Quake Wars Demo - Opinie
Idź do strony «  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  »
 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Demo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baala
~user



Dołączył: 01 Lip 2007

Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 23:17 Odpowiedz z cytatem

ufff jakos przebrnąłem przez te porownania ETQW do BF2 .
zastanawiam sie dlaczego ETQW mialo by byc jak bf .
w tytule gry nie ma (BFQW) a system rozgrywki wnioskujac z waszych wypowiedzi bardziej przypomina stare poczciwe ET .
jestem ciekaw porownania ETQW a ET
- spawn ETQW a ET czas staly czy zmienny ?
- jak podzielony jest hitbox (glowa ,tors,nogi )?
- hitbox naklada sie dokladnie na texture w każdej pozycji ? (kucam, leze , stoje, skacze )
- czy sa strafejumpy ?
i jakies inne porownania odnosnie ET

sprzet zakupiony odbieram we wtorek ,narazie moge tylko pozazdroscic gry.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
LaM
~user



Dołączył: 20 Kwi 2007 Skąd: Wrocław

Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 23:24 Odpowiedz z cytatem

1. Spawn dynamiczny to nowy pomysl.
2. W ET byly 2 hitboxy [ duza bryla - tors , mala bryla - glowka]
3. W ET modami doprowadzono do sytuacjii ze hitboxy prawie idealnie wspolgraly w roznych pozycjach. W 1 wersjii ET bug powodowal ze hitbox heada przemieszczal sie przy pronowaniu. W ETQW developerzy raczej przylozyli sie do produkcjii i stworzsyli bardziej realistyczne hitboxy , czy pozbawione bugow to sie dopiero okaze.
4. W ET byly strafe jumpy ktore boostowaly niezle predkosc , w QW do konca nie jestem przekonany czy bunny hopy cos daja.

QW = ET + Pojazdy i inne bajery.

Podobnie bylo z ewolucja pomiedzy rtcw a et. Dodano pare bajerow scena marudzila a w koncu prawie kazdy sie przerzucil na nowa platforme.
_________________
WoW Maniac :O
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ojciec69
*Moderator



Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Warszawa - Bródno
Klan: Betsson Voodoo Gaming

Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 23:51 Odpowiedz z cytatem

przerzucil sie tylko dlatego ze gra byla darmowa...
_________________
This is ten percent luck, twenty percent skill, fifteen percent concentrated power of will, five percent pleasure, fifty percent pain, and a hundred percent reason to remember the name!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
jason.paury
$Redaktor



Dołączył: 20 Mar 2007 Skąd: Sosnowiec
Klan: team enclave

Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 01:14 Odpowiedz z cytatem

Krasnal napisał:
to równie dobrze można stwierdzić, że BF jest losowy


Tu muszę się zgodzić. Wszyscy gracze BF2 wiedzą - panowie z DICE są wprost zafascynowani zmienną losową

Ojciec69 napisał:
przerzucil sie tylko dlatego ze gra byla darmowa...


I dzięki temu, że za QW trzeba będzie zabulić, to będzie mniej cheat'ów (bo bajki o niewykrywalnym przez PB MSX'ie można między bajki włożyć)
_________________
(19:01:54)(@etqw) Wolfie asked: will playing ETQW help me get a girlfriend?
(19:01:55)(@etqw) jRAD|Work answers: Absolutely yes


genetically-engineered killing machine...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
varfare
~user



Dołączył: 25 Kwi 2007 Skąd: Legnica
Klan: Universal Soldiers

Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 15:06 Odpowiedz z cytatem

baala napisał:
ufff jakos przebrnąłem przez te porownania ETQW do BF2 .
zastanawiam sie dlaczego ETQW mialo by byc jak bf .
w tytule gry nie ma (BFQW) a system rozgrywki wnioskujac z waszych wypowiedzi bardziej przypomina stare poczciwe ET .
jestem ciekaw porownania ETQW a ET
- spawn ETQW a ET czas staly czy zmienny ?
- jak podzielony jest hitbox (glowa ,tors,nogi )?
- hitbox naklada sie dokladnie na texture w każdej pozycji ? (kucam, leze , stoje, skacze )
- czy sa strafejumpy ?
i jakies inne porownania odnosnie ET

sprzet zakupiony odbieram we wtorek ,narazie moge tylko pozazdroscic gry.

