Community Ruleset 1.1
Idź do strony «  1, 2, 3
 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Ogólnie o ET:QW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matthew
~user



Dołączył: 09 Lis 2007

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 16:44 Odpowiedz z cytatem

Stinger napisał:
Ok czyli rozumiem ze uwazasz ze powinno byc dozwolone wszystko co jest dostepne w grze? I na dodatek uwazasz ze sprawdza sie to w grze klanowej? W takim razie nie wiem czy pownieniem dalej pisac.....


Tego nie powiedziałem. Więc możesz pisać dalej. Kwestia tego że pewne restrykcje jak na mój gust są za daleko idące.

Stinger napisał:
Na poczatku (beta) klanowki gralo sie bez zadnych restrykcji - jak myslisz dlaczego sie z tego blyskawicznie wycofano? Wiesz jak sie gralo pierwszy etap Valley? Cyklop, 2 Desecratory, Tormentor + snajpa + opressor przeciweko tankowi, APC i piechocie. Na 10 meczy 9 koczylo sie fulholdami. Nadal uwazasz ze mapy sa dobre? Nadal uwazasz ze mozna przelamac to podchodzac do tego taktycznie i sprytem?


Tak. Snajpa + 2x field + szpieg do wyłączenia antyarta + żołnierz (ew. 2) do tormentorowi. Dobrze się to zgra i Stroggowie maja pozamiatane.
Wszystko się, tylko trzeba jeszcze wiedzieć jak.

Stinger napisał:
Cytat:
Jakby tak twórcy schrzanili mapy to powinno się zrobić nowe a nie zmieniać cały sposób rozgrywki


Powiedz to ludziom z SD. Czyli wedlug tego albo trzeba bylo sie meczyc pol roku na zje..... mapach, albo przestac grac. Dobre podejscie.


Albo stworzyć własne. Zrobienie odpowiedniego modelu (nie mówię o teksturach) wcale tak długo nie powinno zająć.

Stinger napisał:
Cytat:
Ona była projektowana (rozległe mapy, pojazdy) na większą liczbę graczy, podział na grupy szturmowe itd.. A z niej próbuje się zrobić jednoosobowy Run'n'Kill.


Byla projektowana tak zeby mozna bylo grac 12vs12 na publikach i jednoczesnie dobrze sie gralo 5vs5, 6vs6 klanowki - Tworcy mnostwo razy to powtarzali w czasie produkcji, niestety to drugie zdecydowanie sie nie udalo.


A od kiedy to dwie przeciwne rzeczy da się połączyć w całość? No chyba nie powiesz że w to uwierzyłeś? Nigdy jak masz dostępne coś nad piechotę taka rzecz się nie uda. Od tego jest mod.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
_Amigo
~user



Dołączył: 29 Paź 2007 Skąd: Gniezno
Klan: kapoks
Ostrzeżenia: 4

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 16:45 Odpowiedz z cytatem

to moze klanowki 12v12?
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stinger
~user



Dołączył: 18 Kwi 2007 Klan: FF.X-Fi

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 17:04 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Tak. Snajpa + 2x field + szpieg do wyłączenia antyarta + żołnierz (ew. 2) do tormentorowi. Dobrze się to zgra i Stroggowie maja pozamiatane.
Wszystko się, tylko trzeba jeszcze wiedzieć jak.


Hehe..... plzzzzz. Przy takiej konfiguracji w obronie nie dojdziesz nawet do mostu Nie grales takiego czegos i gadasz czysto teoretycznie. Co innego publik a co innego klanowki gdy wszystko jest skoordynowane i zgrane + info Takiego czegos nie da sie zlamac Sory da sie ale tylko jak klan broniacy jest strasznie nieograniety.

Cytat:
A od kiedy to dwie przeciwne rzeczy da się połączyć w całość? No chyba nie powiesz że w to uwierzyłeś? Nigdy jak masz dostępne coś nad piechotę taka rzecz się nie uda. Od tego jest mod.


Oczywiscie ze sie da, udostepniajac cvary regulujace rozgrywke, pojazdy itd w pelnej wersji gry od razu na starcie, ale SD calkowicie to osralo i trzeba sobie radzic samemu. A jak niby wczesniej mieli jakikolwiek mapy zrobic lub mody jak niedawno dopiero wypuscili sdk, a tworzenie takich map jednak zajmuje sporo czasu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
_Amigo
~user



Dołączył: 29 Paź 2007 Skąd: Gniezno
Klan: kapoks
Ostrzeżenia: 4

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 17:30 Odpowiedz z cytatem

ee stingerze - matthew napisal co maja wziac gdf zeby tych stroggow rozwalic, a nie zeby bronic do mnie 6v6 nie przemawia... :S
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stinger
~user



