Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jason.paury ~user

Dołączył: 20 Mar 2007 Skąd: Sosnowiec Klan: team enclave
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosma ~user

Dołączył: 14 Wrz 2007 Skąd: z ET/AA Klan: Szukam!
|
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 15:28 |
|
|
k0z4k napisał: |
Imo snajperzy mają trochę za dobrze (a przynajmniej infiltrator) bo jak się dobrze położyć to można nie źle dziesiątkować piechotę wroga. A wcześniej wspomniany infiltrator ma jeszcze lepiej ponieważ gdy skończy mu się amunicja może sobie trochę uzupełnić kosztem życia. Raz, gdy się dobrze położyłem to 20 min GDF nie mogli mostu postawić (ale i tak mapka była ustawiona na 50 min) |
Mi i tak jakoś lepiej się strzela snajperką GDF'u.
Niby coś tam te naboje opadają, ale i tak jest dla mnie "wygodniejsza".
Tyle, że snajpienie to dość prosta sprawa
Dobrym pomysłem jest wskazywanie gracza, który zabił - zapobiega to długotrwałemu kampieniu w jednym miejscu (co oznacza, że k0z4k musiał mieć raczej kiepskich przeciwników ;P [single? ;P]).
Wystarczy raz zdjąć wrogiego snajpera, a pozostanie w tym stamym miejscu napewno skończy się dość szybko - headem .
Snajperzy są ciekawą i przydatną klasą, jednak moim zdaniem są zbyt popularni. Często wchodząc na serwer widzę w GDF 3-4 snajperów, gdy pierwsza faza (budowania mostu) jeszcze nie została zakończona. IMO często jest to po prostu alternatywa dla mniej utalentowanych graczy, którzy jednak grając tylko ze snajpą nie nauczą się grać.
Zauważyłem jeden błąd - gdy strzelamy ze snajpy z bardzo dużej odległości, to strzały tak jakby nie dochodzą:
trafiając 5 razy z rzędu idla nie byłem go w stanie zabić - a odgłos trafienia i flash na celowniku się pojawiały. To samo zresztą w drugą stronę - inny snajper nie mógł zabić mnie, chociaż wyraźnie we mnie trafiał.
Podoba mi się także szybkość rozgrywki (wcześniej grałem głównie w AA - bardzo wolna gierka ). Szkoda, że mapa jest taka, a nie inna, ale trudno. Dość mocno przypomina Fuela (który notabene został wyrzucony z większości turniejów ET), co raczej nie jest zaletą (tam także zawsze była masa snajperów). Ogólnie rozgrywka dość mocno przypomina stare ET, tylko jest bardziej dynamiczna (no i oczywiście rozbudowana).
Wraz z wejściem Full wersji dynamika może trochę spaść, bo niektórzy zaczną patrzeć na statystyki
Ogólnie rzecz biorąc, to jedna z najlepszych gier w jakie grałem (czy najlepsza, to się okaże jak dostanę full ver.).
Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Strogg2207 ~user
Dołączył: 02 Wrz 2007 Ostrzeżenia: 3
|
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 15:40 |
|
|
Ja sie tak wciągnołem w demo ET:QW że nie skończe grać w MoH Ariborne
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Inermis ~user

Dołączył: 09 Kwi 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 16:05 |
|
|
Pociski NIE OPADAJĄ
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosma ~user

Dołączył: 14 Wrz 2007 Skąd: z ET/AA Klan: Szukam!
|
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 16:09 |
|
|
No i właśnie takie mam cały czas wrażenie
Zdecydowanie za dużo czytam (między wierszami), a potem mi to bokiem wychodzi
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
K3nZi ~banned

Dołączył: 05 Paź 2006 Skąd: Chełm woj.Lub
|
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 00:55 |
|
|
O grze moge wypowiedzec sie tyle (demo) - gra muli i na moim doscyc dobrym sprzecie wyciagam 30fps z jakimis przecinkami , nie wazne czy full detale czy minimum i tak tnie..
Niby tyle pracowali, tyle sie pocili , tyle komara moczyli a cale gowno zrobili.. jestem zawiedziony , tyle
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kesto ~banned
Dołączył: 24 Cze 2007
|
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 10:31 |
|
|
k3nZi ... konfig zmień, defaultowo fps ograniczane są do 30stu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
K3nZi ~banned

Dołączył: 05 Paź 2006 Skąd: Chełm woj.Lub
|
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 10:55 |
|
|
config zmienilem; komendy typu unlock_ byly wpisywane
Gra pod wzgledem fizyki,sieci jest zwyczajnie spieprzona
Tak mieli racje z tym królem sieciowych strzelanek, bedzie nim ET , ale nie Quake Wars. Po kilku miesiacach pewnie kazdy o niej zapomnii.
Gra nie wciaga mnie tak jak stare ET lub nawet BF2.
Jak ktos poda mi konfig na konfiguracje dobrego sprzetu i zmienie zdanie o tej grze to postawie komus piwo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kesto ~banned
Dołączył: 24 Cze 2007
|
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 12:09 |
|
|
@K3nZi:
seta com_unlockFPS 1
seta com_unlock_timingMethod 2
seta com_unlock_maxFPS 60
seta setMachineSpec 0
seta com_gpuSpec 0
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosma ~user

Dołączył: 14 Wrz 2007 Skąd: z ET/AA Klan: Szukam!
|
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 15:29 |
|
|
@K3nZi
To twoje zdanie. Tobie się może nie podobać, co jednak nie znaczy, że gra nie odniesie jakiegoś sukcesu.
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
$towarzysz$ ~user

Dołączył: 12 Maj 2007 Skąd: oZo Klan: =GROM= Ostrzeżenia: 1
|
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 19:12 |
|
|
Kosma napisał: |
@K3nZi
To twoje zdanie. Tobie się może nie podobać, co jednak nie znaczy, że gra nie odniesie jakiegoś sukcesu. |
jakby już nie odniosła Wiele nagród i nominacji i to przed jej premierą
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Victor-777 ~user
Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Taka duża wieś po wschodniej stronie wisły
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Inermis ~user

Dołączył: 09 Kwi 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro Paź 03, 2007 14:59 |
|
|
Victor-777 napisał: |
Gra jest wypasiona. Nie wiem o co chodzi z tymi opadającymi pociskami, ja nie mam takich problemów. Moim zdaniem trochę przesadzili ze snajperkami, ale można to znieść Mam też jedno pytanie. Czy jak u Strogg'ów wyczerpie się amunicja, dajmy na to w Railgun'ie to czy można ją jakoś uzupełnić?? Bo stanowi to czasami problem, że nie starcza mi amunicji na całą grę i albo muszę zginąć, albo przejść do wyrzynania z noża lub spikes'ów =D |
jest story down
Polecam http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|