Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi666 ~user

Dołączył: 03 Sty 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią Lut 23, 2007 11:23 |
|
|
Sry ale moim źródłem nie było tylko CD-Action - widziałem również na jakimś filmiku jak ktoś wybrał enga w limbo i był karabinek z czymś doczepionym.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rezro ~banned

Dołączył: 28 Paź 2006
|
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 18:14 |
|
|
Przepraszam za pomyłkę, ale w tamtych czasach, nie było do końca jasne, czy granatnik w ogóle będzie w QW. A moja wiedza była tylko taka że będzie. Założyłem że będzie ów. granatnik podczepiony będzie pod strzelbę, na zasadzie analogii do W:ET, a w tedy uważano że strzelba będzie domeną tylko Inżyniera. Co dodatkowo podpierało to założenie (Myślano nawet czasem niesłusznie że to będzie jego jedyna broń). Po drugie pomysł podczepienia granatnika do SMG (A teraz wiadomo że nawet MicroSMG patrz: https://img.quakewars.pl/view/n3.jpg ) wydaje się co najmniej dziwny. Przypominam że teraz są inne czasy i inna wiedza, i cóż widać że jednak może (Choć to wg. mnie co najmniej dziwny pomysł, patrz odrzut). Na dokładkę podam że dzisiaj wiadomo także np. to że strzelba jest także w ekwipunku żołnierza (patrz:. https://img.quakewars.pl/view/n6.jpg ). No cóż wtedy mogliśmy tylko spekulować, teraz mamy już konkretną wiedzę.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sliterin ~user

Dołączył: 07 Mar 2007 Ostrzeżenia: 1
|
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 18:33 |
|
|
Bardzo ciekawa wypowiedź. Aczkolwiek mnie to bardzo cieszy, że bedzie granatnik domeną inżyniera tak jakbyło w ET. Badź co bądź granatnik do SMG hmm dziwne, ale w obecnych czasach jest to też używane (patrz. M4a1).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rezro ~banned

Dołączył: 28 Paź 2006
|
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 09:05 |
|
|
O ile mi wiadomo M4A1 (Wersja M16) nie jest bynajmniej SMG, ale jest to AR (Assault Rifle – Karabin szturmowy). Nie mówiłem w końcu że Granatnik w AR to coś dziwnego. Ale ze względów konstrukcyjnych w SMG (A tym bardziej w MicroSMG jakie będzie w ET:QW), jest to już problematyczne. Jak chociażby problem gdzie go podłączyć! Nie mówiąc już o niemałym odrzucie, który trzeba jakoś przenieść!
PS: Pochodzące od M16 SMG znane jest jako Colt Comando, to taka ciekawostka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
^agenT-dono @Administrator

Dołączył: 16 Wrz 2006
|
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 13:19 |
|
|
Tutaj się z tobą nie zgodzę. To że to jest SMG nie znaczy że nie może mieć granatnika. Przypomnę że gra nie jest jakoś specjalnie "realistyczna" i jeśli twórcy będą chcieli dać granatnik do SMG to nie będą musieli się głowić co zrobić z odrzutem, bo to tylko gra ;]. W grach niema żadnych względów konstrukcyjnych, co najwyżej na papierze jak ma dana broń wyglądać - ale oprucz textur broń nie musi mieć tego wszystkiego "w środku", wiec tak naprawde kapsel wielkości 2złotówki mógłby zniszczyć ziemie gdyby chcieli .
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
 |
K3nZi ~user

Dołączył: 05 Paź 2006 Skąd: Chełm woj.Lub
|
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 13:27 |
|
|
Moim skromnym zdaniem to troche przesadzili z tym granatnikiem do SMG.
Co do tematu broni (trochu sie znam ) mogę stwierdzic ze nie ma takiej opcji podlaczenia granatnika do smg.
Problematyczne jest juz do zwyklych kałachów czy M szesnastek a co mówic np o mp5.
Poczekamy zobaczymy, aczkolwiek mozna podyskutowac
|
|
Powrót do góry |
|
 |
masterceo ~user
Dołączył: 27 Lis 2006 Klan: lol
|
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 16:50 |
|
|
lol, nie zauwazyliscie chyba, ze QW dzieje sie w PRZYSZLOSCI, 100 lat temu kto myslal, ze dzisiejsze bronie beda wypluwac 1000 pociskow na minute...
poza tym, kto powiedzial, ze ten granatnik ma byc jakims ultraofensywnym bajerem, moze to po prostu wyrzuca male poklady c7, ludzie, opamietajcie sie...
_________________
duuuuuu*aaaaaaaa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rezro ~banned

Dołączył: 28 Paź 2006
|
Wysłany: Wto Mar 27, 2007 09:09 |
|
|
Ale nawet w przyszłości fizyka jest ta sama! Któreś tam twierdzenie Newtona: Reakcja równa się przeciw reakcji, bla bla. Łopatologicznie: Wystrzelenie granatu z dostateczną siłą (By miał jakiś sensowny zasięg = Reakcja), powoduje gigantyczny odrzut (Przeciw reakcja). A to oznacza że broń musi mieć odpowiednią konstrukcję (Nie będę wdawać się w szczegóły, ale uwierzcie mi że nie jest to takie łatwe), by móc odpowiednio stłumić (Dokładniej to przenieść), siłę tego odrzutu.
Tym bardziej że akcja gry nie dzieje się przecież w jakoś bardzo technologicznie odległej przyszłości. Laserowych Granatów to jeszcze nie wynaleziono. A skuteczne tłumienie odrzutu nawet na AR nie jest łatwe a co dopiero na MicroSMG z QW.
Oczywiście to tylko gra i tak naprawdę to tylko szczegół i mam go szczerze gdzieś. Ale początkowo mnie zaskoczył i w tym tkwi sęk.
PS: Ciekawostka: Najbardziej szybkostrzelny karabin maszynowy świata, czyli KM typu Geatling (Znany potocznie jako Minigun) tak się składa że właśnie wymyślono ok. 150 lat temu, tylko dopiero wiele lat później wymyślono by zamienić mało wydajną korbę, na wydajny silnik, ujawniający prawdziwą potęgę tej broni (4000 pocisków na minutę). Nie mniej już w pierwotnej wersji była to broń szybkostrzelna.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
masterceo ~user
Dołączył: 27 Lis 2006 Klan: lol
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sw3aR^ ~user

Dołączył: 01 Sty 2007 Klan: Betsson Voodoo Gaming
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maniu ~user

Dołączył: 26 Lis 2006 Ostrzeżenia: 2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|