Nawiązanie do Quake 2
Idź do strony «  1, 2, 3, 4
 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Gameplay
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeV
~user



Dołączył: 13 Mar 2007 Skąd: Wrocław
Klan: U care about that ?

Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 23:35 Odpowiedz z cytatem

Co do rifli http://users.kymp.net/feuer/etcomic/012.jpg
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Hunt3r
$Redaktor



Dołączył: 23 Kwi 2007 Skąd: Zabrze
Klan: ~Equalize

Wysłany: Pią Maj 04, 2007 14:19 Odpowiedz z cytatem

hehe Rifla tak jak Panzer jest bronią przy uzyciu której 90 % PRO RIFLAMASTERÓW kampi i ostrzeliwuje ciasne przejscia kiedy tylko kogos tam zauwazy :p 0 skilla i bezposredniej walki chyba, ze potrafisz grac pierwszym trybem strzału.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
BAZYL
$Redaktor



Dołączył: 05 Kwi 2007 Skąd: Szczecin
Klan: less

Wysłany: Sob Maj 05, 2007 00:45 Odpowiedz z cytatem

Hunt3r:
Cytat:
hehe Rifla tak jak Panzer jest bronią przy uzyciu której 90 % PRO RIFLAMASTERÓW kampi i ostrzeliwuje ciasne przejscia kiedy tylko kogos tam zauwazy :p 0 skilla i bezposredniej walki chyba, ze potrafisz grac pierwszym trybem strzału.

Zajechało mi trochę Call of Duty 1...
W kolejnych pewnie to samo, ale nie grałem, więc nie jestem pewien.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lambert.exe
~user



Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło?
Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-

Wysłany: Sob Maj 05, 2007 10:42 Odpowiedz z cytatem

Hunt3r,

http://video.google.pl/videopl(...)0413716274

Kampi i ostrzeliwuje ciasne przejścia? I skończmy ten oftop. Ten temat jest o nawiązaniach Quake'a 2 do QW.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
signap
~user



Dołączył: 06 Paź 2007

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 08:27 Odpowiedz z cytatem

moze duzo nawizan nie ma do Q2 ale do Q4 jest to ze Stroggowei zrzucaja swoje dziala jak to bylo w Q4
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
_KaszpiR_
~user



Dołączył: 27 Gru 2006 Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 11:35 Odpowiedz z cytatem

wracajac do tematu, wg czasu w jakim sie dzieje akcja

ET:QW - Stroggowie atakuja ziemie, dlatego nie ma jescze kilu broni oraz ludzikow z quake 4 czy quake 2

Q4 - ziemianie atakuja planete Stroggow, jestesmy w jednym ze skladow ktore maja zabezpieczyc planete, spotykamy tam Makrona ale ten wygyrwa i padamy nieprzytomni, a to oznacza ze nasz bohater zostaje zestrogifowany - w sikajacej krwia scenie wizimy jak na ucinaja nozki i robia operacje wstawiajac nowe, ale udaje sie nam uniknac prania mozgu bo chlopaki z teamu wkraczaja do laboratorum gdzie juz mielismy miec wsczepiony mozg nanochip do zdalnej kontroli. Potem biegamy po terenach strogow bo bohater moze otwierac drzwi obcych i w koncu zaija Makron'a. ( patrz nizej )

Q2 - jako jeden z zolnierzy ladujesz na planecie i rozwalasz ich bosa Makron'a (pewna niespojnosc wzgledem 4 ).


co do broni i jednostek
w ETQW obliterator to wedlug mnie wstep do bfg ktory potem jest w q2 i q4, obliteratora natomiast nie ma w q4 ani w q2

nailgun - uklon Splash Damage w strone quake1, ale tam nailgun dzialal jak karabin strzelajacy po jednym naboju, natomiast tutaj mamy wersje dzialajaca jak dubeltowka, nailgun jest w q4 ale jest to bron GDF i ma w jednym z trybow po upgrade samonakierowujace sie pociski - strzela troche wolno ale jest jedna z bardziej zabojczych broni. w quake 2 nie ma naila, jedynym podobienstem w dzialaniu jest shotgun.

