News
Team Hot wygrywa Scorched Earth!
EMS ET:QW - Polskie Eliminacje!
Rekrutacja
Team Dignitas Enemy Territory: Quake War…
Team Delta vs Guardians
Kot o ET:QW i nie tylko, 19.00 HS.tv
Forum
Strona ze Statystykami!! … Sharkovic…
varfare varfare
BzyQ BzyQ
Klan od nowa Cranki
Pytanko dla zaawansowany … varfare
Zmiana sposobu logowania … Inermis
Artykuły
Wywiad z Team Dignitas [SonDac]
Witam w imieniu czytelników Quakewars.pl. Na początku słowo o sobie i czym... » czytaj
Wywiad z Team Delta
Wywiad z Fear Factory
Wywiad - te4m Inermis
Boty oficjalnie potwierdzone...
Mah - poniedziałek, 26.03.2007, 09:17
Jednak boty znajdą swoje miejsce w Enemy Territory: Quake Wars. Ich twórcą jest John Dean, który odpowiadał wcześniej za stworzenie moda pod tytułem "Fritz Bot" do RTCW, a aktualnie pracuje dla id Software. Potwierdzenie tego, można znaleźć we fragmencie wywiadu z PCGamer:

PCG: How has bot AI and waypointing been improved for ETQW over Fritzbot or bots seen in other recent games? What will we see that hasn't been done or tried before in other games?

Dean: The great thing about ETQW is the emphasis on teamwork. Every objective requires the team to work together to complete the objective, and the bots understand this and will work with you and each other to complete that objective. Medic bots will give health and provide cover as an Engineer builds the bridge. A GDF FieldOps bot will hand ammo to needy teammates, and call in fire support to break the enemy defenses. Covert bots will sneak behind enemy lines looking to cause trouble, like disabling enemy deployables, ect.
Źródło: doom3world.org
#1 Rezro poniedziałek, 26.03.2007, 11:32
No i fajnie! Boty zawsze się przydadzą, ale nie mniej w tym przypadku i tak nie ma to większego znaczenia. Bo w końcu po co boty, skoro są prawdziwi gracze? Boty się przydają tylko w wyjątkowych sytyłacjach.
#2 @^agenT-dono poniedziałek, 26.03.2007, 12:33
nom, jak nam np. internet padnie a chcemy se pograć ^^
#3 Pablik poniedziałek, 26.03.2007, 13:07
Przydadzą sie, tylko żeby nie były głupie i zarazem celne jak w cs`ie. W Stalkerze podobno otoczenie w tym i przeciwnicy, mieli być nieoskryptowani, czyli po prostu nie można przewidzieć jak sie zachowajaą w danej sytuacji. Ciekawe czy w QW będzie to w ten sposób rozwiązane.
#4 $jason.paury wtorek, 27.03.2007, 10:06
Tia, po co komu boty? I tak wszystkie noob'y nie będą sią na nich uczyć grać/latać/jeździć, tylko będą wqrwiać normalnych na serwerach. I've been there - done that...
#5 Jim wtorek, 27.03.2007, 15:27
Zawsze gra z botami a żywymi graczami była zupełnie inna - już nie chodzi o poziom trudności(boty w niektórych grach na najwyższym sadziły same hs), ale ogólnie o styl gry. W SP nie mamy problemów z pingiem, a w MP trzeba nauczyć się z tym grać ;)
#6 $Kayohi wtorek, 27.03.2007, 18:13
od botów nie ma co dużo wymagać, wg mnie mają one pełnić tylko jedno zasadnicze zadanie--> przedłużać żywotność gry :]
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Copyright © 2006-2007 by QuakeWars.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.