Dołączył: 18 Kwi 2007 Klan: FF.X-Fi

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 17:50 Odpowiedz z cytatem

Tak wiem, moze zle to napisalem ale chodzilo o to ze cokolwiek by nie wzielo gdf to nie dojda do mostu Po prostu wszyscy broniacy spamowali zza mostu przy czym desecratory na gorce nad tunelem, zaden pocisk z rakietnicy nawet nie doleci do tormentora jezeli umie latac, zaden szpieg nie dojdzie w okolice antyarty, a zdjac to mozna tylko cyklopa ale to i tak marna pociecha
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Matthew
~user



Dołączył: 09 Lis 2007

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 18:16 Odpowiedz z cytatem

Zawsze można ich fieldem i trojanem zajechać od tyłu. Nalot na tą krótką chwilę żeby odwrócić ich uwagę wystarczy. Później czołgiem i hammerem można próbować się przebić od przodu i dać szansę inżynierom.
Pamiętaj, że tam nie grają maszyny z radarami tylko też ludzie. A człowiek jest omylny i może pewne rzeczy przeoczyć. Bo nie powiesz, że grając valeya 6v6 (w ogóle ktoś to gra na klanówkach?) zostawiasz żołnierza z wyrzutnią rakiej żeby Ci osłaniał drugą stronę tunelu?
_________________
www.compu.pl - nowy portal komputerowy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Azail
~user



Dołączył: 28 Wrz 2007

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 18:52 Odpowiedz z cytatem

Matthew, zgodzę sie tutaj całkowicie ze Stingerem, to co mówisz jest czysto teoretyczne i raczej nie ma pokrycia w rzeczywistości. Jeżeli po stronie gdf'u grałby ten lepszy klan to może by to wyszło, ale jeżeli klany byłyby w miarę równe to nie ma szans. Nie da rady zrobić ataku z zaskoczenia w takich klanowych meczach, bo raczej byliby przygotowani na każdą ewentualność i rozstawieni tak że byliby w stanie cie powstrzymać. Zresztą dwie deski, cyklop i tormentor to zdecydowania za dużo żeby można było z tym na równi walczyć.
A co do rulesetu to trochę to zagmatwali, a to czy będzie dobry zobaczy się później W każdym razie bardzo dobrze że zdecydowali się na jednego moda
_________________
"Life is one long insane trip. Some people just have better directions."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stinger
~user



Dołączył: 18 Kwi 2007 Klan: FF.X-Fi

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 21:31 Odpowiedz z cytatem

Matthew napisał:
Zawsze można ich fieldem i trojanem zajechać od tyłu. Nalot na tą krótką chwilę żeby odwrócić ich uwagę wystarczy. Później czołgiem i hammerem można próbować się przebić od przodu i dać szansę inżynierom.
Pamiętaj, że tam nie grają maszyny z radarami tylko też ludzie. A człowiek jest omylny i może pewne rzeczy przeoczyć. Bo nie powiesz, że grając valeya 6v6 (w ogóle ktoś to gra na klanówkach?) zostawiasz żołnierza z wyrzutnią rakiej żeby Ci osłaniał drugą stronę tunelu?


Nie powiesz mi ze klan broniacy nie zauwazy Trojana i nie da info, nawet jak by chcial przeplynac rzeka Musieliby byc jacys ulomni. Oj cos mi sie wydaje ze nie grasz klanowek. Od czasow bety gralem Valley unrestricted 2 razy, dwa razy konczylo sie fulholdem na pierwszej fazie. Rozstawienie mniej wiecej takie jak wyzej. Czolg i trojana tracili momentalnie nie dojezdzajac nawet do polowy drogi do mostu. Potem biegali na piechote ginac jak muchy, zero szans. Zreszta whatever, po prostu chcialem Ci pokazac ze mapy w swojej "normalnej" formie nie daja wyrownanych szans dlatego trzeba cos zmienic. A teraz ludzie mowia ze udziwniaja. To ze teraz gdf na ark beda musieli czekac na czolg, a strogowie na desecratora na sewer jest zle? Wczesniej mieli momentalnie po zmianie spawna teraz tego nie bedzie. Jak na moj gust to wlasnie wyrownanie szans. A third eye camera? plz to naprawde malo wazny szczegol.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Matthew
~user



Dołączył: 09 Lis 2007

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 21:56 Odpowiedz z cytatem

Stinger napisał:
Nie powiesz mi ze klan broniacy nie zauwazy Trojana i nie da info, nawet jak by chcial przeplynac rzeka


Albo bardziej nadłożyć drogi... Rzeka to nie jedyne miejsce gdzie można pojechać na tyły wroga. Bez problemu można wjechać czołgiem na tyły Stroggów na valeyu przy 3. i 4. objectivie. A zanim go rozwalą jak jest się engiem i dobrze jeździ czołgiem to trochę im zejdzie.

Stinger napisał:
po prostu chcialem Ci pokazac ze mapy w swojej "normalnej" formie nie daja wyrownanych szans dlatego trzeba cos zmienic.


A dlaczego rozpatrujesz mapę która nie jest grana w klanówkach (przynajmniej wg. tego spisu z linku)?

Stinger napisał:
A third eye camera? plz to naprawde malo wazny szczegol.