blaster/pistol - w ETQW GDF ma pistolety, w q4 nie pamietam czy ma pistolety ale ma juz blastera a raczej pistoler strzelaajcy promieniami , w quake2 juz mamy w rekach GDF typowego blastera i ejst on bardzo podobny do tego jaki maja stroggi w ETQW

rakietnica - w kazdej czesci inna, w 4 trzeba ja przeladowywac po kilku pociskach, jak wszelkie bronie, w q2 mamy syndrom broni z nieskonczonym magazynkiem, gdzie ammo trzymamy i bierzemy bezp z plecaka.

granatinik - tylko w ETQW jest jako pdoczepiana bron pod lufe, w pozostalychc zesciach jako oddzielna bron

rakietnica - najwolniej sie rzeladowywuje ale z namierzaniem w ETQW - w pozostalych czesciach jako samopowtarzala bez namierzania

railgun - nie jest silny jak w pozostalych czesciach za to ma bezposrednie polaczenie ze strogiem i ma niesamowity zoom. w q4 juz mial zoom i byl silny, ale w q2 jest to jedna z najbardziej morderczych i profesjonalnych broni.

hyperblaster - jedynie po stronie stroggow w ETQW, ale to co zrobili z ta bronia to moim zdaniem rewelacja , w q4 jest to jedna z najszybciej strzlajacych i dewastujacych broni, w q2 nie ejst tak czesto uzywana, w szczegolnosci w multiplayer, z powodu dlugiego czasu rokrecania sie.

bfg - tylko w q2 i q4, ale w q4 dziala troche inaczej niz w q2, bo w qw zabija/rani kazdego w zasiegu wzroku bohatera, a zanim doleci do sciany to wali rpomieniami w cele ijescze je raniac. dziala podobnie jak bfg w doomie 1 i doomie 2. wquake4 jest to dark matter gun walacy kula ktora w chwili impaktu wsysa wszystko do srodka.
icarusy jako latajace fotele miotajace bombami

pojazdy
najwiecej pojazdow jest w etqw, nastepnie q4 a najmniej q2 (walsciwie to tam nie ma ierowanych pojazdow).
w etqw - czolg, jeepy, amfibia i latajace w gdf, w stroggach czolg, cyclop, latajace..

q4 - mamy kilka ludzikow co jezdza na gosienicach, albo latajaa i miotaja z hyperblastera i rzucaja bomby, latajace czolgi tylko po stronie gdf, za to stroggi maja wielgachne pajaki .

q2 - tu jedynym transportem sa pociagi i inne urzadzenia tkore dzialaja jak tasmociag. icarusy sa zrosniete z czlowiekiem, nie miotaja bombami ale maja na wyposazeniu hyperblastery .

spy drone - teo nie ma w innych czesciach, jedyna reminiscencja moga byc zmutowane wileki latajace w malychs adach roboty walacje z hyperblasterow w q2

w q2 i q4 wlasciwie nie ma zadnych wiezyczek, czegolnie tych stawianych - aczkolwiek w q2 mamy jeddno dzialo co wali rakietami kierowane przez stroggow, a w q4 system rakietowy walacy we wszstko co jedziemy i dzialka - jest misja gdzie sie jezdzi czolgiem i rowzala to wszystko.
w q4 jest egoszkielet - wchodzimy bohaterem i robimy rozwalke , mozna powiedziec ze to taka super tania wersja cyklopa ale po stronie gdf i kompletnie niepodobna do cyklopa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
varfare
~user



Dołączył: 25 Kwi 2007 Skąd: Legnica
Ostrzeżenia: 1

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 16:17 Odpowiedz z cytatem

_KaszpiR_ napisał:
Q2 - jako jeden z zolnierzy ladujesz na planecie i rozwalasz ich bosa Makron'a (pewna niespojnosc wzgledem 4 ).

Makron został odbudowany dlatego zabija sie go ponownie w Q4.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lambert.exe
~user



Dołączył: 31 Gru 2006 Skąd: to się wzięło?
Klan: Nikt mnie nie kocha. -.-

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 17:32 Odpowiedz z cytatem

_KaszpiR_ napisał:
spy drone - teo nie ma w innych czesciach, jedyna reminiscencja moga byc zmutowane wileki latajace w malychs adach roboty walacje z hyperblasterow w q2

Czyba chodzi o Tormentora?

