Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeV ~user

Dołączył: 13 Mar 2007 Skąd: Wrocław Klan: U care about that ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hunt3r $Redaktor
Dołączył: 23 Kwi 2007 Skąd: Zabrze Klan: ~Equalize
|
Wysłany: Pią Maj 04, 2007 14:19 |
|
|
hehe Rifla tak jak Panzer jest bronią przy uzyciu której 90 % PRO RIFLAMASTERÓW kampi i ostrzeliwuje ciasne przejscia kiedy tylko kogos tam zauwazy :p 0 skilla i bezposredniej walki chyba, ze potrafisz grac pierwszym trybem strzału.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BAZYL $Redaktor

Dołączył: 05 Kwi 2007 Skąd: Szczecin Klan: less
|
Wysłany: Sob Maj 05, 2007 00:45 |
|
|
Hunt3r:
Cytat: |
hehe Rifla tak jak Panzer jest bronią przy uzyciu której 90 % PRO RIFLAMASTERÓW kampi i ostrzeliwuje ciasne przejscia kiedy tylko kogos tam zauwazy :p 0 skilla i bezposredniej walki chyba, ze potrafisz grac pierwszym trybem strzału. |
Zajechało mi trochę Call of Duty 1...
W kolejnych pewnie to samo, ale nie grałem, więc nie jestem pewien.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lambert.exe ~user

Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło? Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-
|
|
Powrót do góry |
|
 |
signap ~user

Dołączył: 06 Paź 2007
|
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 08:27 |
|
|
moze duzo nawizan nie ma do Q2 ale do Q4 jest to ze Stroggowei zrzucaja swoje dziala jak to bylo w Q4
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_KaszpiR_ ~user