Spawny zależne od mapy.
Głowa, tors, nogi.
Hitbox to jeden wielki walec, nie jest tak dopasowany jak w cs ale za to przemieszcza się zgodnie z modelem.
Strafejumpy są, jeśli umie się dobrze skakać można uzyskać całkiem wysoką prędkość. Istnieją też inne trickjumpy oraz vehicle jumpy.

Ogólnie system rozgrywki jest prawie taki sam jak w ET. Jeśli grałes w ET nie będziesz miał problemów z QW.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
$towarzysz$
~user



Dołączył: 12 Maj 2007 Skąd: oZo
Klan: highrised
Ostrzeżenia: 1

Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 22:08 Odpowiedz z cytatem

co to znikająca buddylista, czy po prostu nie zauważyłem że jej nie ma w demie
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Sw3aR^
~user



Dołączył: 01 Sty 2007 Klan: Betsson Voodoo Gaming

Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 22:11 Odpowiedz z cytatem

$towarzysz$ napisał:
co to znikająca buddylista, czy po prostu nie zauważyłem że jej nie ma w demie
nie ma kont sieciowych = nie ma buddylisty
_________________
RADIOOPERATOR
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Victor-777
~user



Dołączył: 11 Wrz 2007 Skąd: Taka duża wieś po wschodniej stronie wisły

Wysłany: Sob Wrz 15, 2007 12:03 Odpowiedz z cytatem

Pograłem w demo i muszę zacytować zdanie które powiedziałem mojemu bratu: "Chaos z BF-a, System z ET, Świat z Quake-a. TA GRA WYMIATA"
_________________
Neverwinter Nights Rulez.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
No_name
~user



Dołączył: 04 Sty 2007

Wysłany: Sob Wrz 15, 2007 21:22 Odpowiedz z cytatem

Krasnal napisał:
No_name sam się zastanów, piszesz, że nie obchodzi cię kto zrobił tą grę. I, że nie lubisz quake, to dlaczego chcesz grać w kolejnego quakea? To twoje argumenty są bezsensowne, zarzucasz grze, że jest taka jak obiecywali twórcy. Rozumiem, że obejrzałeś gameplaye i widzę, że to jedyne na co cię stać, bo gdybyś był trochę starszy to zapewne umiałbyś przeczytać jakiś wywiad, albo czat z developerami i wiedziałbyś już dawno jak wygląda ta gra. Sam piszesz, że załorzenia tej gry ci nie odpowiadają, więc po co tu w ogóle przychodzisz? Masz nadzieje, że SD zmieni jeden ze swoich flagowych produktów i upodobni go do tego całego shitu w który nawet nie zamierzam grać


Wiesz, ja tam nie mam czasu na czytanie jakiś wywiadów itp. Nigdy się zbytnio nie interesowałem tą grą, sam dowiedziałem się o demie 30 minut przed jego oficjalnym wydaniem, a z nudów postanowiłem je ściągnąć. A potem przypomniałem sobie o tym forum i chciałem powiedzieć, że gra mi się nie podoba.

varfare napisał:
Po za tym o jakich bardziej realistycznych grach mówisz?

Np. Day of Defeat: Source
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Krasnal
~user



Dołączył: 04 Kwi 2007 Klan: Highrised

Wysłany: Sob Wrz 15, 2007 21:40 Odpowiedz z cytatem

Ale jaki to ma sens, forum jest do wyrażania konstruktywnych opinii. Wejdź sobie na rozowyblogaseknastolatki.pl jeżeli chcesz sobie pogadać. Przychodzi tutaj i mówisz nam, że gra jest kiepska bo jest szybka, nierealistyczna, piekilnie grywalna itd. Ale każdy inny przyszedł tutaj właśnie dla tych cech, więc nie wiem co chcesz nam przekazać w ten sposób. To są jej plusy, mi się wydaje, że już nikt nie potrafi robić takich gier... wszyscy teraz pakują w ten sztuczny realizm, co następna gra to bardziej realistyczna, fajnie, bo takie gry też są fajne, ale zaczęło brakować właśnie takich gier, już wkrótce kolejny CoD, Americas Army 3.0 itd. więc nie marnuj takiego tytułu na tak przyziemne sprawy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4W3L
~user



