Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vitez ~user

Dołączył: 05 Lip 2007 Skąd: Warszawa Klan: 1stCav
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RosOne ~user

Dołączył: 04 Paź 2006 Klan: Provectus
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 04:31 |
|
|
Vitez napisał: |
Przetłumaczyć? |
Pewnie, dajesz...
I możesz też napisać kogo teraz nazywamy "Community".
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_KaszpiR_ $Redaktor

Dołączył: 27 Gru 2006 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 10:25 |
|
|
to sie kupy nie trzyma, dlaczego?
- etqwpro nie jest nawet w wersji non-beta
- podali zle zmienne do turretow, serwer w rzeczywistosci uzywa innych zmiennych - chyba ktos nie odrobil lekcji i nawet nie odpalil serwera i nie wczytal sie w (nomen omen bledna) instrukcje i nie zweryfikowal tego z faktem istniejacych realnie zmiennych na serwerze - pisalem na ten temat na forum etqwpro ale jak groch o sciane, bo wersja 0.03 nie naprawila tego
- co wiecej, raz ustawionych restrykcji nie mozna zmienic w wersji 0.03, np co do latajacych
- etqwpro moze zmienic sie po wydaniu cmpetition moda i to ZNACZNIE, podejrzewam ze ten ruleset zostanie rozszerzony o jakies dodatkowych 30 cvarow za miesiac
- przeczytajcie komentarze, i powiedzcie mi co to za 'community' bo nie ma jasno powiedzianego kto zdefiniowal kto nalezy do community.
- brakuje np restrykcji nt krat z apteczkami oraz co do blokowania wjazdow do budynkow itd. ogolnie to powinni wprowadzic restrykcje na mapy osobno, a nie probowac wcisnac globalny ruleset na wysztkie mapy bo tym samym mzona schrzanic wszystkie mapy - aktualnie co do heavy to ruleset zostal tak przystosowany aby na ark nie zasuwac 2 czolgami.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Matthew ~user

Dołączył: 09 Lis 2007
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 12:13 |
|
|
Czy w ETQWPro Tormentor jest nazwany Hornet? Bo wg. tych cvarów na to wygląda. I wg. nich Armadillo jest jeszcze zaliczany bo pojazdów małych/lekkich. I jeszcze zakazali używania 3rd Eye Camera... Czy mi się zdaje czy szpiegiem GDF'u nie opłaca się grać? Długie przeładowanie (po patchu 1.5 pewnie "widzialność" raila się zmniejszy, a nawet jak nie to i tak jest na tyle szybki, że pozwala oddać dwa strzały w dwóch różnych ludzi), słaba broń lekka (żeby chociaż maszynowy dali w standardzie), brak dodatków.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_Amigo ~user

Dołączył: 29 Paź 2007 Skąd: Gniezno Klan: kapoks Ostrzeżenia: 4
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 12:26 |
|
|
3rd eye camera była już od dawna zakazana
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Matthew ~user

Dołączył: 09 Lis 2007
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 12:37 |
|
|
_Amigo napisał: |
3rd eye camera była już od dawna zakazana  |
Ale była zakazana z powodu występowania w niej radaru. W ETQWPro radaru już nie ma, więc dlaczego niby 3rd Eye Camera mialaby być dalej zakazana?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xavier ~user
Dołączył: 04 Lip 2007 Skąd: Cracow Klan: [1stCav]
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 13:02 |
|
|
Ja jestem szczerze mówiać rozczarowany -
Te restrykcje dotyczące ciężkich pojazdów są moim zdanie głupie - i to nie jest sprawa tylko arki - a co z Sewer - gdzie strogowie moją 2 spawny na poczatku cieżkich pojazdów -
Dlaczego zakazuje się korzystania z 2 spawnów pojazdów - na arce sptorgowie mają do dyspozycji 2 Heavy - i oczywiste jest ze jak strogowy czołg padni to idzie cycek lub na odwrót - a co GDF może - ma jeden czołg - na który i tak prędzej czy później pójdzie plasma mortar.
Idiotyzm ...
Komuś sie po prostu nie podoba że GDF raz z jednego spawnu jeździ raz z drugiego - jak sobie ktoś z tym nie radzi to już jego problem - A zawsze można granat EMP, Moździerz Plasmowy czy najbardziej ordynarny a popularny - hogiem z osłoną w tyłek ? i wiele innych what ifów wymyśleć
Ogranicza się pole gry i całą rozrywkę idącą z niej -
Nie rozumiem narzekań na blokowanie ikarusem, trojanem czy skrzynką z zaopatrzeniem przejść/ wejść - a postawić AVT to już nie łaska ? skrzynka medyka i ikarus wystarczy granat - poruszając się tym tokiem myślenia ktoś niedługo wymyśli zakaz stawiania min w przejsciach i na obj.
NIe róbmy z tego ET (które jako gracz bardzo cenię i lubię - ponad 2,5 r w grze klanowej) - a jeśli już musimy to robmy nowe mapy bez pojazdów jak Zdobycz czy Wulkan.
ET Pro było bardzo dobrze przyjęte i gra stała się przyjemniejsza - w przypadku ET:QW Pro czuje że niestety tak nie będzie
EDIT:
Moim zdaniem gra powinna być z każdą kolejną wersją urozmaicona a nie ograniczana - Dlaczego nie wprowadzić 3rd Eye Camera (bez radaru) - pod warunkiem ze mozną ją granatem rozwalić - niech będzie karą dla tych którzy nie widzą - automatycznie ktoś aby tego użyć będzi musiał iść Covertem (a nie kolejnym medykiem spamującym apteczkami) - i gra staje się ciekawsza.
Latające też niech będą ale dla meczy z o wiele większa liczbą graczy - np. 8v8 + latające - myśle ze to mogłoby być bardzo ciekawe
Boje się ze niedługo pozostanie 6v6 - sami medycy i karabinki (prawie jak Quake I) i tryb Last Man Standing
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Matthew ~user

