostosowania ustawień do swoich potrzeb, a że opóźnieni ludzie z SD tego nie rozumieją, to nie znaczy, że sami gracze też mają do tego prawo. EOT.


ET milo inny engin .. A i kompy w tamtych czasach byly z deka mniej wydajne..
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
chelmianin
~user



Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Chełm

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 16:34 Odpowiedz z cytatem

Przeczytaj jeszcze raz pierwsze zdanie - "przeszkadza", to 100 razy ważniejsze niż ten 1 fps. Idealną grafiką jest ta uzyskiwana po użyciu riva tunera i picmipa 15. Niestety jest to zabronione w ET. Nie umiem znaleźć NAJMNIEJSZEGO zastosowania dla JAKICHKOLWIEK bajerów graficznych w multiplayerze. Jeśli ktoś nie umie grać bez tych wszystkich bajerów świetlnych, filtrowania anizotropowego i deszczu, to żal mi takiej osoby.

Jedyną opcją, z której bardzo dużo graczy nie rezygnuje, to widok broni. W niektórych grach przydają się jeszcze cienie (FEAR np.). Nie zmienia to jednak faktu, że opcje graficzne powinny być w jak największym stopniu edytowalne.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
_Amigo
~user



Dołączył: 29 Paź 2007 Skąd: Gniezno
Klan: kapoks
Ostrzeżenia: 4

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 17:08 Odpowiedz z cytatem

ma być bieganie sprintem na boki, zawsze tak cialem w et i po pierwszym kontakcie z etqw strasznie sie zdziwilem ze tego nie ma, duele sa wolniejsze ;d

tylko postacie powinny sie meczyc, bo tak to nie ma sensu
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Ogólnie o ET:QW Idź do strony 1, 2  »
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by mahq.pl © 2001, 2005 phpBB Group