Dołączył: 12 Sty 2007 Skąd: From Makron

Wysłany: Sob Wrz 15, 2007 21:45 Odpowiedz z cytatem

demo mi się bardzo podoba wkońcu widzę wszystkie serwer i graczy (w beta 2 mialem z tym problem). demko jest szybsze i bardziej zrownowarzone dlatego bardziej już mi przypomina quake'a
PS. imo im bardziej gra jest realistyczna tym bardziej ludzie kampia dlatego "nie realistyczność" qw mi się podoba bo idzie się i rzeźni a nie ukrywa na końcu mapy i czeka aż ktoś wystawi głowe, a do tego strogg (widziales w realnym świecie strogga? )
_________________
c2d 6300(GeminII)@3,33ghz | 2x1gb geil@950mhz | 8800GTS 640mb@GTX | Gigabyte DS4 | a4tech X-750f| iiyama prolite e1900s | Creative Audigy SE 5.1 i 7.1 | Seagate 250gb
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
No_name
~user



Dołączył: 04 Sty 2007

Wysłany: Sob Wrz 15, 2007 21:53 Odpowiedz z cytatem

No spoko, ale czy nie denerwuje was np. że nie da się zabić jednym strzałem z rakiety strzelając z Tormentora?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Krasnal
~user



Dołączył: 04 Kwi 2007 Klan: Highrised

Wysłany: Sob Wrz 15, 2007 22:03 Odpowiedz z cytatem

Da się, trzeba tylko trafić mniej więcej w człowieka bo rozprysk jest mały.
A pozatym powiem jeszcze raz, nie patrzcie na gry przez pryzmat naszego świata. Bo tu nigdy nie ma balansu, możesz urodzić się jako król, a możesz urodzić się jako jakiś bushmen w afryce, zapier**lać 16h na dobę żeby mieć co zjeść następnego dnia i nawet nie wiedzieć co to jest youtube. Możesz być najlepszy i ciężko pracować na swoją pozycję, a możesz mieć wójka kogoś tam i żyć spokojnie nie nadając się do swojej aktualnej pracy.
A teraz wróćmy do gier. To, że desakrator ginie po dwóch strzałach z czołgu jest dlatego, że SD uznało, że wtedy będzie najlepiej. Na pewno powstaną jakieś mody które pokażą nam zupełnie realistyczne ET:QW, gdzie będzie decydował fart - czyja przypadkowa kula pierwsza trafi w przeciwnika, a nie skill - czyli kto pierwszy wpakuje 3-7 kulek w przeciwnika. Zostajecie wrzuceni w taki świat i już, wiem, że lepiej powhineować, ale spójrzcie prawdzie w oczy macie równe szanse, nawet równiejsze powiedziałbym, bo nawet jeżeli ktoś skampi gdzieś to trafi wam ze dwie kulki, a wy się odwracacie i hyc hyc po głupim noobie. W realistycznych grach taki numer nie przejdzie, jak ktoś nie ma skilla to ma lepszego camp spota i nara.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PSYHE
~user



Dołączył: 11 Wrz 2007

Wysłany: Nie Wrz 16, 2007 14:16 Odpowiedz z cytatem

Coś twórcy gry lubią kamperstwo mogę śmiało stwierdzić !
Niektóre miejsca na mapie są specjalnie zaprojektowane aby walić snajperem
po stroggach ! (Wzgórza za shieldem) z lewego zbocza można nawet kampić w strogga na drugi "objektiv" GDF
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jason.paury
$Redaktor



Dołączył: 20 Mar 2007 Skąd: Sosnowiec
Klan: team enclave

Wysłany: Nie Wrz 16, 2007 15:23 Odpowiedz z cytatem

Tak, ale nie przjemuj się. Jeszcze parę tygodni i najlepsi snajperzy nie będą kampić - po prostu będą biegać i walić head'y z rail'a w podkoku.
_________________
(19:01:54)(@etqw) Wolfie asked: will playing ETQW help me get a girlfriend?
(19:01:55)(@etqw) jRAD|Work answers: Absolutely yes


genetically-engineered killing machine...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Demo Idź do strony «  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  »
Strona 9 z 11

 
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group