Dołączył: 09 Lis 2007
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 13:22 |
|
|
Xavier napisał: |
Dlaczego nie wprowadzić 3rd Eye Camera (bez radaru) - pod warunkiem ze mozną ją granatem rozwalić |
Już chyba teraz się da... ale pewny nie jestem. W każdym razie od początku był duży nacisk ze strony sceny żeby z ET:QW zrobić W:ET przy pomocy ETQWPro. Trochę tutaj winy SD że nazwali to Enemy Territory. Jakby było samo Quake Wars to myślę, że nie byłoby aż takiego parcia na modyfikację w stronę ET, fakty, że są to gry i tak podobne, ale pewnymi założeniami się różnią.
PS. Ktoś wie jak wygląda sprawa radaru i ilości graczy w BFie W clanbase?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
K!ll!ng_Joke $Redaktor

Dołączył: 06 Lip 2007 Klan: FearFactory X-Fi
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 13:25 |
|
|
Matthew napisał: |
Xavier napisał: |
Dlaczego nie wprowadzić 3rd Eye Camera (bez radaru) - pod warunkiem ze mozną ją granatem rozwalić |
Już chyba teraz się da... ale pewny nie jestem. W każdym razie od początku był duży nacisk ze strony sceny żeby z ET:QW zrobić W:ET przy pomocy ETQWPro. Trochę tutaj winy SD że nazwali to Enemy Territory. Jakby było samo Quake Wars to myślę, że nie byłoby aż takiego parcia na modyfikację w stronę ET, fakty, że są to gry i tak podobne, ale pewnymi założeniami się różnią.
PS. Ktoś wie jak wygląda sprawa radaru i ilości graczy w BFie W clanbase? |
Tylko ze wiekszosc grajacych w QW to gracze ET. Wiec nie ma sie co dziwic.
Xavier napisał: |
Ja jestem szczerze mówiać rozczarowany -
Te restrykcje dotyczące ciężkich pojazdów są moim zdanie głupie - i to nie jest sprawa tylko arki
|
To jedna z lepszych restrykcji. Inie tyczy sie tylko GDF ale rowniez Strogow. Na arce na wyrownanym poziomie przeciwnikow byly same fullholdy.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
chelmianin ~user
Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 13:27 |
|
|
Grajcie sobie w bfa. Kto Wam broni? W ET też jest zakaz blokowania przejść... a dokładniej drzwi przez innych graczy.
Macie ladder Unrestricted. Coś mała aktywność. GRAJCIE!
Matthew napisał: |
Już chyba teraz się da... ale pewny nie jestem. W każdym razie od początku był duży nacisk ze strony sceny żeby z ET:QW zrobić W:ET przy pomocy ETQWPro. Trochę tutaj winy SD że nazwali to Enemy Territory. Jakby było samo Quake Wars to myślę, że nie byłoby aż takiego parcia na modyfikację w stronę ET, fakty, że są to gry i tak podobne, ale pewnymi założeniami się różnią. |
Nie wiem czy masz pojęcie o czym mówisz. ET: QW to OBIECYWANA nam nowa wersja ET. Winą SD jest to, że nie dotrzymali danego słowa. Jednym z założeń etqwpro było upodobnienie go do etpro, ale teraz to i tak już nie ma większego znaczenia. Podziękujcie SD.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Matthew ~user

