ETQWpro - polski wishlist
Idź do strony «  1, 2, 3, 4
 
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Mapy i mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jogurt
~user



Dołączył: 11 Kwi 2007

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 17:38 Odpowiedz z cytatem

cypiate napisał:
Dziwne ze w starym ET nie gralo sie na fun modzie tylko na ET PRO i soundy byly:)

koledze chyba o to chodzi ze jak np strzelałes przeciwnikowi po nogach to był jakis tam dziwiek(takie pykniecie:)) a jak trafiłes w głowe to był inny dzwiek // a nie tak jak w "ceesie" ze jak trafiłes w głowe to jakis koles sie darł : HEADSSSSSSSSSHHHOOOOOOOOOTTTTT albo MULTIIII KILLLLLLL i moim skromnym zdaniem powinny byc takie zróznicowane dzwieki... bo teraz nawet niewiadomo kiedy walnie sie HEADA .... niema róznicy czy walniesz w noge , klatke , piete czy w głowe zawsze taki sam dzwiek
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ojciec
*Moderator



Dołączył: 25 Cze 2007 Skąd: Warszawa - Bródno
Klan: Frag eXecutors

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 17:46 Odpowiedz z cytatem

eeeeeee no i ?? co z tego ze nie ma ?? kazda czesc ciala mialaby miec inny dzwiek?? to z gry bys nic nie uslyszal, wystarczy ze jest dzwiek walenia mlotkiem w patelnie jak strzelasz heada, w ETQWpro dzwiek strzalu w glowe bedzie glosniejszy wiec napewno go uslyszysz
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
_KaszpiR_
~user



Dołączył: 27 Gru 2006 Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 18:09 Odpowiedz z cytatem

jogurt, ale aktualnie sa rozrozniane dzwieki na heada albo no-head'a

moze wam chodzi o co innego - rozne dzwieki w zaleznosci od zadanego damage, ajk np w cpma pod q3
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jogurt
~user



Dołączył: 11 Kwi 2007

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 18:53 Odpowiedz z cytatem

Ojciec napisał:
eeeeeee no i ?? co z tego ze nie ma ?? kazda czesc ciala mialaby miec inny dzwiek?? to z gry bys nic nie uslyszal, wystarczy ze jest dzwiek walenia mlotkiem w patelnie jak strzelasz heada, w ETQWpro dzwiek strzalu w glowe bedzie glosniejszy wiec napewno go uslyszysz


no niby jest ten głosniejszy dzwiek tylko niezawsze sie "aktywuje" po strzale w głowe ... a snajperką to juz chyba wogule
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
cypiate
~user



Dołączył: 22 Cze 2007

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 20:29 Odpowiedz z cytatem

Zmiany jakie chyba chcą wprowadzic )))) Wszystko na to wskazuje ze ten mod będzie tak samo dobry jak dla starego dobrego Et Juz nie mogę się doczekać...


VEHICLES
==========

General
--------
- remove shooting for vehicles while being in 3rd person
- Increase Spawntime of Heavy Vehicles slightly
- limit heavy and medium vehicles to 1

STROGG
--------
- Increase Spawntime of HOG (20-30 Seconds)

WEAPONS
==========

General
--------
- scale crosshair
- weaponbalance: GDF is more powerfull than Strogg
- Hyperblaster & GPMG are too strong
- limit Sniper/railgun to 1
- Hitting the head with a knife or spikes = insta gib
- Weaponbalance (Assaultrifle/Lacerator: same attackspeed/damage/spread)

GDF
--------
- remove radar of "3rd eye cam"

DEPOYABLES
==========
- limit the maximum of different depolyables to 1
- remove the radar

RACES
==========

General
--------
- All Classes are supposed to have equal HP in both teams(GDF Medic has 120hp with 5 Medics in a team, Strogg only 90hp)


GDF
--------
-remove nade-supplyment from the supplycrate (nadespaming)


GAMEPLAY
==========

General
--------
- better hitsounds (at least for the headshot (e.g. W:ETpro like)
- add commands to choose the spawnpoint directly using binds

GENERAL
==========
- Gibbing is nearly impossible from long range with anything else than explosive weapons/sniper so I suggest making the gibbing boxes a bit bigger
- ET pro like stats system with accuracy per weapon, amount of headshots, damage given/received, k/d ratio
- lock spectator to one team
- lock teams
- Autorecord option + make the demos named according to map and time
- when you get gibbed, the camera automatically changes to a teammate

NOT considered but suggested - this means we dont want to add that features to the mod
=========================
- on maps like volcano + salvage, the teams should get changed cause it's almost impossible to set a time as attacker there atm (allways double fullhold)
- imo sniper is 2 strong also
- pistols are still not powerfull enough (3hs should be death)
- all demos should get watchable in each gameversion
- emp grenades should have more splashdamage
- more rocketlauncher/obliterator splashdamage
- grenade launcher should get unlocked
- Revive shields that last bit longer
- Backstab for all classes
- Currently artillery is really hard to use in any other way than to spam, so I suggest making it a bit faster to
use: like shells start dropping much quicker after locking, because the strategic situation changes a lot in the 16s it takes now(from locking to the first explosions), better time would be like 8s(?) also including faster locking
- customizeable hud so you can change postion of, for example, the compass
- command to remove the flash when you shot with any weapon
- remove stroybomb from icarus
- remove hyperblaster / PGMG
- command to change radar, fireteam and kill / deaths textbox who for example textbox to up and firteam to up-right and radar to down-right
- Decrease tank / cyclops HP
- instand revive like the GDF
- Increase Husky speed
- remove heavy/medium vehicles
- add some mores ways of transportations
- cvars for vehicle hp/dmg/splash/respawntime
- possible repairing should have some kinda initial delay to remove vehic drives from repairing themselves even if under plasmamortar/rocker laucher fire so that RL's could actually work as anti-armor weapons, like maybe 2sec delay before the repair tool start repairing
- faster strafing from side to side
- BIG accuracy loss while jumping or even make people unable to fire while jumping
- remove decoy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Matthew
~user



Dołączył: 09 Lis 2007

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 22:33 Odpowiedz z cytatem

hmm... ze szpiega/snajpera (radar dla snajpera jest czasami ostatnią deską ratunku przez daniem zajścia się z tyłu) zrobili dziecko do bicia, z kolei osłabienie Hyperblaster/GPMG jest dziwne... zawsze mi się wydawało, że po to jest ciężka broń maszynowa żeby była mocna, ale słabo mobilna. Wrażenie próby zabrania całej taktyki z tej gry i zrobienia z ET:QW zwykłej strzelanki pogłębia ostatni dział, co prawda nie wprowadzone, ale dziwnie to wygląda (np. zwiększenie obrażeń przez EMP... to ma to być nowa wersja granatu odłamkowego? Bo mi się zawsze wydawało, że on służył do uziemiania elektroniki... od rozwalania był odłamkowy i wyrzutnie rakiet).

Zmiany można by porównać do zabrania elektroniki z nowoczesnego samolotu bez której latanie jest łatwe jak w czasie II wojny światowej pod ostrzałem przeciwlotniczym.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.   Uzytkownik nie będzie mógł pisac nowych tematów, odpowiadać w już istniejšcych oraz edytować swoich starych postów. Użytkownik ten będzie mógł tylko przeglšdac forum, oraz pisać prywatne wiadomości.    Strona Główna -> Forum -> Mapy i mody Idź do strony «  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by mahq.pl © 2001, 2005 phpBB Group