_KaszpiR_ napisał:
w ETQW obliterator to wedlug mnie wstep do bfg ktory potem jest w q2 i q4, obliteratora natomiast nie ma w q4 ani w q2

BFG, Obliego i DMC (Dark Matter Cannon) łączy to, że bazują na technologii Basonic Orb (ach te nazwy ), ale to DMC, nie Obli, jest prekursorem BFG znanego z Q4.

_KaszpiR_ napisał:
blaster/pistol - w ETQW GDF ma pistolety, w q4 nie pamietam czy ma pistolety ale ma juz blastera a raczej pistoler strzelaajcy promieniami , w quake2 juz mamy w rekach GDF typowego blastera i ejst on bardzo podobny do tego jaki maja stroggi w ETQW

W Q4 ludzie (specjalnie nie używam nazwy "GDF" ponieważ w czwartm Kłejku chyba takowa nazwa nie istnieje) mają blastera, którego jak w QW można "chargeować" i ma nieskończoną ilość amunicji.

_KaszpiR_ napisał:
rakietnica - najwolniej sie rzeladowywuje ale z namierzaniem w ETQW - w pozostalych czesciach jako samopowtarzala bez namierzania

Z klasycznej formy zrezygnowano, z uwagi na taktyczny charakter rozgrywki w QW.

_KaszpiR_ napisał:
railgun - nie jest silny jak w pozostalych czesciach za to ma bezposrednie polaczenie ze strogiem i ma niesamowity zoom. w q4 juz mial zoom i byl silny, ale w q2 jest to jedna z najbardziej morderczych i profesjonalnych broni.

Ile pocisków potrzeba było w Q4 (multipayer) by sprowadzić do gleby wroga? Dwóch? Bo na pełnym podładowaniu Quake Warski Railek zabija jednym celnym strzałem w okolice głowy. Nie wierzysz? Sprawdź.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
RaT
$Redaktor



Dołączył: 12 Wrz 2007 Skąd: Gorzów Wlkp.
Klan: na drzewie

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 18:05 Odpowiedz z cytatem

Co do Hyperblasta i mp, to w Q2 CTF byla to jedna z najbardziej smiercionosnych broni w zestawieniu Quad + run na 2x szybsze strzelanie (wybaczcie ze nie pamietam ale to prawie 10 lat ; ) ).
To byly czasy...

http://planetquake.gamespy.com(...)amp;game=5
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Vitez
~user



Dołączył: 05 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Klan: gracz niedzielny

Wysłany: Pon Paź 08, 2007 18:47 Odpowiedz z cytatem

Co do raila to i w q2 i w q4 wystarczyl jeden strzal by ubic wroga tuz po spawnie... (choc bywaly mody/patche ktore to odpowiednio zmienialy, utknelo jednak na umozliwieniu spawnkilla) ale gra czy to duel czy team deathmatch albo CTF polegala glownie na podpakowaniu sie i biciu.
W ET:QW nie ma czegos takiego jak zbierany armor a apteczki czy ammo sa requestowane i zrzucane przez inne klasy a nie leza sobie i respawnuja - brak porownania na tym terenie.
Co do kolejnosci to chronologia: ET:QW -> Q2 -> Q4 .
Jak zauwazycie w ET:QW sa mapy gdzie np GDF zdobywa rozbity statek Stroggow i poznaje ich technologie podrozy miedzygwiezdnych oraz lokalizacje ich planety macierzystej...

Wlasciwie nie da sie zrobic bezposredniego porownania a tylko znalezc ogolne nawiazania.
Np w ogole nie rozumiem "Rail Howitzer" ? Rail to strumien energii (zreszta widac jak sie z tego strzela) - jak z niego zrobic strzal haubicy? Bez sensu...
Niektore rzeczy zostaly po prostu wrzucone dla wyrownania sil oraz dla specyfiki gry taktycznej a nie FPS-deathmatchowej, ale niekoniecznie dobrze uzasadnione poza "to sie dzieje przed Q2, Stroggowie/ludzie mieli wtedy inne wyposazenie" .

A co do GDF w Q2 i Q4 to sa to Space Marines - GDF = Global Defense Forces podczas gdy Space Marines juz sa w ofensywie.

Co do rzezniczenia w Q2CTF to ja najbardziej lubilem Supershotgun+quad+power amplifier, oczywiscie napakowany zbroja i power shieldem. 1 strzal kladl kazdego prawie - byle trafic z wmiare bliska.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Gameplay Idź do strony «  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group