Dołączył: 09 Lis 2007
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 13:44 |
|
|
chelmianin napisał: |
Nie wiem czy masz pojęcie o czym mówisz. ET: QW to OBIECYWANA nam nowa wersja ET. Winą SD jest to, że nie dotrzymali danego słowa. Jednym z założeń etqwpro było upodobnienie go do etpro, ale teraz to i tak już nie ma większego znaczenia. Podziękujcie SD. |
Mnie zwisa i powiewa co obiecywało SD. Patrzę na to co mam. A w duzym skrócie ET:QW jest połączeniem W:ET i BF'a na historii Quake'a. A sam Quake i czasy w których jest rozgrywana akcja ET:QW przekreślają to co było (a w zasadzie czego tam nie było, czyli radar, pojazdy, wierzyczki) W W:ET.
To co mówiło SD jest kwestią marketingu. Bo wystarczyło zrobić W:ET z nowym silnikiem i grafą, a to co mamy to dwie z założenia różne gry. Jakby tak każdy wierzył i trzymał się tego co mówiło SD to scena ET:QW byłaby taka duża jak W:ET. I grały by na niej największe polskie multigamingowe klany.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xavier ~user
Dołączył: 04 Lip 2007 Skąd: Cracow Klan: [1stCav]
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 13:47 |
|
|
K!ll!ng_Joke napisał: |
[
To jedna z lepszych restrykcji. Inie tyczy sie tylko GDF ale rowniez Strogow. Na arce na wyrownanym poziomie przeciwnikow byly same fullholdy. |
Powiem Ci tak Killing - masz trochę racji i trudno zaprzeczyć, że gdy spotkają się na arce 2 równie mocne składy to 1 etap idzie jak krew z nosa - i ciągnie się przez dobre naście minut - bo gdf zawsze ma jeden z czołgów - ale od czego jest infiltrator z szybkim karabinkiem gdzieś w okolicach mostu ? jeden granat EMP i czołg załatwiony - a Agresorzy mogą podkładać do tego jakiś Cycek na głównej drodze i porobione.
Jak tego drugiego czołgu zabraknie to 1 etap arki będzie szedł z max 4-5 min - i cała akcja zacznie się dopiero na 3 w obronie czyli Tylko infl.
I Zgodze się z Mathew - nie ważne jakie były obiecywania oceniajmy to co mamy - a mamy wspaniałą grę która z każdym ograniczeniem jest coraz bardziej pospolita
_________________
Ostatnio zmieniony przez Xavier dnia Sob Lut 16, 2008 13:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
chelmianin ~user
Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 13:48 |
|
|
Prawdę mówiąc, scena ET: QW mogła mieć wielkość, w najgorszym wypadku, obecnej sceny ET. Gdyby etqwpro było wydane szybciej, a zmiany szły w kierunku etpro . Jak już pisałem - podziękujcie SD za kompletne olanie sceny klanowej i wydanie gry, która nadaje się w zasadzie tylko i wyłącznie do ffa. Mod wydany 4 miesiące po premierze (w zasadzie 7 miesięcy, jednak SD nie wiedziało chyba po co wydali betę, bo wyciągnięte wnioski miały zbyt małe znaczenie) może niewiele zmienić. To nie jest darmowa gra, którą każdy, kto sobie założył net, zaraz ściągnie z czystej ciekawości. Tutaj zmiany były potrzebne na samym początku.
Gry nie macie wspaniałej, jest olewana przez coraz więcej osób, a jeśli nie lubisz restrykcji, to pisałem - 6on6 Unrestricted. Znajdź klan i graj. W każdej grze są ograniczenia, a że ETQW nie nadawało się do niczego, to tutaj jest ich więcej.
_________________
Ostatnio zmieniony przez chelmianin dnia Sob Lut 16, 2008 13:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Xavier ~user
Dołączył: 04 Lip 2007 Skąd: Cracow Klan: [1stCav]
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 13:55 |
|
|
Nie masz racji kolego - nie każdy gracz QW jest fanem i ex graczem ET.
A scena ET nigdy nie będzie tak duża jak ET bo to jest darmowa gra i kazdy w domu ją bez wychodzenia moze mieć w kazdej chwili - powiedz mi dlaczego w ET średnia wieku to ok 16 lat i pełn jest klanów 12-14 latków?
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
varfare ~user

Dołączył: 25 Kwi 2007 Skąd: Legnica Klan: team enclave
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 13:55 |
|
|
Matthew napisał: |
Czy w ETQWPro Tormentor jest nazwany Hornet? Bo wg. tych cvarów na to wygląda. I wg. nich Armadillo jest jeszcze zaliczany bo pojazdów małych/lekkich. |
tormentor kiedy s nazxywal sie hornet. zmienili nazwe ale komendy zostaly pod nazwa hornet, za duzo roboty zeby to zmieniac.
armadillo to jest pojazd lekki...
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|