W porównaniu do dwa razy szybciej strzelnego raila i droida faktycznie szczegół. Przy tych zmianach po prostu nie opłaca grać się snajperką w GDF'ie. Szybko zabiją, w 1v1 nie ma się szans (czym? Tym pistolecikiem?). Więcej można zrobić grając dowolnie inna klasą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Stinger
~user



Dołączył: 18 Kwi 2007 Klan: FF.X-Fi

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 22:34 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A dlaczego rozpatrujesz mapę która nie jest grana w klanówkach (przynajmniej wg. tego spisu z linku)?


To nie ma znaczenia, jak chcesz to sobie przelec po mapach - pierwsza z brzegu czyli sewer pierwsza faza. Nie chce mi sie juz rozwodzic nad tym juz bo to jak udowadnianie ze 2+2=4.

Cytat:
W porównaniu do dwa razy szybciej strzelnego raila i droida faktycznie szczegół. Przy tych zmianach po prostu nie opłaca grać się snajperką w GDF'ie. Szybko zabiją, w 1v1 nie ma się szans (czym? Tym pistolecikiem?). Więcej można zrobić grając dowolnie inna klasą.


Znowu mowisz o jakiejs publikowej teorii. Na klanowkach nie mozna bylo uzywac Third eye camera juz jakis niecaly miesiac po wyjsciu gry. I o dziwo jakos w kazdym teamie wdiziano sens zeby byl snajper w gdf. A ze po wyjsciu pacza 1.4 ciezej sie teraz gra snajpa to moze i dobrze bo byla chyba jednak zbyt mocna i uzywano ja w kazdej sytuacji. Teraz uzywa sie w sytuacjach gdy sie naprawde przydaje- nie uwazam tego za blad. Zreszta to samo jest z railem wiec nie widze problemu i nie czuc takiego w czasie meczy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
_Amigo
~user



Dołączył: 29 Paź 2007 Skąd: Gniezno
Klan: kapoks
Ostrzeżenia: 4

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 22:34 Odpowiedz z cytatem

no pewnie ze pistolecikiem musisz dobrze przymierzyc
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
K!ll!ng_Joke
$Redaktor



Dołączył: 06 Lip 2007 Klan: FearFactory X-Fi

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 22:44 Odpowiedz z cytatem

Mathew powiedz ile klanowek graliscie 6v6. Czy znacie zasady jakie obowiazywaly i jak sie wam gralo. Ja rozegralem troche meczy i moge powiedziec, ze zasay sa jak najbardziej odpowiednie a modzik przyjemny.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
_KaszpiR_
$Redaktor



Dołączył: 27 Gru 2006 Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie Lut 17, 2008 00:25 Odpowiedz z cytatem

Matthew, jako osoa z odsiwadczeniem na ffa only powiem ci tyle

Valley, ja z 2 kumplami w strggach, przeciwko mamy 6 kolesi
ci kolesie nie wyszli z respa, ba nikt z nich nie dobiegl do mostu, fakt, ze byli malo ogarnieci

wyobraz sobie co zrobi 6 stroggow z 6 gdf. to jest nie do przejscia jak masz 2 rowne sklady.

mortary zdejmuja pojazdy wyjezdzajace z bazy
czolgi na gorce rozwala wlasciwie wszystko, bo rakiety nie doleca (limit odleglosci), antyarta rozwali naloty gdf
railgun dobije piechote w jakiejkolwiek formie - nie rzucic airstrike, tym bardziej nie dobiegniesz hackiem wylaczyc turret.

jak team nie zdobedzie mosty przez pierwsze 10min to potem ju sie robi nudno, czasem sie nawet ten most odpuszcza aby juz nie walic ciagle w te same miejsca - a wtey zaczyna sie rape z pojazdem mcp. fakt, ze 1.4 wprowadzil udogodnienia z mcp ale dzieki temu robi sie znacznie ciekawiej
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Vitez
~user



Dołączył: 05 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Klan: 1stCav

Wysłany: Nie Lut 17, 2008 03:00 Odpowiedz z cytatem

Ponieważ parę osób pytało to wyjaśniam:

Nowe zasady w Clanbase nie wchodzą ot tak - hopsiup bo zostały ustalone.

Na pewno będą obowiązywać w nowym OpenCupie (końcówka marca - jakoś tak).

Na pewno będą obowiązywać w playoffach Nations Cup (mimo że nie podoba mi się taki zestaw zasad ale cóż - odgórna decyzja) - pierwszy matchweek playoffów Nations Cup startuje 3 marca - po CDC4

Laddery? Jeszcze nie wiadomo. Tylko lab ma (chyba) możliwość zmiany rules tam ale właśnie poszedł w tryb inactive i nowy ET:QW Gamesup jest poszukiwany... więc przez ładnych parę tygodni rulesy w ladderach raczej pozostaną niezmienione, a jak się zmienią to będzie informacja o tym.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Ogólnie o ET:QW Idź do strony «  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by mahq.pl © 2001, 2005 phpBB Group