Dołączył: 27 Gru 2006 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 11:35 |
|
|
wracajac do tematu, wg czasu w jakim sie dzieje akcja
ET:QW - Stroggowie atakuja ziemie, dlatego nie ma jescze kilu broni oraz ludzikow z quake 4 czy quake 2
Q4 - ziemianie atakuja planete Stroggow, jestesmy w jednym ze skladow ktore maja zabezpieczyc planete, spotykamy tam Makrona ale ten wygyrwa i padamy nieprzytomni, a to oznacza ze nasz bohater zostaje zestrogifowany - w sikajacej krwia scenie wizimy jak na ucinaja nozki i robia operacje wstawiajac nowe, ale udaje sie nam uniknac prania mozgu bo chlopaki z teamu wkraczaja do laboratorum gdzie juz mielismy miec wsczepiony mozg nanochip do zdalnej kontroli. Potem biegamy po terenach strogow bo bohater moze otwierac drzwi obcych i w koncu zaija Makron'a. ( patrz nizej )
Q2 - jako jeden z zolnierzy ladujesz na planecie i rozwalasz ich bosa Makron'a (pewna niespojnosc wzgledem 4 ).
co do broni i jednostek
w ETQW obliterator to wedlug mnie wstep do bfg ktory potem jest w q2 i q4, obliteratora natomiast nie ma w q4 ani w q2
nailgun - uklon Splash Damage w strone quake1, ale tam nailgun dzialal jak karabin strzelajacy po jednym naboju, natomiast tutaj mamy wersje dzialajaca jak dubeltowka, nailgun jest w q4 ale jest to bron GDF i ma w jednym z trybow po upgrade samonakierowujace sie pociski - strzela troche wolno ale jest jedna z bardziej zabojczych broni. w quake 2 nie ma naila, jedynym podobienstem w dzialaniu jest shotgun.
blaster/pistol - w ETQW GDF ma pistolety, w q4 nie pamietam czy ma pistolety ale ma juz blastera a raczej pistoler strzelaajcy promieniami , w quake2 juz mamy w rekach GDF typowego blastera i ejst on bardzo podobny do tego jaki maja stroggi w ETQW
rakietnica - w kazdej czesci inna, w 4 trzeba ja przeladowywac po kilku pociskach, jak wszelkie bronie, w q2 mamy syndrom broni z nieskonczonym magazynkiem, gdzie ammo trzymamy i bierzemy bezp z plecaka.
granatinik - tylko w ETQW jest jako pdoczepiana bron pod lufe, w pozostalychc zesciach jako oddzielna bron
rakietnica - najwolniej sie rzeladowywuje ale z namierzaniem w ETQW - w pozostalych czesciach jako samopowtarzala bez namierzania
railgun - nie jest silny jak w pozostalych czesciach za to ma bezposrednie polaczenie ze strogiem i ma niesamowity zoom. w q4 juz mial zoom i byl silny, ale w q2 jest to jedna z najbardziej morderczych i profesjonalnych broni.
hyperblaster - jedynie po stronie stroggow w ETQW, ale to co zrobili z ta bronia to moim zdaniem rewelacja , w q4 jest to jedna z najszybciej strzlajacych i dewastujacych broni, w q2 nie ejst tak czesto uzywana, w szczegolnosci w multiplayer, z powodu dlugiego czasu rokrecania sie.
bfg - tylko w q2 i q4, ale w q4 dziala troche inaczej niz w q2, bo w qw zabija/rani kazdego w zasiegu wzroku bohatera, a zanim doleci do sciany to wali rpomieniami w cele ijescze je raniac. dziala podobnie jak bfg w doomie 1 i doomie 2. wquake4 jest to dark matter gun walacy kula ktora w chwili impaktu wsysa wszystko do srodka.
icarusy jako latajace fotele miotajace bombami
pojazdy
najwiecej pojazdow jest w etqw, nastepnie q4 a najmniej q2 (walsciwie to tam nie ma ierowanych pojazdow).
w etqw - czolg, jeepy, amfibia i latajace w gdf, w stroggach czolg, cyclop, latajace..
q4 - mamy kilka ludzikow co jezdza na gosienicach, albo latajaa i miotaja z hyperblastera i rzucaja bomby, latajace czolgi tylko po stronie gdf, za to stroggi maja wielgachne pajaki .
q2 - tu jedynym transportem sa pociagi i inne urzadzenia tkore dzialaja jak tasmociag. icarusy sa zrosniete z czlowiekiem, nie miotaja bombami ale maja na wyposazeniu hyperblastery .
spy drone - teo nie ma w innych czesciach, jedyna reminiscencja moga byc zmutowane wileki latajace w malychs adach roboty walacje z hyperblasterow w q2
w q2 i q4 wlasciwie nie ma zadnych wiezyczek, czegolnie tych stawianych - aczkolwiek w q2 mamy jeddno dzialo co wali rakietami kierowane przez stroggow, a w q4 system rakietowy walacy we wszstko co jedziemy i dzialka - jest misja gdzie sie jezdzi czolgiem i rowzala to wszystko.
w q4 jest egoszkielet - wchodzimy bohaterem i robimy rozwalke , mozna powiedziec ze to taka super tania wersja cyklopa ale po stronie gdf i kompletnie niepodobna do cyklopa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
varfare ~user

Dołączył: 25 Kwi 2007 Skąd: Legnica Ostrzeżenia: 1
|
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 16:17 |
|
|
_KaszpiR_ napisał: |
Q2 - jako jeden z zolnierzy ladujesz na planecie i rozwalasz ich bosa Makron'a (pewna niespojnosc wzgledem 4 ). |
Makron został odbudowany dlatego zabija sie go ponownie w Q4.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lambert.exe ~user

Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło? Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-
|
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 17:32 |
|
|
_KaszpiR_ napisał: |
spy drone - teo nie ma w innych czesciach, jedyna reminiscencja moga byc zmutowane wileki latajace w malychs adach roboty walacje z hyperblasterow w q2 |
Czyba chodzi o Tormentora?
_KaszpiR_ napisał: |
w ETQW obliterator to wedlug mnie wstep do bfg ktory potem jest w q2 i q4, obliteratora natomiast nie ma w q4 ani w q2 |
BFG, Obliego i DMC (Dark Matter Cannon) łączy to, że bazują na technologii Basonic Orb (ach te nazwy ), ale to DMC, nie Obli, jest prekursorem BFG znanego z Q4.
_KaszpiR_ napisał: |
blaster/pistol - w ETQW GDF ma pistolety, w q4 nie pamietam czy ma pistolety ale ma juz blastera a raczej pistoler strzelaajcy promieniami , w quake2 juz mamy w rekach GDF typowego blastera i ejst on bardzo podobny do tego jaki maja stroggi w ETQW |
W Q4 ludzie (specjalnie nie używam nazwy "GDF" ponieważ w czwartm Kłejku chyba takowa nazwa nie istnieje) mają blastera, którego jak w QW można "chargeować" i ma nieskończoną ilość amunicji.
_KaszpiR_ napisał: |
rakietnica - najwolniej sie rzeladowywuje ale z namierzaniem w ETQW - w pozostalych czesciach jako samopowtarzala bez namierzania
|
Z klasycznej formy zrezygnowano, z uwagi na taktyczny charakter rozgrywki w QW.
_KaszpiR_ napisał: |
railgun - nie jest silny jak w pozostalych czesciach za to ma bezposrednie polaczenie ze strogiem i ma niesamowity zoom. w q4 juz mial zoom i byl silny, ale w q2 jest to jedna z najbardziej morderczych i profesjonalnych broni. |
Ile pocisków potrzeba było w Q4 (multipayer) by sprowadzić do gleby wroga? Dwóch? Bo na pełnym podładowaniu Quake Warski Railek zabija jednym celnym strzałem w okolice głowy. Nie wierzysz? Sprawdź.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RaT $Redaktor
Dołączył: 12 Wrz 2007 Skąd: Gorzów Wlkp. Klan: na drzewie
|
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 18:05 |
|
|
Co do Hyperblasta i mp, to w Q2 CTF byla to jedna z najbardziej smiercionosnych broni w zestawieniu Quad + run na 2x szybsze strzelanie (wybaczcie ze nie pamietam ale to prawie 10 lat ; ) ).
To byly czasy...
http://planetquake.gamespy.com(...)amp;game=5
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vitez ~user

Dołączył: 05 Lip 2007 Skąd: Warszawa Klan: gracz niedzielny
|
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 18:47 |
|
|
Co do raila to i w q2 i w q4 wystarczyl jeden strzal by ubic wroga tuz po spawnie... (choc bywaly mody/patche ktore to odpowiednio zmienialy, utknelo jednak na umozliwieniu spawnkilla) ale gra czy to duel czy team deathmatch albo CTF polegala glownie na podpakowaniu sie i biciu.
W ET:QW nie ma czegos takiego jak zbierany armor a apteczki czy ammo sa requestowane i zrzucane przez inne klasy a nie leza sobie i respawnuja - brak porownania na tym terenie.
Co do kolejnosci to chronologia: ET:QW -> Q2 -> Q4 .
Jak zauwazycie w ET:QW sa mapy gdzie np GDF zdobywa rozbity statek Stroggow i poznaje ich technologie podrozy miedzygwiezdnych oraz lokalizacje ich planety macierzystej...
Wlasciwie nie da sie zrobic bezposredniego porownania a tylko znalezc ogolne nawiazania.
Np w ogole nie rozumiem "Rail Howitzer" ? Rail to strumien energii (zreszta widac jak sie z tego strzela) - jak z niego zrobic strzal haubicy? Bez sensu...
Niektore rzeczy zostaly po prostu wrzucone dla wyrownania sil oraz dla specyfiki gry taktycznej a nie FPS-deathmatchowej, ale niekoniecznie dobrze uzasadnione poza "to sie dzieje przed Q2, Stroggowie/ludzie mieli wtedy inne wyposazenie" .
A co do GDF w Q2 i Q4 to sa to Space Marines - GDF = Global Defense Forces podczas gdy Space Marines juz sa w ofensywie.
Co do rzezniczenia w Q2CTF to ja najbardziej lubilem Supershotgun+quad+power amplifier, oczywiscie napakowany zbroja i power shieldem. 1 strzal kladl kazdego prawie - byle trafic z wmiare bliska.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|